Salon Frankfurt 2013 | elektryczne Volkswageny

Tegoroczna wystawa IAA we Frankfurcie nad Menem będzie miejscem dwóch światowych premier Volkswagenów z napędem elektrycznym: modeli e-up! i e-Golf
Elektryczne Volkswageny Volkswageny z napędem elektrycznym - modeli-up! i e-Golf - zadebiutują we Frankfurcie Volkswageny z napędem elektrycznym - modeli-up! i e-Golf - zadebiutują we Frankfurcie. Koncern nie podaje, kiedy auta trafią do sprzedaży VW e-up! jest napędzany elektrycznym silnikiem o mocy 60 kW (82 KM). Do dyspozycji kierowcy od samego początku jest 210 nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,4 s i może się rozpędzić do 130 km/h. Elektryczny Golf ma pod maską jednostkę o mocy 85 kW (115 KM), która generuje 270 Nm maksymalnego momentu. Samochód również osiąga 100 km/h w czasie 10,4 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 140 km/h. Volkswagen informuje, że e-up! potrafi przejechać na pełnych akumulatorach dystans 160 km, a e-Golf z większym zestawem baterii może pokonać do 190 km. To w zupełności wystarczy do jazdy po mieście lub do codziennych dojazdów do pracy spod miasta. Oba samochody są wyposażone w dwa tryby oszczędnej jazdy (Eco i Eco+) i cztery poziomy odzyskiwania energii pochodzącej z hamowania (D1, D2, D3 i B). Miejski e-up! zużywa tylko 11,7 kWh energii elektrycznej na 100 km (rekordowo niski wynik), a kompaktowy e-Golf 12,7 kWh. Cena jednej kWh w Polsce to średnio 0,58 zł, więc koszty użytkowania obu pojazdów są bardzo niskie. Korzystając ze stacji szybkiego ładowania, baterie samochodów można uzupełnić do poziomu o 80 proc. w około pół godziny. Elektryczne Volkswageny są równie praktyczne, co ich spalinowe odpowiedniki, a do tego wyróżniają się bogatym wyposażeniem, standardem są: automatyczna klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, radioodtwarzacz i nawigacja. Dodatkowo e-Golf jako pierwszy Volkswagen może się pochwalić w pełni LED-owymi reflektorami. Koncern z Wolfsburga na chwilę obecną nie podaje kiedy Volkswageny e-up! i e-Golf trafią do sprzedaży. Tajemnicą są także ceny obu elektrycznych modeli. Więcej informacji powinniśmy otrzymać na zbliżającym się salonie we Frankfurcie (12 - 22 września).

Nowe wcielenie Volkswagena Golfa GTI

VW e-up! jest napędzany elektrycznym silnikiem o mocy 60 kW (82 KM). Do dyspozycji kierowcy od samego początku jest 210 nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10,4 s i może się rozpędzić do 130 km/h.

Elektryczny Golf ma pod maską jednostkę o mocy 85 kW (115 KM), która generuje 270 Nm maksymalnego momentu. Samochód również osiąga 100 km/h w czasie 10,4 s. Prędkość maksymalną ograniczono do 140 km/h.

Volkswagen informuje, że e-up! potrafi przejechać na pełnych akumulatorach dystans 160 km, a e-Golf z większym zestawem baterii może pokonać do 190 km. To w zupełności wystarczy do jazdy po mieście lub do codziennych dojazdów do pracy spod miasta. Oba samochody są wyposażone w dwa tryby oszczędnej jazdy (Eco i Eco+) i cztery poziomy odzyskiwania energii pochodzącej z hamowania (D1, D2, D3 i B).

Sprawdź ceny Volkswagena up!

Miejski e-up! zużywa tylko 11,7 kWh energii elektrycznej na 100 km (rekordowo niski wynik), a kompaktowy e-Golf 12,7 kWh. Cena jednej kWh w Polsce to średnio 0,58 zł, więc koszty użytkowania obu pojazdów są bardzo niskie. Korzystając ze stacji szybkiego ładowania, baterie samochodów można uzupełnić do poziomu o 80 proc. w około pół godziny.

Elektryczne Volkswageny są równie praktyczne, co ich spalinowe odpowiedniki, a do tego wyróżniają się bogatym wyposażeniem, standardem są: automatyczna klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, radioodtwarzacz i nawigacja. Dodatkowo e-Golf jako pierwszy Volkswagen może się pochwalić w pełni LED-owymi reflektorami.

Koncern z Wolfsburga na chwilę obecną nie podaje kiedy Volkswageny e-up! i e-Golf trafią do sprzedaży. Tajemnicą są także ceny obu elektrycznych modeli. Więcej informacji powinniśmy otrzymać na zbliżającym się salonie we Frankfurcie (12 - 22 września).