Nowe Mini | Oficjalne informacje i zdjęcia

Doczekaliśmy się, tak wygląda nowa generacja Mini! Auto urosło, ewoluowało stylistycznie i otrzymało trzycylindrowe silniki. Sprzedaż ma się rozpocząć wiosną 2014 roku
BMW zaprezentowało nowe Mini Auto urosło, ewoluowało stylistycznie i otrzymało trzycylindrowe silniki. BMW zaprezentowało trzecią generację Mini. Auto urosło, ewoluowało stylistycznie i otrzymało trzycylindrowe silniki. Sprzedaż ma się rozpocząć wiosną 2014 roku. Trzecia generacja Mini pod skrzydłami BMW została zbudowana na platformie UKL1. Nowy model, choć nadal nazywany "Mini", jest znacznie większy. Mierzy 3 821 mm długości (o 98 mm więcej niż poprzednik), 1 727 mm szerokości (+ 44 mm) i 1 414 mm wysokości (+ 7 mm). Zwiększył się także rozstaw osi (+ 28 mm) i rozstawy kół. Efekt? Znacznie więcej miejsca w środku i bagażnik o pojemności 211 litrów (większy o 51 litrów). W chwili debiutu rynkowego do napędu przewidziano trzy silniki z turbodoładowaniem TwinPower. Dwa są trzycylindrowe, mowa o wysokoprężnej jednostce 1.5/114 KM (Cooper D) i benzynowej, również 1.5 o mocy 136 KM (Cooper). Na szczycie oferty umieszczono czterocylindrowy silnik 2.0/192 KM (Cooper S). Gama jednostek napędowych ma zostać poszerzona jeszcze w ciągu 2014 roku. Pojawią się wersje: One, One D, Cooper SD i sportowa John Cooper Works. Samochód po raz pierwszy będzie oferowany z opcjonalnym zawieszeniem z regulacją tłumienia amortyzatorów. Do wyboru będą dwa tryby pracy: Comfort lub Sport. Nowe Mini to pierwsze auto w tym segmencie, wyposażone w przednie reflektory, światła przeciwmgielne i tylne światła w technologii LED (opcja). Na życzenie można będzie zamówić także diodowe oświetlenie wnętrza. Oficjalne prezentacje nowego Mini zaplanowano na równolegle odbywające się salony samochodowe w Los Angeles i Tokio, które rozpoczynają się 20 listopada.
Mini Cooper S Bayswater Mini Cooper S Bayswater - test

Trzecia generacja Mini pod skrzydłami BMW została zbudowana na platformie UKL1. Nowy model, choć nadal nazywany "Mini", jest znacznie większy. Mierzy 3 821 mm długości (o 98 mm więcej niż poprzednik), 1 727 mm szerokości (+ 44 mm) i 1 414 mm wysokości (+ 7 mm). Zwiększył się także rozstaw osi (+ 28 mm) i rozstawy kół. Efekt? Znacznie więcej miejsca w środku i bagażnik o pojemności 211 litrów (większy o 51 litrów).

W chwili debiutu rynkowego do napędu przewidziano trzy silniki z turbodoładowaniem TwinPower. Dwa są trzycylindrowe, mowa o wysokoprężnej jednostce 1.5/114 KM (Cooper D) i benzynowej, również 1.5 o mocy 136 KM (Cooper). Na szczycie oferty umieszczono czterocylindrowy silnik 2.0/192 KM (Cooper S). Gama jednostek napędowych ma zostać poszerzona jeszcze w ciągu 2014 roku. Pojawią się wersje: One, One D, Cooper SD i sportowa John Cooper Works.

Sprawdź za ile możesz kupić używane Mini

Samochód po raz pierwszy będzie oferowany z opcjonalnym zawieszeniem z regulacją tłumienia amortyzatorów. Do wyboru będą dwa tryby pracy: Comfort lub Sport. Nowe Mini to pierwsze auto w tym segmencie, wyposażone w przednie reflektory, światła przeciwmgielne i tylne światła w technologii LED (opcja). Na życzenie można będzie zamówić także diodowe oświetlenie wnętrza.

Oficjalne prezentacje nowego Mini zaplanowano na równolegle odbywające się salony samochodowe w Los Angeles i Tokio, które rozpoczynają się 20 listopada.

Więcej o:
Komentarze (18)
Nowe Mini | Oficjalne informacje i zdjęcia
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: dlsoec

    Oceniono 12 razy -4

    jak zrobić nowy model, który ciężko odróżnienia od starego?
    Tak tylko potrafią niemieccy styliści, człowiek patrzy na te "nowe" modele i szuka gdzie te zmiany, aaa i po chwili jest lampy maja ostrzejszy kont padania i to o 2 stopnie!!!, proponuje zatrudnić stylistów od hondy może by ich trochę ożywili, byle by tylko nie od peugeota bo Ci by pewnie znowu przegieli

  • Gość: mieszczun

    Oceniono 8 razy -4

    A ja się pytam, gdzie są te rzekome włoskie, kultowe, rasowe, sportowe samochody dla przeciętnego człowieka??
    Tyle niektórzy wyją na temat tych samochodów, to dlaczego nigdzie ich nie widać??
    Czemu niektórzy utożsamiają włoskie samochody ze sportowymi, skoro te nie istnieją??

  • Gość: podpis

    Oceniono 1 raz -1

    nie: otrzymało 3 cylindrowy silnik, ale URWANO mu cylinder w silniku.

  • Gość: Robert

    Oceniono 1 raz -1

    Pomyłka w nazwie:

    nie Mini Cooper tylko Niby Cooper... niby podobnie ale samochód zupełnie inny

  • Gość: Andrzej

    Oceniono 3 razy -1

    Bez dwóch zdań! Będzie to zwycięzca Gay Car of Year 2014!

  • Gość: weekendowy bzykacz

    Oceniono 11 razy -1

    Coraz bardziej odpustowe te Miniaki.

  • kosmiczny_swir

    Oceniono 2 razy 0

    Beznadzieja. Ja chcialbym auto rozmiarow oryginalnego Mini, z bateria pod podlaga jak w Tesli S, 100 konnym elektrycznym silnikiem na kazdej osi i z malym trubogeneratorem jako przedluzacz zasiegu. Wyborazcie sobie jak taki maly szatan ze srodkiem ciezkozsci tuz przy ziemi by bral zakrety.

  • Gość: Artur

    Oceniono 18 razy 0

    ta, estetyki

    pokraczne...

    seria MINI zaprzepaszczona... designera zewnetrznego wygladu powinni wywalic do dacii

    srodek chociaz w miare ok, ale zatracil ducha mini :(

    żałoba!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX