Salon Genewa 2014 | Nissan GT-R Nismo

Ten samochód nie nadaje się do przejażdżek po bulwarach modnych kurortów. W każdym razie dużo lepiej będzie się czuł na torach wyścigowych
Nissan GT-R Nismo GT-R Nismo debiutuje w specyfikacji europejskiej Motorem napędowym Nissana GT-R Nismo jest silnik 3.8 V6, który dzięki z dwóm turbinom z GT3 i nowemu mapowaniu generuje 600 KM mocy Ten samochód nie nadaje się do przejażdżek po bulwarach modnych kurortów. W każdym razie dużo lepiej będzie się czuł na torach wyścigowych. Świat poznał go podczas targów w Tokio. Teraz debiutuje w specyfikacji europejskiej. Niezależnie od jakiego dilera wyjedzie, z jakiego kraju będzie zamówienie, klient otrzyma prawdziwą bestię. Wygląd nowego GT-R Nismo wyraźnie komunikuje, że żarty się skończyły. To barwy wojenne i lekko nie będzie. Ogromny spoiler, karbonowy dyfuzor, czy czarne koła Nismo, zza których wystają złote (szczerze mówiąc niepasujące kolorystycznie) zaciski Brembo, mają umożliwić walkę z najlepszymi. GT-R Nismo jest do tego doskonale przygotowany. Uczelnię Nurburgring ukończył z wyróżnieniem otrzymując wynik niewiele przekraczający 7 minut (7:08,679). Motorem napędowym jest znany silnik 3.8 V6, ale tym razem dzięki z dwóm turbinom z GT3 i nowemu mapowaniu generujący pełne 600 KM mocy i 652 Nm momentu obrotowego. Nissan GT-R już nie raz udowodnił, że jest mistrzem w efektywnym wykorzystywaniu posiadanej mocy. Nie inaczej jest tym razem. Przyspieszenie 0-100 km/h ma mu zajmować zaledwie 2,5 sekundy (dane nieoficjalne). Co jeszcze ma GT-R Nismo, czego nie ma topowa obecnie wersja Track Edition? Zawieszenie Nismo jest wzorowane na tym z wyścigowego GT-R GT3, aerodynamika została poprawiona, a tylny spoiler generuje o 100 kg większą siłę docisku, niż ten ze "zwykłego". Nowy Nissan GT-R Nismo jest już dostępny w sprzedaży w rodzimej Japonii. Europejscy klienci muszą wykazać się cierpliwością. Po raz pierwszy zobaczą go w Genewie, a pierwsze sztuki dotrą do salonów dopiero we wrześniu.

Świat poznał go podczas targów w Tokio. Teraz debiutuje w specyfikacji europejskiej. Niezależnie od jakiego dilera wyjedzie, z jakiego kraju będzie zamówienie, klient otrzyma prawdziwą bestię.

Nissan GT-R Nismo szybszy od VeyronaNissan GT-R Nismo szybszy od Veyrona

Wygląd nowego GT-R Nismo wyraźnie komunikuje, że żarty się skończyły. To barwy wojenne i lekko nie będzie. Ogromny spoiler, karbonowy dyfuzor, czy czarne koła Nismo, zza których wystają złote (szczerze mówiąc niepasujące kolorystycznie) zaciski Brembo, mają umożliwić walkę z najlepszymi. GT-R Nismo jest do tego doskonale przygotowany. Uczelnię Nurburgring ukończył z wyróżnieniem otrzymując wynik niewiele przekraczający 7 minut (7:08,679).

Motorem napędowym jest znany silnik 3.8 V6, ale tym razem dzięki z dwóm turbinom z GT3 i nowemu mapowaniu generujący pełne 600 KM mocy i 652 Nm momentu obrotowego. Nissan GT-R już nie raz udowodnił, że jest mistrzem w efektywnym wykorzystywaniu posiadanej mocy. Nie inaczej jest tym razem. Przyspieszenie 0-100 km/h ma mu zajmować zaledwie 2,5 sekundy (dane nieoficjalne).

Szukasz używanego Nissana? Znajdziesz go tutaj

Co jeszcze ma GT-R Nismo, czego nie ma topowa obecnie wersja Track Edition? Zawieszenie Nismo jest wzorowane na tym z wyścigowego GT-R GT3, aerodynamika została poprawiona, a tylny spoiler generuje o 100 kg większą siłę docisku, niż ten ze "zwykłego".

Nowy Nissan GT-R Nismo jest już dostępny w sprzedaży w rodzimej Japonii. Europejscy klienci muszą wykazać się cierpliwością. Po raz pierwszy zobaczą go w Genewie, a pierwsze sztuki dotrą do salonów dopiero we wrześniu.

ZOBACZ TAKŻE:

Rekordowy przejazd Nissana | Wideo

Rekordowy przejazd Nissana | Wideo

Więcej o: