Już tysiąc zamówień na Lamborghini Huracan

W zeszłym roku, w pięćdziesiątą rocznicę powstania marki, Lamborghini oficjalnie pożegnało Gallardo. W zamian zaprezentowano nowy model o nazwie Huracan. Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży widać, że był to dobry ruch, ponieważ chęć kupna nowego Lambo zgłosiło już ponad tysiąc klientów!
Lamborghini Huracan robi furorę Chęć kupna nowego Lambo zgłosiło już ponad tysiąc klientów! Kryzys na rynku aut omija markę Lamborghini. Na nowy model Huracan LP 610-4 jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży wpłynęło już ponad tysiąc zamówień Lamborghini potwierdza, że kryzys nie dotyczy producentów supersportowych i superdrogich samochodów. Na nie zawsze jest popyt, często nawet jeszcze większy w wydawałoby się gorszych czasach. W 2013 roku firma z siedzibą w Sant'Agata Bolognese sprzedała w sumie 2 121 aut, po raz trzeci z rzędu poprawiając ubiegłoroczny rezultat. 2012 rok Lamborghini zakończyło z wynikiem 2 083 pojazdów. Wzrost nie jest imponujący, ale pozytywny trend się utrzymuje. Jednocześnie obroty firmy wzrosły z 469 do 508 mln euro. Rekordowym zainteresowaniem cieszył się topowy model Aventador LP 700-4, napędzany silnikiem V12 - 1 001 sprzedanych egzemplarzy w 2013 roku (w 2012 roku były to 922 egz.). Wszystko na to wskazuje, że 2014 rok będzie dla Lamborghini jeszcze lepszy. Na nowy model Huracan LP 610-4, którego światowa premiera miała miejsce 4 marca na salonie w Genewie, już wpłynęło ponad tysiąc zamówień, a przecież sprzedaż oficjalnie jeszcze się nie rozpoczęła. Dla porównania przez cały 2013 rok Lamborghini sprzedało 1 120 egzemplarzy Gallardo, które stało się najpopularniejszym modelem w historii marki. W sumie powstało 14 022 sztuki. Przyszłość zapowiada się więc bardzo obiecująco. Być może zamówienia również będą przekraczać roczne możliwości produkcyjne, jak ma to nadal miejsce w przypadku Aventadora, mimo już 2,5-letniej obecności na rynku. Lamborghini jest marką globalną, a to znaczy, że oferuje swoje samochody na całym świecie: około 34 proc. sprzedaży stanowi region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), 36 proc. Ameryka, a 30 proc. Azja i Pacyfik. Taki rozkład pozwala firmie elastycznie reagować na wahania na pojedynczych rynkach.
Lamborghini Huracan Salon Genewa 2014 | Lamborghini Huracan LP 610-4

Lamborghini potwierdza, że kryzys nie dotyczy producentów supersportowych i superdrogich samochodów. Na nie zawsze jest popyt, często nawet jeszcze większy w wydawałoby się gorszych czasach. W 2013 roku firma z siedzibą w Sant'Agata Bolognese sprzedała w sumie 2 121 aut, po raz trzeci z rzędu poprawiając ubiegłoroczny rezultat. 2012 rok Lamborghini zakończyło z wynikiem 2 083 pojazdów. Wzrost nie jest imponujący, ale pozytywny trend się utrzymuje. Jednocześnie obroty firmy wzrosły z 469 do 508 mln euro. Rekordowym zainteresowaniem cieszył się topowy model Aventador LP 700-4, napędzany silnikiem V12 - 1 001 sprzedanych egzemplarzy w 2013 roku (w 2012 roku były to 922 egz.).

Używane Lamborghini - najnowsze oferty sprzedaży

Wszystko na to wskazuje, że 2014 rok będzie dla Lamborghini jeszcze lepszy. Na nowy model Huracan LP 610-4, którego światowa premiera miała miejsce 4 marca na salonie w Genewie, już wpłynęło ponad tysiąc zamówień, a przecież sprzedaż oficjalnie jeszcze się nie rozpoczęła. Dla porównania przez cały 2013 rok Lamborghini sprzedało 1 120 egzemplarzy Gallardo, które stało się najpopularniejszym modelem w historii marki. W sumie powstało 14 022 sztuki. Przyszłość zapowiada się więc bardzo obiecująco. Być może zamówienia również będą przekraczać roczne możliwości produkcyjne, jak ma to nadal miejsce w przypadku Aventadora, mimo już 2,5-letniej obecności na rynku.

Lamborghini jest marką globalną, a to znaczy, że oferuje swoje samochody na całym świecie: około 34 proc. sprzedaży stanowi region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), 36 proc. Ameryka, a 30 proc. Azja i Pacyfik. Taki rozkład pozwala firmie elastycznie reagować na wahania na pojedynczych rynkach.

ZOBACZ TAKŻE:

Ostatnie Lamborghini Gallardo

Gallardo LP 570-4 Spyder Performante