Światowy rekord Skoda Citigo CNG!

Skoda Citigo CNG pokazała swoją klasę rekordowym osiągnięciem. Gerhard Plattner, mistrz oszczędnej jazdy, przebył Skodą na gaz ziemny 2 619 kilometrów przez Europę
Rekord Skody Citigo CNG Średnie zużycie paliwa Skody Citigo CNG wyniosło 2,39 kg gazu na 100 km Skoda Citigo CNG pokazała klasę rekordowym osiągnięciem. Gerhard Plattner, mistrz oszczędnej jazdy, przebył Skodą na gaz ziemny 2 619 km przez Europę. Skoda Citigo CNG pokazała klasę rekordowym osiągnięciem. Gerhard Plattner, mistrz oszczędnej jazdy, przebył Skodą na gaz ziemny 2 619 km przez Europę. Na trasie z Wenecji we Włoszech do szwedzkiego Sztokholmu średnie zużycie paliwa Skody Citigo CNG wyniosło 2,39 kg gazu ziemnego na 100 km. Jest to o ponad 0,5 kg mniej od danych, jakie podaje producent dla cyklu łączonego według NEFZ, które wynoszą 2,9 kg. "Tym rezultatem pokazaliśmy, co można osiągnąć z dobrymi pomysłami, intensywną pracą rozwojową i ciągłą optymalizacją techniczną. Do tego dochodzi udana stylistyka SkodyCitigo, jej mała masa własna oraz mały opór aerodynamiczny. Dzięki temu Skodą Citigo CNG można było osiągnąć ten rekord" - powiedział dr Frank Welsch, Członek Zarządu ds. Rozwoju Technicznego Skody Auto. Absolutny rekord zużycia paliwa Skoda Citigo CNG ustanowiła na przedostatnim etapie pięciodniowej podróży przez dziewięć krajów Europy. Na tym 515-kilometrowym odcinku Plattner uzyskał średnie zużycie paliwa 2,04 kg na 100 km. "Prawdziwie wszechstronne auto na długie trasy, które mnie nigdy nie zawiodło i którym można zdumiewająco komfortowo podróżować. Citigo świetnie można pokonywać także długie trasy. Czterodrzwiowe auto dało mi wiele radości z jazdy"- Austriak tak chwali swego oszczędnego towarzysza. Plattner, mistrz jazdy o kropelce, w pięć dni przejechał z Wenecji do Sztokholmu - łącznie przez dziewięć krajów, od Włoch przez Austrię, Czechy, Węgry, Słowację, Polskę, Niemcy i Danię do Szwecji. Była to podróż ze skrajnymi warunkami: żar z nieba we Włoszech, ulewa w Austrii i niekoniecznie wszędzie autostrada. Skoda Citigo CNG perfekcyjnie pokonała trasę. Plattnerowi na końcu podróży przez Europę, z budżetu 100 euro na paliwo pozostało jeszcze 18 euro i 76 centów. Tym samym czeska marka podkreśliła swoją umiejętność produkcji szczególnie oszczędnych modeli, które mają świetne właściwości użytkowe.
Fabryczni tunerzy - Skoda RSFabryczni tunerzy - Skoda RS

Na trasie z Wenecji we Włoszech, do szwedzkiego Sztokholmu, średnie zużycie paliwa Skody Citigo CNG wyniosło 2,39 kilograma gazu ziemnego na 100 kilometrów. Jest to o ponad 0,5 kg mniej od danych, jakie podaje producent dla cyklu łączonego według NEFZ, które wynoszą 2,9 kilograma.

"Tym rezultatem pokazaliśmy, co można osiągnąć z dobrymi pomysłami, intensywną pracą rozwojową i ciągłą optymalizacją techniczną. Do tego dochodzi udana stylistyka SkodyCitigo, jej mała masa własna oraz mały opór aerodynamiczny. Dzięki temu Skodą Citigo CNG można było osiągnąć ten rekord" - powiedział dr Frank Welsch, Członek Zarządu ds. Rozwoju Technicznego Skody Auto.

Absolutny rekord zużycia paliwa, Skoda Citigo CNG ustanowiła na przedostatnim etapie pięciodniowej podróży przez dziewięć krajów Europy. Na tym 515-kilometrowym odcinku, Plattner uzyskał średnie zużycie paliwa 2,04 kilograma na 100 kilometr.

"Prawdziwie wszechstronne auto na długie trasy, które mnie nigdy nie zawiodło i którym można zdumiewająco komfortowo podróżować. Citigo świetnie można pokonywać także długie trasy. Czterodrzwiowe auto dało mi wiele radości z jazdy"- Austriak tak chwali swego oszczędnego towarzysza.

Plattner, mistrz jazdy o kropelce, w pięć dni przejechał z Wenecji do Sztokholmu - łącznie przez dziewięć krajów, od Włoch przez Austrię, Czechy, Węgry, Słowację, Polskę, Niemcy i Danię do Szwecji. Była to podróż ze skrajnymi warunkami: żar z nieba we Włoszech, ulewa w Austrii i niekoniecznie wszędzie autostrada. Skoda Citigo CNG perfekcyjnie pokonała trasę. Plattnerowi na końcu podróży przez Europę, z budżetu 100 euro na paliwo pozostało jeszcze 18 euro i 76 centów. Tym samym czeska marka podkreśliła swoją umiejętność produkcji szczególnie oszczędnych modeli, które mają świetne właściwości użytkowe.