Peugeot RCZ R już w sprzedaży

Można już składać zamówienia na najmocniejszy model seryjny w historii marki Peugeot. Jest nim coupe RCZ w 270-konnej wersji R. Cennik otwiera kwota 153 tys. zł
Peugeot RCZ R już w sprzedaży Można już składać zamówienia na najmocniejszy model seryjny w historii Peugeota Można już składać zamówienia na najmocniejszy model seryjny w historii marki Peugeot. Jest nim coupe RCZ w 270-konnej wersji R. Cennik otwiera kwota 153 tys. zł Można już składać zamówienia na najmocniejszy model seryjny w historii marki Peugeot. Jest nim coupe RCZ w 270-konnej wersji R. Cennik otwiera kwota 153 tys. zł. Samochód został oficjalnie zaprezentowany we wrześniu 2013 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. Topowy RCZ wizualnie wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, łukami dachu w kolorze czarnym matowym , przyciemnionymi reflektorami, nowym wzorem 19-calowych felg, spod których widać czerwone zaciski wzmocnionego układu hamulcowego, oraz stałym tylnym spoilerem, zwiększającym stabilność przy dużej prędkości. We wnętrzu zamontowano mneisjzą kierownicę, skróconą dźwignie zmiany biegów z aluminiową gałką oraz nowe kubełkowe fotele opracowane przez Peugeot Sport. Auto jest napędzane turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 THP. Z tak niewielkiej pojemności wydobyto aż 270 KM mocy. Downsizing w najczystszej postaci. To 170 KM na litr, jednostka spełnia już wymagania normy Euro 6. RCZ R przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Samochód wyposażono w niższe zawieszeni i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Masę pojazdu obniżono o 17 kg w porównaniu z 200-konnym Peugeotem RCZ.
Peugeot RCZ | Test

Samochód został oficjalnie zaprezentowany we wrześniu 2013 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. Topowy RCZ wizualnie wyróżnia się przeprojektowanymi zderzakami, łukami dachu w kolorze czarnym matowym , przyciemnionymi reflektorami, nowym wzorem 19-calowych felg, spod których widać czerwone zaciski wzmocnionego układu hamulcowego, oraz stałym tylnym spoilerem, zwiększającym stabilność przy dużej prędkości. We wnętrzu zamontowano mneisjzą kierownicę, skróconą dźwignie zmiany biegów z aluminiową gałką oraz nowe kubełkowe fotele opracowane przez Peugeot Sport.

Auto jest napędzane turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.6 THP. Z tak niewielkiej pojemności wydobyto aż 270 KM mocy. Downsizing w najczystszej postaci. To 170 KM na litr, jednostka spełnia już wymagania normy Euro 6.

Puegeot RCZ - sprawdź ceny

RCZ R przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,9 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Samochód wyposażono w niższe zawieszeni i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Masę pojazdu obniżono o 17 kg w porównaniu z 200-konnym Peugeotem RCZ.

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 3008 i 5008 po liftingu | Ceny Peugeot 3008 i 5008 po liftingu | Ceny

Peugeot 308 SW Salon Genewa 2014 | Peugeot 308 SW