A co z Polską? Od 2011 roku na naszym rynku Hyundai oferuje tylko sportowego Genensisa Coupe, a rolę reprezentacyjnego sedana marki pełni średniej klasy model i40. Czy to się zmieni i Koreańczycy powalczą w segmencie premium także nad Wisłą? Wszystko wyjaśni się w nadchodzącym roku. Wtedy zostanie podjęta ostateczna decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży, bądź nie, Genesisa w wersji sedan.
W 2009 roku Hyundai wprowadził nową filozofię projektowania samochodów nazwaną "Fluidic Sculpture". Nowy Genesis to pierwszy model w którym zastosowano język projektowania "Fluidic Sculpture 2.0", którego kluczowymi elementami są: prosty i harmonijny design z płynnymi akcentami, sześciokątny grill, wyrazisty kolor, wysoka jakość materiałów i dobre wykończenie samochodu. Według założeń, wszystkie przyszłe modele maja być projektowane w oparciu o te zasady.
Hyundai przekonuje, że nowy Genesis jest pewniejszy w prowadzeniu i znacznie bardziej komfortowy. Zastosowanie elektronicznej kontroli zawieszenia (ATCC) ma zapewniać większą stabilność na zakrętach. Samochód został wyposażony w napęd na wszystkie koła. System HTRAC elektronicznie reguluje rozdział momentu obrotowego pomiędzy przednią a tylną osią, w zależności od drogi i warunków jazdy, oferując większą stabilność na śliskiej nawierzchni i na zakrętach. Pozwala także kierowcy wybrać indywidualny tryb jazdy. Po raz pierwszy zastosowano też elektryczne wspomaganie układu kierowniczego o zmiennym przełożeniu.