Mercedes S 63 AMG Coupé | Nowa gwiazda

Gama modeli AMG powiększy się o nową Klasę S Coupe. Model S 63 AMG Coupe zostanie oficjalnie zaprezentowany w drugiej połowie kwietniu na salonie samochodowym w Nowym Jorku
Mercedes S 63 AMG Coupe Nowa gwiazda Gama modeli Mercedes AMG powiększy się o nową Klasę S Coupe. Model S 63 AMG Coupe zostanie oficjalnie zaprezentowany na salonie samochodowym w Nowym Jorku Gama modeli AMG powiększy się o nową Klasę S Coupe. Model S 63 AMG Coupe zostanie oficjalnie zaprezentowany w drugiej połowie kwietniu na salonie samochodowym w Nowym Jorku. Poza pięknym, sportowym nadwoziem i luksusowym wnętrzem, kolejnym mocnym argumentem S 63 AMG jest naturalnie silnik. Benzynowa jednostka V8 bitrubo o pojemności 5,5 litra generuje 585 KM mocy (o 41 KM więcej niż w CL 63 AMG) i 900 Nm momentu obrotowego (o 100 Nm więcej). Takie parametry robią wrażenie. W trybie "Sport" 7-stopniowej skrzyni biegów AMG Speedshift MCT i napędem 4Matic, największe coupe Mercedesa jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9. Wersja tylnonapędowa jest o 0,4 sekundy wolniejsza. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Takie osiągi uzyskano nie tylko za sprawą bardzo mocnego silnika, ale rónież poprzez redukcję masy pojazdu, co ma także wpływ na jeszcze lepsze prowadzenie samochodu i niższe zużycie paliwa (średnio 10,1 litra na 100 km w cyklu NEDC). Producent podaje, że S 63 AMG jest o 65 kg lżejszy od poprzednika, i to pomimo bogatszego wyposażenia. Stosunek masy do mocy wynosi 3,41 kg/KM. Zbędnych kilogramów pozbyto się stosując lekką baterię litowo-jonową, kute obręcze kół i wysokowydajny układ hamulcowy z ceramicznymi tarczami. Ponadto, wiele elementów nadwozia jest wykonanych z aluminium. Wersja tylnonapędowa wyposażona jest w aktywny system zawieszenia z funkcją Magic Body Control. Łączy on w sobie zalety aktywnego systemu zawieszenia Active Body Control ze nową funkcją Road Surface Scan, w której kamera rejestruje ukształtowanie nawierzchni, co umożliwia rozpoznanie nierówności drogi zanim jeszcze pojazd na nie najedzie i wcześniejszą zmianę siły działania amortyzatorów. Odmiana czteronapędowa jest z kolei wyposażona w pneumatyczne zawieszenie z układem adaptacyjnego tłumienia ADS. Zamówienia na Mercedesa S 63 AMG Coupe z napędem 4Matic będzie można składać od kwietnia, a na wariant tylnonapędowy od lipca br. Premierę rynkową obu modeli zaplanowano na wrzesień. Ceny nie są jeszcze znane.
Skrzynia 9G-TRONIC 9G-TRONIC | Nowy automat Mercedesa

Poza pięknym, sportowym nadwoziem i luksusowym wnętrzem, kolejnym mocnym argumentem S 63 AMG jest naturalnie silnik. Benzynowa jednostka V8 bitrubo o pojemności 5,5 litra generuje 585 KM mocy (o 41 KM więcej niż w CL 63 AMG) i 900 Nm momentu obrotowego (o 100 Nm więcej). Takie parametry robią wrażenie. W trybie "Sport" 7-stopniowej skrzyni biegów AMG Speedshift MCT i napędem 4Matic, największe coupe Mercedesa jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 3,9. Wersja tylnonapędowa jest o 0,4 sekundy wolniejsza. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.

Takie osiągi uzyskano nie tylko za sprawą bardzo mocnego silnika, ale rónież poprzez redukcję masy pojazdu, co ma także wpływ na jeszcze lepsze prowadzenie samochodu i niższe zużycie paliwa (średnio 10,1 litra na 100 km w cyklu NEDC). Producent podaje, że S 63 AMG jest o 65 kg lżejszy od poprzednika, i to pomimo bogatszego wyposażenia. Stosunek masy do mocy wynosi 3,41 kg/KM. Zbędnych kilogramów pozbyto się stosując lekką baterię litowo-jonową, kute obręcze kół i wysokowydajny układ hamulcowy z ceramicznymi tarczami. Ponadto, wiele elementów nadwozia jest wykonanych z aluminium.

Używany Mercedes CL - ogłoszenia

Wersja tylnonapędowa wyposażona jest w aktywny system zawieszenia z funkcją Magic Body Control. Łączy on w sobie zalety aktywnego systemu zawieszenia Active Body Control ze nową funkcją Road Surface Scan, w której kamera rejestruje ukształtowanie nawierzchni, co umożliwia rozpoznanie nierówności drogi zanim jeszcze pojazd na nie najedzie i wcześniejszą zmianę siły działania amortyzatorów. Odmiana czteronapędowa jest z kolei wyposażona w pneumatyczne zawieszenie z układem adaptacyjnego tłumienia ADS.

Zamówienia na Mercedesa S 63 AMG Coupe z napędem 4Matic będzie można składać od kwietnia, a na wariant tylnonapędowy od lipca br. Premierę rynkową obu modeli zaplanowano na wrzesień. Ceny nie są jeszcze znane.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes C200 | Test | Musi się udać!

Mercedes C200

Zdjęcie Flexipads Merino Wash Mitt - Rękawica z naturalnej wełny bez kciukaZdjęcie Rękawica do mycia Meguiar''s Microfiber Wash Mitt model 2012Zdjęcie SONAX NEUTRALIZATOR ZAPACHU 500MLZdjęcie SONAX Xtreme Polish&Wax 3 NanoPro - wosk nano do starych, zniszczonych lakierów 250 ml
Flexipads Merino Wash Mitt ...Rękawica do mycia Meguiar''...SONAX NEUTRALIZATOR ZAPACHU...SONAX Xtreme Polish&Wax...
Sprawdź ceny >Sprawdź ceny >Sprawdź ceny >Sprawdź ceny >
źródło:Okazje.info
Więcej o: