Porsche 911 GT2 - Lekkie turbo już w 2014

Już jesienią pojawi się w sprzedaży model 911 Turbo. Kolejną jego ewolucją będzie lżejszy i mocniejszy model GT2. Pierwsze gotowe prototypy testowane są już na torze Nurburgring. GT2 To najbardziej wymagający model z całej gamy 911
Porsche 911 GT2 Lekkie turbo już w 2014 Jesienią pojawi się w sprzedaży Porsche 911 Turbo. Kolejną jego ewolucją będzie lżejszy i mocniejszy model GT2. Prototypy testowane są na torze Nurburgring. Już jesienią pojawi się w sprzedaży model 911 Turbo. Kolejną jego ewolucją będzie lżejszy i mocniejszy model GT2. Pierwsze gotowe prototypy testowane są już na torze Nurburgring. GT2 To najbardziej wymagający model z całej gamy 91. 1GT2 to ukoronowanie modelu Turbo. Pierwszy prototyp ze zmodyfikowaną karoserią wersji GT3 odbywa testowe kilometry na Północnej Pętli Nurburgringu. 3,8 litrowy, 6 cylindrowy boxer z podwójnym turbodoładowaniem zaadoptowany zostanie jak zwykle z modelu 911 Turbo. W GT2 jednostka napędowa będzie osiągała moc co najmniej 560 KM. Napęd przekazywany będzie wyłącznie na tylną oś. GT2 otrzyma skrętne tylne koła i 7-biegową przekładnię PDK. W porównaniu do GT3 wersja GT2 otrzyma jeszcze szerszą karoserię, większy tylny spojler i potężniejsze koła. Żeby zmniejszyć masę własną Porsche postawi na spartańskie wyposażenie rezygnując z licznych komfortowych dodatków, elektrycznych silniczków i innych wspomagaczy. Premiery tego modelu oczekiwać należy na salonie w Genewie w 2014 roku. Do sprzedaży trafi wiosną 2014.
Porsche 911 TurboPorsche 911 Turbo

GT2 to ukoronowanie modelu Turbo. Pierwszy prototyp ze zmodyfikowaną karoserią wersji GT3 odbywa testowe kilometry na Północnej Pętli Nurburgringu. 3,8 litrowy, 6 cylindrowy boxer z podwójnym turbodoładowaniem zaadoptowany zostanie jak zwykle z modelu 911 Turbo. W GT2 jednostka napędowa będzie osiągała moc co najmniej 560 KM.

Napęd przekazywany będzie wyłącznie na tylną oś. GT2 otrzyma skrętne tylne koła i 7 biegową przekładnię PDK. W porównaniu do GT3 wersja GT2 otrzyma jeszcze szerszą karoserię, większy tylny spojler i potężniejsze koła. Żeby zmniejszyć masę własną Porsche postawi na spartańskie wyposażenie rezygnując z licznych komfortowych dodatków, elektrycznych silniczków i innych wspomagaczy.

Premiery tego modelu oczekiwać należy na salonie w Genewie w 2014 roku. Do sprzedaży trafi wiosną 2014.

Używane Porsche 911

Więcej o: