Alfa Romeo 4C na Nürburgringu | Wideo

Alfa Romeo oficjalnie pochwaliła się przejazdem swojego nowego sportowego samochodu na słynnym torze Nürburgring. Coupe 4C pokonało Północną Pętlę z dobrym czasem, dorównując wynikom osiąganym przez samochody o większej mocy
Alfa Romeo 4C na Nürburgringu Coupe 4C pokonało Północną Pętlę z dobrym czasem Alfa Romeo pochwaliła się przejazdem swojego nowego sportowego samochodu na słynnym torze Nürburgring. Coupe 4C pokonało Północną Pętlę z dobrym czasem. Czas okrążenia Nordschleife 8'04'' jest rekordowy wśród samochodów o mocy poniżej 250 KM. Za kierownicą pięknej Alfy 4C zasiadł Horst von Saurma - dziennikarz i wyczynowy kierowca. Nurburgring - ulubione miejsce testowe wielu producentów aut, zwany także "zielonym piekłem", był kolejnym etapem serii testów, jakim poddano nowe włoskie coupe: od ?35°C w Szwecji do +40°C w Abu Dhabi; od pustynnej Arizony (USA) po zbocza Etny na Sycylii; od toru w Balocco (Vercelli), na którym od 1962 roku wszystkie Alfy Romeo były testowane i doskonalone, aż po Nordschleife, który charakteryzuje się wyjątkową konfiguracją naprzemiennie wolnych i szybkich zakrętów oraz odcinków prostych o dużej różnicy wzniesień, a więc jest znakomitym "poligonem" oceny możliwości testowanych pojazdów. Alfa Romeo 4C przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 s i może rozpędzić się do 258 km/h. Auto osiąga szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2G i przyspieszenie boczne powyżej 1,1G. Sercem samochodu jest czterocylindrowy, benzynowy silnik 1750 Turbo, generujący 240 KM mocy (przy 6000 obr./min.) i 350 Nm maksymalnego momentu, który jest dostępny od 2100 do 4000 obr./min. (80 proc. momentu osiągane jest już przy 1800 obr./min.). Jednostka współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią biegów Alfa TCT i zaawansowanym systemem Alfa D.N.A., uzupełniony o nowy tryb "Race" Na torze Alfa 4C była wyposażona w specjalne, opcjonalne opony Pirelli Zero Trofeo, które mają homologacją również na drogi publiczne.
Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C | Wiemy o niej wszystko | polskie ceny i specyfikacja

Czas okrążenia Nordschleife 8'04'' jest rekordowy wśród samochodów o mocy poniżej 250 KM. Za kierownicą pięknej Alfy 4C zasiadł Horst von Saurma - dziennikarz i wyczynowy kierowca.

Nurburgring - ulubione miejsce testowe wielu producentów aut, zwany także "zielonym piekłem", był kolejnym etapem serii testów, jakim poddano nowe włoskie coupe: od ?35°C w Szwecji do +40°C w Abu Dhabi; od pustynnej Arizony (USA) po zbocza Etny na Sycylii; od toru w Balocco (Vercelli), na którym od 1962 roku wszystkie Alfy Romeo były testowane i doskonalone, aż po Nordschleife, który charakteryzuje się wyjątkową konfiguracją naprzemiennie wolnych i szybkich zakrętów oraz odcinków prostych o dużej różnicy wzniesień, a więc jest znakomitym "poligonem" oceny możliwości testowanych pojazdów.

Alfa Romeo 4C przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 s i może rozpędzić się do 258 km/h. Auto osiąga szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2G i przyspieszenie boczne powyżej 1,1G. Sercem samochodu jest czterocylindrowy, benzynowy silnik 1750 Turbo, generujący 240 KM mocy (przy 6000 obr./min.) i 350 Nm maksymalnego momentu, który jest dostępny od 2100 do 4000 obr./min. (80 proc. momentu osiągane jest już przy 1800 obr./min.). Jednostka współpracuje z dwusprzęgłową skrzynią biegów Alfa TCT i zaawansowanym systemem Alfa D.N.A., uzupełniony o nowy tryb "Race" Na torze Alfa 4C była wyposażona w specjalne, opcjonalne opony Pirelli Zero Trofeo, które mają homologacją również na drogi publiczne.

Więcej o: