Salon Genewa 2014 | Rolls-Royce Ghost Series II | Aktualizacja

Podczas salonu samochodowego w Genewie byliśmy świadkami światowej premiery Ghosta Series II, czyli najmniejszego Rollsa po subtelnych zmianach

Rolls Royce Ghost Extended Wheelbase | Test

Przeprowadzonymi modyfikacjami Rolls-Royce zamierza umocnić, i tak już przecież dobrą pozycję modelu Ghost w segmencie samochodów kosztujących powyżej 200 tys. euro. Czym Brytyjczycy zamierzają przekonać kolejnych klientów?

Dawne modele Rolls-Royce'a na sprzedaż

Zmiany w Ghost Series II nie są duże, ale zauważalne. Samochód otrzymał przeprojektowane reflektory w technologii LED, nową maskę i inne zderzaki. W luksusowym wnętrzu znajdziemy zmodernizowane fotele przednie, które wzbogacono o więcej możliwości elektrycznej regulacji i podgrzewania. Kolejnymi nowościami są: system multimedialny z ekranem o przekątnej 10,25 cala i touchpadem do obsługi, a także pokładowy internet bezprzewodowy i system Satellite Aided Transmission, który w 2013 roku zadebiutował w modelu Wraith (przy pomocy nawigacji układ analizuje drogę, którą przejedzie samochód, styl jazdy kierowcy i na tej podstawie dobiera odpowiedni bieg, by jazda była jak najbardziej komfortowa). Klienci mają teraz możliwość wyposażenia auta w nowy system audio i nowe wzory wstawek drewnianych.

Nic nie zmieniło się pod maską. Do napędu Ghosta wykorzystywany jest benzynowy silnik V12, generujący 563 KM mocy i 780 Nm momentu obrotowego. Modyfikacje zaszły za to w zawieszeniu pojazdu, producent przekonuje, że nowy Ghost prowadzi się pewniej i precyzyjniej.

Zobacz wideo

ZOBACZ TAKŻE:

Rolls-Royce Ghost V Specification

Więcej o:
Copyright © Agora SA