Nowe Mini jeszcze w tym roku

Jeszcze w tym roku pojawi się nowe Mini. Na torze Nürburgring testowane są obecnie wersje Cooper, a do sieci przeciekły zdjęcia egzemplarza przyłapanego bez kamuflażu
Nowe Mini jeszcze w tym roku Zmiany będą dość duże Jeszcze w tym roku pojawi się nowe Mini. Na torze Nuerburgring testowane są wersje Cooper, a do sieci przeciekły zdjęcia egzemplarza przyłapanego bez kamuflażu Jeszcze w tym roku pojawi się nowe Mini. Na torze Nuerburgring testowane są wersje Cooper, a do sieci przeciekły zdjęcia egzemplarza przyłapanego bez kamuflażu. Zmiany będą dosyć duże. Stylistycznie Mini przejmie stylistyczne smaczki modelu Paceman. Szersza karoseria otrzyma nieco bardziej okrągłe kształty. Światła będą miały zupełnie nowy wygląd, większy będzie wlot powietrza, przez co przód przybierze bardziej agresywną prezencję. Wnętrze zmieni się jeszcze bardziej. Mini wzięło sobie do serca krytykę klientów. Zmieniono m.in. miejsce prędkościomierza, który zabudowany centralnie nie był wzorem ergonomii. W nowym modelu licznik km/h zabudowany będzie obok obrotomierza naprzeciw kierowcy. Centralnie umieszczony wyświetlacz zostanie, ale w przyszłości obsługiwać będzie tylko system multimedialny i nawigacji. Mini, które pojawi się pod koniec 2013 roku, powstanie na zupełnie nowej platformie. Oferowane będzie z dwoma rozstawami osi i posłuży nie tylko Mini, ale również BMW dla nowej generacji serii 1 i planowanego vana. Jako pierwszy model z Monachium Mini otrzyma turbodoładowany trzycylindrowy silnik, który oferowany będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej. Jednostki napędowe będą miały 1,2 litra pojemności i moc od 75 do 184 KM. W późniejszym czasie trzycylindrowy silnik ma trafić pod maskę hybrydowego modelu i8. Świat się kończy. Nowe Mini zaplanowane jest w siedmiu wariantach karoserii. Na krótszej platformie (długość karoserii 3,80 metra) budowane będą wersje dwudrzwiowe - cabrio, coupe i roadster. Dłuższa wersja (długość karoserii 4,30 metra) przeznaczona jest dla takich modeli jak Countryman, Clubman i nowy van.
Mini Cooper S Bayswater - testMini Cooper S Bayswater - test

Zmiany będą dosyć duże. Stylistycznie Mini przejmie stylistyczne smaczki modelu Paceman. Szersza karoseria otrzyma nieco bardziej okrągłe kształty. Światła będą miały zupełnie nowy wygląd, większy będzie wlot powietrza przez co przód przybierze bardziej agresywną prezencję.

Wnętrze zmieni się jeszcze bardziej. Mini wzięło sobie do serca krytykę klientów. Zmieniono m.in. miejsce prędkościomierza, który zabudowany centralnie nie był wzorem ergonomii. W nowym modelu licznik km/h zabudowany będzie obok obrotomierza naprzeciw kierowcy. Centralnie umieszczony wyświetlacz zostanie, ale w przyszłości obsługiwać będzie tylko system multimedialny i nawigacji.

Mini, które pojawi się pod koniec 2013 roku powstanie na zupełnie nowej platformie. Oferowane będzie z dwoma rozstawami osi i posłuży nie tylko Mini, ale również BMW dla nowej generacji serii 1 i planowanego vana.

Jako pierwszy model z Monachium Mini otrzyma turbodoładowany trzycylindrowy silnik, który oferowany będzie w wersji benzynowej i wysokoprężnej. Jednostki napędowe będą miały 1,2 litra pojemności i moc od 75 do 184 KM. W późniejszym czasie trzycylindrowy silnik ma trafić pod maskę hybrydowego modelu i8. Świat się kończy.

Nowe Mini zaplanowane jest w siedmiu wariantach karoserii. Na krótszej platformie (długość karoserii 3,80 metra) budowane będą wersje dwudrzwiowe - cabrio, coupe i roadster. Dłuższa  wersja (długość karoserii 4, 30 metra) przeznaczona jest dla takich modeli jak Countryman, Clubman i nowy van.

Używany Mini - sprawdź ceny