Genewa 2014 | BMW X4 | Mniejszy brat X6

Podobno już na salonie samochodowy w Genewie BMW zaprezentuje seryjną wersję modelu X4. Póki co mamy zdjęcia zamaskowanego modelu
BMW X4 Mniejszy brat X6 Podobno już na salonie samochodowy w Genewie BMW zaprezentuje seryjną wersję modelu X4. Póki co producent pokazał zamaskowane zdjęcia modelu Podobno już na salonie samochodowy w Genewie BMW zaprezentuje seryjną wersję modelu X4. Póki co producent pokazał zamaskowane zdjęcia modelu. W porównaniu z wersją zaprezentowaną na targach w Szanghaju model seryjny ma o wiele bardziej spokojniejsze kształty przodu. Reflektory będą nieco większe i otrzymają łagodniejszy wygląd. W bocznym rzucie widać, że BMW zrezygnuje z ostrych przetłoczeń. X4 będzie wyposażony w tradycyjne klamki. W wersji studyjnej było one schowane w nadwoziu. Z tyłu zmiany będą minimalne. Nieco zmieniony wygląd kloszy, inaczej wykończony zderzak i okrągłe zamiast podłużnych rur wydechowych. To wszystko. Jednostki napędowe dla X4 zostaną przejęte z modelu X3. Najsłabszy silnik będzie miał moc 184 KM, a najmocniejszy 313 KM. Oczywiście w późniejszych planach jest wersja M z 400 konnym silnikiem. Pewne natomiast nie jest czy pojawią się modele z pakietem M-Performance i potrójnym turbodoładowaniem. Przez mocno ściętą tylną linię dachu na tylnej kanapie będzie nieco mniej miejsca niż w X3. Również pojemność bagażnika będzie mniejsza. Do X3 zmieści się 550 litrów, do X4 nie więcej niż 520 litrów. Jednak już na przykładzie BMW X6 było widać, że takie dane mają mniejsze znaczenie.
BMW X4 ConceptBMW X4 Concept

W porównaniu z wersją zaprezentowaną na targach w Szanghaju model seryjny ma o wiele bardziej spokojniejsze kształty przodu. Reflektory będą nieco większe i otrzymają łagodniejszy wygląd. W bocznym rzucie widać, że BMW zrezygnuje z ostrych przetłoczeń. X4 będzie wyposażony w tradycyjne klamki. W wersji studyjnej było one schowane w nadwoziu. Z tyłu zmiany będą minimalne. Nieco zmieniony wygląd kloszy, inaczej wykończony zderzak i okrągłe zamiast podłużnych rur wydechowych. To wszystko.

Jednostki napędowe dla X4 zostaną przejęte z modelu X3. Najsłabszy silnik będzie miał moc 184 KM, a najmocniejszy 313 KM. Oczywiście w późniejszych planach jest wersja M z 400 konnym silnikiem. Pewne natomiast nie jest czy pojawią się modele z pakietem M-Performance i potrójnym turbodoładowaniem.

SUV BMW - tańszy niż myślisz

Przez mocno ściętą tylną linię dachu na tylnej kanapie będzie nieco mniej miejsca niż w X3. Również pojemność bagażnika będzie mniejsza. Do X3 zmieści się 550 litrów, do X4 nie więcej niż 520 litrów. Jednak już na przykładzie BMW X6 było widać, że takie dane mają mniejsze znaczenie.

ZOBACZ TAKŻE:

Prezydenckie BMW na sprzedaż

BMW serii 5

Więcej o:
Komentarze (27)
Genewa 2014 | BMW X4 | Mniejszy brat X6
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fahowiedz

    Oceniono 19 razy 11

    X4 i X6 to kwintesencja wulgarnego przerostu formy nad treścią, na X6 często się słyszy określenie BUCOWÓZ

    no ale jakby się zastanowić to samochód jako "środek transportu" a nie pokaz statusu społecznego i przynależności do określonej grupy to hipokryzja w rozmowie ze znajomymi

    każdy facet który twierdzi ze nie interesuje go marka, prestiż, moda przy wyborze auta po prostu albo kłamie albo wypiera to ze świadomości

    a skoro X5 jest "nudna" a X6 bajerancka do szpanowania to ... czemu się dziwć niech sobie istnieje

    coś mi się wydaje że biorąc pod uwagę że koncerny projektują już auta z myślą o CHINACH, ROSJI, i innych "młodych demokracjach" z dużą ilością bardzo bogatych jednostek

    NIE TAKIE MUTANTY JESZCZE ZOBACZYMY a X6 i X4 będziemy miło wspominać

  • Gość: Gość

    Oceniono 3 razy 3

    Już widzę, mimo kamuflażu, że mogę zaliczyć x4 do grona najładnieszych modeli BMW. Biorąc pod uwagę parametry typu cena (w USA ok. 40 tys dol. za model podstawowy), spalanie, sportowo-terenowa sylwetka, plus napęd 4x4, wniosek nasuwa mi się jeden. X4 to przyszły HIT. Dla osób, których stać na tego typu auto, takie x4, to bardzo rozsądny wybór. Gdybym miał pieniądze, zapewne kupiłbym bez wahania. Niestety mogę jedynie pomarzyć. Pozdrawiam:)

  • Gość: gw_jest_nedzna

    Oceniono 25 razy 3

    Tak jak bardzo lubię BMW, tak uważam, że X4, X6, 5-tka GT, to totalna porażka i w zasadzie zaprzeczenie marki. Takie samochody po prostu nie mogą mieć sportowego zacięcia, a to stanowi o wyjątkowości BMW.

  • Gość: fragi102

    Oceniono 1 raz 1

    stylistyka TOYOTY COROLLI E11 liftback tak dla jasnosci hehe

  • skjskj

    Oceniono 8 razy 0

    X6 piękna a x4 hmm zobaczymy, czas pokarze ile ich wyjedzie na polskie ulice :)

    www.strefakulturalnejjazdy.pl/

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 25 razy -1

    BMW wie jak zaprojektować piękny samochód. Będzie kolejny sukces, a konkurencja nie nadąża podrabiać. 5GT to obecnie najlepszy model BMW. Kosztuje tylko ze 35000 drożej niż 5j, a praktycznie dostaje się piękną przestronną limuzynę, z wnętrzem BMW 7.

  • dmbdmb

    Oceniono 28 razy -4

    A mnie takie ścięte SUVy jak BMW X6 ("kupé" ;P) kojarzą się z bezmózgowiem. Wielkie koła wielkie wszystko do linii okien i... takie coś, niby kabina. W małym samochodzie sportowym ten pomysł się sprawdza, w SUVach nie bardzo - podobnie jak wersja SUV-kabrio.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX