Salon Genewa 2014 | McLaren 650S i 650S Spider | Ten lepszy

McLaren przedstawił na 84. Salonie Samochodowym w Genewie swoje najnowsze dziecko. To model 650S, czyli nieco bardziej dopracowany MP4-12C
McLaren 650S Pod maską "poprawionego" 12C znalazł się podwójnie doładowany silnik V8, o mocy 650 KM Nowego McLarena 650S napędza podwójnie doładowany silnik V8 o mocy 650 KM. Auto ma 678 Nm momentu obrotowego. Maksymalna prędkość wynosi 333 km/h Podczas salonu samochodowego w Genewie McLaren przedstawił swoje najnowsze dziecko. To model 650S, czyli nieco bardziej dopracowany MP4-12C. Stylistycznie przód auta nawiązuje do P1, a cała reszta podkreśla powiązanie z modelem 12C. 650S ma zapewnić "niezapomniane wrażenia podczas jazdy na drodze jak i na torze". Jest swojego rodzaju połączeniem modelu 12C i rasowego P1. W rezultacie auto jest wręcz doskonałe pod względem aerodynamiki, ale generuje doskonały docisk przy dużej prędkości. Pod maską "poprawionego" 12C znalazł się podwójnie doładowany silnik V8, którego moc (jak sama nazwa wskazuje) wynosi 650 KM oraz 678 Nm momentu obrotowego. W połączeniu z 7-biegową automatyczną skrzynią SSG, nowy McLaren katapultuje się od 0 do 100 km/h w 3 sekundy a 200 km/h pojawia się na liczniku po nieco ponad ośmiu sekundach. Maksymalna prędkość wynosi 333 km/h. W Genewie została zaprezentowana również wersja 650S Spider, której konstrukcje na modelu 12C w wersji bez dachu. Samochód dysponuje tym samym silnikiem i zapewnia bardzo podobne osiągi. Różnicę stanowi czas rozpędzania się od 0 do 200 km/h, który jest o 0.2 sekundy gorszy. Waga samochodu wzrosła zaledwie o 40 kg względem Coupe i wynosi 1370 kg. Samochód pojawi się w brytyjskich salonach już na wiosnę. Ceny w zależności od wersji nadwoziowej wynoszą 195 250 funtów w przypadku Coupe i 212 250 w przypadku Spidera. Są więc o 20 tys wyższe od cen modelu MP4-12C.
Porsche 918 Spyder Najdroższe auto na polskim rynku?

Stylistycznie przód auta nawiązuje do P1 a cała reszta podkreśla powiązanie z modelem 12C. 650S ma zapewnić "niezapomniane wrażenia podczas jazdy na drodze jak i na torze". Jest swojego rodzaju połączeniem modelu 12C i rasowego P1. W rezultacie auto jest wręcz doskonałe pod względem aerodynamiki, ale generuje doskonały docisk przy dużej prędkości.

Pod maską "poprawionego" 12C znalazł się podwójnie doładowany silnik V8 o mocy 3.8 litra, którego moc (jak sama nazwa wskazuje) wynosi 650 KM oraz 678 Nm momentu obrotowego. W połączeniu z 7-biegową automatyczną skrzynią SSG, nowy McLaren katapultuje się od 0 do 100 km/h w 3 sekundy a 200 km/h pojawia się na liczniku po nieco ponad ośmiu sekundach. Maksymalna prędkość wynosi 333 km/h.

W Genewie została zaprezentowana również wersja 650S Spider, której konstrukcje na modelu 12C w wersji bez dachu. Samochód dysponuje tym samym silnikiem i zapewnia bardzo podobne osiągi. Różnicę stanowi czas rozpędzania się od 0 do 200 km/h, który jest o 0.2 sekundy gorszy. Waga samochodu wzrosła zaledwie o 40 kg względem Coupe i wynosi 1370 kg.

Samochód pojawi się w brytyjskich salonach już na wiosnę. Ceny w zależności od wersji nadwoziowej wynoszą 195 250 funtów w przypadku Coupe i 212 250 w przypadku Spidera. Są więc o 20 tys wyższe od cen modelu MP4-12C.

ZOBACZ TAKŻE:

Ferrari LaFerrari | McLaren P1 | Porsche 918 | Walka tytanów

Ferrari LaFerrari | McLaren P1 | Porsche 918 | Walka tytanów

Więcej o: