Skoda Rapid błyskawicznie odświeżona

Chociaż model Rapid zadebiutował niespełna rok temu w Skodzie doszli najwyraźniej do wniosku, że autu przyda się mała aktualizacja
Odświeżona Skoda Rapid Auto zadebiutowało rok temu, jednak producent stwierdził, że przyda mu się mały lifting Odświeżona Skoda Rapid trafi do salonów w sierpniu. Co tym razem proponują Czesi? Między innymi dodatkową, 90-konną odmianę diesla o pojemności 1,6 litra Odświeżony Rapid trafi do salonów na początku sierpnia. Co nowego przyniesie ów debiut? Między innymi dodatkową, 90-konną odmianę diesla o pojemności 1,6 litra (dziś wyłącznie w wersji 105-konnej). Silnik będzie występował w tandemie z pięciobiegową skrzynią ręczną lub siedmiobiegowym, dwusprzęgłowym automatem. Klienci będą mogli "uzbroić" bazowego diesla w opcjonalny pakiet Green Tec, pozwalający dodatkowo obniżyć zużycie paliwa. Składa się on z systemu start-stop, systemu odzyskiwania energii z hamowania oraz opon o obniżonych oporach toczenia. Efekt? Skoda chwali się, że tak wyposażony Rapid na przejechanie 100 km potrzebuje średnio 3,9 l oleju napędowego. Na liście opcji pojawią się reflektory ksenonowe. Mają one jasność 2000 lumenów, dzięki czemu nie muszą być wyposażone w układ samopoziomowania oraz spryskiwacze. Wnętrze odświeżonego Rapida będzie można poznać m.in. po trójramiennej kierownicy, nowych materiałach na fotelach, większej liczbie dekoracyjnych elementów na desce rozdzielczej oraz bardziej zaawansowanych systemach multimedialnych.
Skoda Rapid 1.2 TSI (85 KM)
Skoda Rapid - test |
Nie szkoda, że to Skoda

Odświeżony Rapid trafi do salonów na początku sierpnia. Co nowego przyniesie ów debiut? Między innymi dodatkową, 90-konną odmianę diesla o pojemności 1,6 litra (dziś wyłącznie w wersji 105-konnej). Silnik będzie występował w tandemie z pięciobiegową skrzynią ręczną lub siedmiobiegowym, dwusprzęgłowym automatem.

Ile kosztuje Skoda Rapid?
Polskie ceny wszystkich wersji

Klienci będą mogli "uzbroić" bazowego diesla w opcjonalny pakiet Green Tec, pozwalający dodatkowo obniżyć zużycie paliwa. Składa się on z systemu start-stop, systemu odzyskiwania energii z hamowania oraz opon o obniżonych oporach toczenia. Efekt? Skoda chwali się, że tak wyposażony Rapid na przejechanie 100 km potrzebuje średnio 3,9 l oleju napędowego.

Na liście opcji pojawią się reflektory ksenonowe. Mają one jasność 2000 lumenów, dzięki czemu nie muszą być wyposażone w układ samopoziomowania oraz spryskiwacze.

Wnętrze odświeżonego Rapida będzie można poznać m.in. po trójramiennej kierownicy, nowych materiałach na fotelach, większej liczbie dekoracyjnych elementów na desce rozdzielczej oraz bardziej zaawansowanych systemach multimedialnych.

Skoda Rapid