Lexus GX po zmianach | Predator

Toyota Land Cruiser Prado (J150) domaga się modernizacji. Lexus, oferujący swoje wcielenie tego modelu w Ameryce Północnej zwane GX460, jako pierwszy pochwalił się zdjęciami swojej nowości
Lexus GX po zmianach Wśród nowości: charakterystyczny grill, nowe światła LED oraz dodatkowe systemy bezpieczeństwa Lexus odświeżył swojego cruisera GX460. Auto zyskało m.in. nowe światła LED do jazdy dziennej i system BSM oraz RCTA. Auto napędza silnik V8 4.6 o mocy 301 KM Toyota Land Cruiser Prado (J150) domaga się modernizacji. Lexus, oferujący swoje wcielenie tego modelu w Ameryce Północnej zwane GX460, jako pierwszy pochwalił się zdjęciami swojej nowości. Podstawowym elementem zaszczepionym do GX-a jest charakterystyczny grill, znany już z nowego GS-a, IS-a i retuszowanego LS-a. Niestety w tym przypadku efekt nie jest tak powalający, jak w przypadku limuzyn. Grill GX-a wygląda jak twarz predatora, to jednak pasuje do tego potężnego wojownika. Cieszy za to ładniejszy, lżejszy z wyglądu tylny zderzak. Na pokładzie nie zabrakło nowości. Z zewnątrz GX zyskał nowe światła LED do jazdy dziennej i nowe wzory kół. O bezpieczeństwo zadba dodatkowo system monitorowania martwego pola BSM oraz przestrzeni za samochodem podczas cofania RCTA. Wewnątrz nowością będzie nowy system multimedialny z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym. Od strony technicznej nic się nie zmieniło. Za napęd wciąż w Lexusie odpowiada potężny silnik V8 4.6 o mocy 301 KM, współpracujący z sześciobiegowym automatem.

Podstawowym elementem zaszczepionym do GX-a jest charakterystyczny grill, znany już z nowego GS-a, IS-a i retuszowanego LS-a. Niestety w tym przypadku efekt nie jest tak powalający, jak w przypadku limuzyn. Grill GX-a wygląda jak twarz predatora, to jednak pasuje do tego potężnego wojownika. Cieszy za to ładniejszy, lżejszy z wyglądu tylny zderzak.

Na pokładzie nie zabrakło nowości. Z zewnątrz GX zyskał nowe światła LED do jazdy dziennej i nowe wzory kół. O bezpieczeństwo zadba dodatkowo system monitorowania martwego pola BSM oraz przestrzeni za samochodem podczas cofania RCTA. Wewnątrz nowością będzie nowy system multimedialny z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym.

Od strony technicznej nic się nie zmieniło. Za napęd wciąż w Lexusie odpowiada potężny silnik V8 4.6 o mocy 301 KM, współpracujący z sześciobiegowym automatem.

LexusLexus GX460 po zmianach | Wideo

Subaru BR-Z vs. Toyota GT 86 | Test Wideo | Takie same czy jednak inne?Takie same czy jednak inne? Test wideo

Więcej o:
Komentarze (5)
Lexus GX po zmianach | Predator
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pluuto

    Oceniono 1 raz 1

    Wygląda jak by jakiś nastolatek w swoim garażu na siłę mu ta atrapę dospawał, czyli jak to ostatnio bywa u Japońców... nic do niczego nie pasuje a efektem tego jest jakiś koszmar do straszenia dzieci na ulicy

  • wasataszpilka

    Oceniono 5 razy 1

    Lexus już od jakiegoś czasu robi wg. mnie jedne z najbrzydszych aut ale tym to osiągnęli po prostu mistrzostwo świata w brzydocie. Zawsze opierają się o ten sam schemat czyli stosunkowo konwencjonalna bryła nadwozia i proporce, a do tego masa jakiś idiotycznych detali, żeby było "wooooow". Przykładowo pomysł z tą klapsoidalną atrapą to jakiś dramat - Lexusie nie idźcie tą drogą. Kiedyś śmiali się z dużych atrap Peugota, teraz wszyscy leją z przodów Lexusów.
    szrociaki

  • Gość: fragi102

    Oceniono 9 razy 1

    TOYOTA LAND CRUSIER ma cos w sobie od samego początku
    a dodatkowo teraz posiada pionierski system wyrównywania przechyłów w terenie

  • Gość: tadziu

    0

    Szkoda,że technika nie idzie w parze z designem.Myślałem ,że mój touareg to szczyt brzydoty,a tu taka niespodzianka.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX