Nowe Mini | Oficjalne informacje i zdjęcia

Doczekaliśmy się, tak wygląda nowa generacja Mini! Auto urosło, ewoluowało stylistycznie i otrzymało trzycylindrowe silniki. Sprzedaż ma się rozpocząć wiosną 2014 roku
BMW zaprezentowało nowe Mini Auto urosło, ewoluowało stylistycznie i otrzymało trzycylindrowe silniki. BMW zaprezentowało trzecią generację Mini. Auto urosło, ewoluowało stylistycznie i otrzymało trzycylindrowe silniki. Sprzedaż ma się rozpocząć wiosną 2014 roku. Trzecia generacja Mini pod skrzydłami BMW została zbudowana na platformie UKL1. Nowy model, choć nadal nazywany "Mini", jest znacznie większy. Mierzy 3 821 mm długości (o 98 mm więcej niż poprzednik), 1 727 mm szerokości (+ 44 mm) i 1 414 mm wysokości (+ 7 mm). Zwiększył się także rozstaw osi (+ 28 mm) i rozstawy kół. Efekt? Znacznie więcej miejsca w środku i bagażnik o pojemności 211 litrów (większy o 51 litrów). W chwili debiutu rynkowego do napędu przewidziano trzy silniki z turbodoładowaniem TwinPower. Dwa są trzycylindrowe, mowa o wysokoprężnej jednostce 1.5/114 KM (Cooper D) i benzynowej, również 1.5 o mocy 136 KM (Cooper). Na szczycie oferty umieszczono czterocylindrowy silnik 2.0/192 KM (Cooper S). Gama jednostek napędowych ma zostać poszerzona jeszcze w ciągu 2014 roku. Pojawią się wersje: One, One D, Cooper SD i sportowa John Cooper Works. Samochód po raz pierwszy będzie oferowany z opcjonalnym zawieszeniem z regulacją tłumienia amortyzatorów. Do wyboru będą dwa tryby pracy: Comfort lub Sport. Nowe Mini to pierwsze auto w tym segmencie, wyposażone w przednie reflektory, światła przeciwmgielne i tylne światła w technologii LED (opcja). Na życzenie można będzie zamówić także diodowe oświetlenie wnętrza. Oficjalne prezentacje nowego Mini zaplanowano na równolegle odbywające się salony samochodowe w Los Angeles i Tokio, które rozpoczynają się 20 listopada.
Mini Cooper S Bayswater Mini Cooper S Bayswater - test

Trzecia generacja Mini pod skrzydłami BMW została zbudowana na platformie UKL1. Nowy model, choć nadal nazywany "Mini", jest znacznie większy. Mierzy 3 821 mm długości (o 98 mm więcej niż poprzednik), 1 727 mm szerokości (+ 44 mm) i 1 414 mm wysokości (+ 7 mm). Zwiększył się także rozstaw osi (+ 28 mm) i rozstawy kół. Efekt? Znacznie więcej miejsca w środku i bagażnik o pojemności 211 litrów (większy o 51 litrów).

W chwili debiutu rynkowego do napędu przewidziano trzy silniki z turbodoładowaniem TwinPower. Dwa są trzycylindrowe, mowa o wysokoprężnej jednostce 1.5/114 KM (Cooper D) i benzynowej, również 1.5 o mocy 136 KM (Cooper). Na szczycie oferty umieszczono czterocylindrowy silnik 2.0/192 KM (Cooper S). Gama jednostek napędowych ma zostać poszerzona jeszcze w ciągu 2014 roku. Pojawią się wersje: One, One D, Cooper SD i sportowa John Cooper Works.

Sprawdź za ile możesz kupić używane Mini

Samochód po raz pierwszy będzie oferowany z opcjonalnym zawieszeniem z regulacją tłumienia amortyzatorów. Do wyboru będą dwa tryby pracy: Comfort lub Sport. Nowe Mini to pierwsze auto w tym segmencie, wyposażone w przednie reflektory, światła przeciwmgielne i tylne światła w technologii LED (opcja). Na życzenie można będzie zamówić także diodowe oświetlenie wnętrza.

Oficjalne prezentacje nowego Mini zaplanowano na równolegle odbywające się salony samochodowe w Los Angeles i Tokio, które rozpoczynają się 20 listopada.

Więcej o:
Komentarze (18)
Nowe Mini | Oficjalne informacje i zdjęcia
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: podpis

    Oceniono 1 raz -1

    nie: otrzymało 3 cylindrowy silnik, ale URWANO mu cylinder w silniku.

  • kosmiczny_swir

    Oceniono 2 razy 0

    Beznadzieja. Ja chcialbym auto rozmiarow oryginalnego Mini, z bateria pod podlaga jak w Tesli S, 100 konnym elektrycznym silnikiem na kazdej osi i z malym trubogeneratorem jako przedluzacz zasiegu. Wyborazcie sobie jak taki maly szatan ze srodkiem ciezkozsci tuz przy ziemi by bral zakrety.

  • Gość: Robert

    Oceniono 1 raz -1

    Pomyłka w nazwie:

    nie Mini Cooper tylko Niby Cooper... niby podobnie ale samochód zupełnie inny

  • Gość: Andrzej

    Oceniono 3 razy -1

    Bez dwóch zdań! Będzie to zwycięzca Gay Car of Year 2014!

  • Gość: zenon

    Oceniono 14 razy 10

    Ciekawe jest to, ze firmy wydawaly miliony aby zminimalizowac auta by potem na fali popularnosci 'napompowac' te male zgrabne auta to zwyklych hatchbackow.
    Mini countryman to przeciez MPV. Ostatnio na ulicy zaparkowalem obok Fiata 500 L i mocno sie zdziwilem jaki to olbrzym.

  • sighum

    Oceniono 13 razy 1

    :-() O o O O o 0 O o Lubię samochody, które mają jakiś styl, ale tutaj przesadzili z środku. Patrzac na zdjęcia wnętrza chce mi się rzygać tymi kółeczkami... a co dopiero, gdybym miał ten widok codziennie

  • Gość: Pele

    Oceniono 10 razy 2

    Zatracił proporcję, wygląda jak wersja "L" na rynek chiński, z boku drzwi koszmarnie za wielkie, z tyły dach za krótki do tułowia...

  • Gość: weekendowy bzykacz

    Oceniono 11 razy -1

    Coraz bardziej odpustowe te Miniaki.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX