Nowy Peugeot 308 | 26 sztuk na godzinę

Peugeot ogłosił, że zebrał już 60 000 zamówień na drugą generację modelu 308, która trafiła do sprzedaży jesienią ubiegłego roku. W związku z dużym popytem produkcja francuskiego kompaktu zostanie zwiększona
26 sztuk Peugeota 308 na godzinę Fabryka PSA w Sochaux zwiększy liczbę etatów w związku dużą liczbą zamówień na "308-kę" Fabryka koncernu PSA w Sochaux, gdzie powstaje Peugeot 308, 2 czerwca uruchomi nocną zmianę na linii tego modelu, co pozwoli produkować 26 aut na godzinę Peugeot ogłosił, że zebrał już 60 000 zamówień na drugą generację modelu 308, która trafiła do sprzedaży jesienią ubiegłego roku. W związku z dużym popytem produkcja francuskiego kompaktu zostanie zwiększona. Fabryka koncernu PSA w Sochaux, gdzie powstaje "308-ka", 2 czerwca przynajmniej na pół roku uruchomi nocną zmianę na linii tego modelu, co pozwoli produkować 26 pojazdów na godzinę, zwiększając dzienną produkcję o 180 sztuk. W rezultacie całkowita dzienna produkcja zakładu wzrośnie do 1 563 samochodów. Fabrykę zasilą pracownicy z innych zakładów, zatrudnionych zostanie też 600 nowych osób i powstanie 450 tymczasowych miejsc pracy. Pod koniec kwietnia br. oferta modelu 308 zostanie powiększona o drugi wariant nadwoziowy - kombi o oznaczeniu SW. Atrakcyjniejsza stanie się też gama jednostek napędowych. Do czterech wersji benzynowych i pięciu wysokoprężnych dołączą: nowy trzycylindrowy silnik benzynowy turbo PureTech e-THP o pojemności 1,2 litra i mocy 130 KM oraz trzy turbodiesle BlueHDi, w tym 120-konny 1.6 BlueHDI, który w hatchbacku ma emitować tylko 82 g CO2/km (najniższa wartość w tej klasie). Nowy Peugeot 308 zdobył tytuł "Car of the Year 2014". W finale pokonał sześciu konkurentów: BMW i3, Citroena C4 Picasso, Mazdę 3, Mercedesa KlasyS, Skodę Octavię i Teslę S. Francuski kompakt został też wyróżniony nagrodą "Najpiękniejsze Wnętrze Roku".
Nowy Peugeot 308Nowy Peugeot 308 - ceny

Fabryka koncernu PSA w Sochaux, gdzie powstaje "308-ka", 2 czerwca przynajmniej na pół roku uruchomi nocną zmianę na linii tego modelu, co pozwoli produkować 26 pojazdów na godzinę, zwiększając dzienną produkcję o 180 sztuk. W rezultacie całkowita dzienna produkcja zakładu wzrośnie do 1 563 samochodów. Fabrykę zasilą pracownicy z innych zakładów, zatrudnionych zostanie też 600 nowych osób i powstanie 450 tymczasowych miejsc pracy.

Peugeot 308 I - oferty używanych

Pod koniec kwietnia br. oferta modelu 308 zostanie powiększona o drugi wariant nadwoziowy - kombi o oznaczeniu SW. Atrakcyjniejsza stanie się też gama jednostek napędowych. Do czterech wersji benzynowych i pięciu wysokoprężnych dołączą: nowy trzycylindrowy silnik benzynowy turbo PureTech e-THP o pojemności 1,2 litra i mocy 130 KM oraz trzy turbodiesle BlueHDi, w tym 120-konny 1.6 BlueHDI, który w hatchbacku ma emitować tylko 82 g CO2/km (najniższa wartość w tej klasie).

Nowy Peugeot 308 zdobył tytuł "Car of the Year 2014". W finale pokonał sześciu konkurentów: BMW i3, Citroena C4 Picasso, Mazdę 3, Mercedesa KlasyS, Skodę Octavię i Teslę S. Francuski kompakt został też wyróżniony nagrodą "Najpiękniejsze Wnętrze Roku".

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 308 SW | Liczy się przestrzeń

Peugeot 308 SW

Więcej o:
Komentarze (11)
Nowy Peugeot 308 | 26 sztuk na godzinę
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kamito

    Oceniono 55 razy -35

    Wynik niezły, ale Golf w dwa tygodnie po premierze miał już 100tys zamówień

  • 1trelemorele111

    Oceniono 5 razy -5

    Brzydactwo

  • Gość: drumknott

    Oceniono 15 razy 1

    Cóż, ktoś musi być testerem niedoróbek za swoje pieniądze, czy to samochody, czy elektronika.
    Kupno sprzętów i urządzeń oraz samochodów przed oficjalnym wejściem produktu na rynek to bycie beta testerem za własne pieniądze gdyż produkty te często są niedopracowane, pełne wad i niedoróbek.

  • Gość: stk

    Oceniono 38 razy 16

    Kiedyś kupowałem Grande Punto.
    Też to było na początku na produkcji, fabryka nie nadążała z produkcją taki był popyt.
    W moim Grande źle spasowane były drzwi i klapa, trzeszczała też deska rozdzielcza, miałem kampanię serwisową dotyczącą stukającego drążka kierownicy i złej izolacji i ułożenia przewodów elektrycznych pod konsolą środkową. Piszczał też wentylator.
    Wszystko to w nowym samochodzie. Po usunięciu tych usterek, nowych problemów już nie było. Te rzeczy nie występowały w późniejszych latach produkcji.
    Więc jak słyszę, że "peżo" się nie wyrabia z produkcją to już współczuję pierwszym nabywcom 308ek.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX