Subaru BR-Z vs. Toyota GT 86 | Test Wideo | Takie same czy jednak inne?

Z założenia Subaru i Toyota mają być takie same, albo co najmniej bardzo podobne. W bezpośrednim teście sprawdzamy czy tak faktycznie jest
Za co kochamy japońską motoryzacjęZa co kochamy japońską motoryzację

Na pozór to dwa takie same coupe. Różnią się kolorem, znaczkami i kilkoma detalami. Mają identyczne silniki - boksery, o pojemności dwóch litrów i mocy 200 KM. Według danych fabrycznych obydwa rozpędzają się do setki w czasie 7,6 sekundy. Subaru podaje jako prędkość maksymalną 230 km/h, a Toyota 226 km/h. Podczas projektowania inżynierowie z Subaru odpowiedzialni byli za technikę (napęd, zawieszenie itp.), a ci z Toyoty zajęli się stylistyką.

Różnica na pewno jest w cenie zakupu. Subaru jest tańsze. Zapłacić za nie trzeba 119 564 złote. Toyota jest wyceniona na 126 400 złotych.
Właściwie od początku pojawienia się BR-Z i GT 86 zastanawialiśmy się czy są tak samo szybkie. W końcu zestawiliśmy je na torze i uzyskany wynik nieco nas zaskoczył. Zresztą zobaczcie sami materiał wideo. Które z nich jest według Ciebie lepsze?

Za ile można kupić używaną Toyotę GT 86?

Które auto chciałbyś mieć w swoim garażu?