Salon Genewa 2014 | Citroen C5 CrossTourer

Moda na uterenowione kombi trwa w najlepsze. Do coraz liczniejszej grupy marek oferujących tego typu samochody dołącza Citroen, który na salonie genewskim zaprezentuje model C5 w odmianie CrossTourer
Citroen C5 CrossTourer Moda na uterenowione kombi trwa Moda na uterenowione kombi trwa. Do coraz liczniejszej grupy marek oferujących tego typu auta dołącza Citroen, który zaprezentuje C5 w odmianie CrossTourer Moda na uterenowione kombi trwa w najlepsze. Do coraz liczniejszej grupy marek oferujących tego typu samochody dołącza Citroen, który na salonie genewskim zaprezentuje model C5 w odmianie CrossTourer. Samochód wyróżnia się terenowym designer, na który składają się: osłony nadkoli i progów w szarym matowym kolorze, płyty ochronne w kolorze szczotkowanego aluminium na zderzakach z przodu i z tyłu oraz relingi dachowe. Z plastikami kontrastują chromowane lusterka boczne, a także 18-calowe obręcze kół. We wnętrzu zamontowano fotele wykończone skórzaną tapicerką - kierowcy z funkcją masażu i elektryczną regulacją lędźwiową. Zmianom stylistycznym towarzyszy zwiększony o 15 mm prześwit (do prędkości 70 km/h w wersjach z zawieszeniem Hydractive III+). Hydroaktywne zawieszenie dostępne jest w całej gamie Citroena C5 z wyjątkiem wersji z silnikiem HDi 115 montowanym z manualną skrzynią biegów i e-HDi 115 Airdream z 6-przełożeniową skrzynią biegów sterowaną elektronicznie. Sterowanie prześwitem odbywa się automatycznie w czasie rzeczywistym. aby pozostał on niezmienny niezależnie od obciążenia samochodu. Zawieszenie dostosowuje poziom sztywności i amortyzacji do prędkości jazdy i stanu nawierzchni. Automatyczne zmniejszenie prześwitu przy dużej prędkości poprawia aerodynamikę auta. Przy umiarkowanej prędkości C5 CrossTourer korzysta z dwóch wysokości prześwitu (+ 6 cm do 10 km/h i + 4 cm do 40 km/h), ułatwiając jazdę poza asfaltem w parze z inteligentnym systemem kontroli trakcji. Zmienny prześwit pomaga również przy załadunku dzięki możliwości zmniejszenia lub zwiększenia wysokości progu bagażnika. Citroen C5 CrossTourer będzie oferowany również w Polsce. Wkrótce poznamy ceny samochodu.
Citroen C5 vs Renault Laguna Pojedynek używanych | Citroen C5 vs Renault Laguna II

Samochód wyróżnia się terenowym designem, na który składają się: osłony nadkoli i progów w szarym matowym kolorze, płyty ochronne w kolorze szczotkowanego aluminium na zderzakach z przodu i z tyłu oraz relingi dachowe. Z plastikami kontrastują chromowane lusterka boczne, a także 18-calowe obręcze kół. We wnętrzu zamontowano fotele wykończone skórzaną tapicerką - kierowcy z funkcją masażu i elektryczną regulacją lędźwiową. Zmianom stylistycznym towarzyszy zwiększony o 15 mm prześwit (do prędkości 70 km/h w wersjach z zawieszeniem Hydractive III+).

Nowy Citroen C5 - polski cennik

Hydroaktywne zawieszenie dostępne jest w całej gamie Citroena C5 z wyjątkiem wersji z silnikiem HDi 115 montowanym z manualną skrzynią biegów i e-HDi 115 Airdream z 6-przełożeniową skrzynią biegów sterowaną elektronicznie. Sterowanie prześwitem odbywa się automatycznie w czasie rzeczywistym. aby pozostał on niezmienny niezależnie od obciążenia samochodu. Zawieszenie dostosowuje poziom sztywności i amortyzacji do prędkości jazdy i stanu nawierzchni. Automatyczne zmniejszenie prześwitu przy dużej prędkości poprawia aerodynamikę auta. Przy umiarkowanej prędkości C5 CrossTourer korzysta z dwóch wysokości prześwitu (+ 6 cm do 10 km/h i + 4 cm do 40 km/h), ułatwiając jazdę poza asfaltem w parze z inteligentnym systemem kontroli trakcji. Zmienny prześwit pomaga również przy załadunku dzięki możliwości zmniejszenia lub zwiększenia wysokości progu bagażnika.

Citroen C5 CrossTourer będzie oferowany również w Polsce. Wkrótce poznamy ceny samochodu.

ZOBACZ TAKŻE:

Citroën C5 Citroën C5 (2000-2008) - opinie Moto.pl

Citroen C4 Picasso | Test Citroen C4 Picasso - test