"Czwórka" to nie "trójka" pozbawiona drzwi i lekko skrócona. To auto o wyglądzie rasowego coupe, narysowane na nowo, które zasługuje na wyraźne oddzielenie go - poprzez nazwę - od najmniejszej bawarskiej limuzyny, z którą dzieli płytę podłogową. Idealne proporcje, które do niedawna były domeną Audi, za sprawą serii 4 stają się też mocną bronią w rękach BMW. "Czwórka" ma coś jeszcze - powyginaną w fantazyjny sposób karoserię z odważnymi przetłoczeniami, która z każdej strony przywodzi na myśl jedno słowo - coupe.
Tak - prynajmniej w początkowym etapie sprzedaży - będzie wyglądała gama serii 4:
Wersja Silnik Moc Moment obr. Spalanie 428i 2.0 R4 turbo 245 KM 350 Nm 6,6 l/100 km 435i 3.0 R6 turbo 306 KM 400 Nm 7,9 l/100 km 420d 2.0 R4 turbo 184 KM 380 Nm 4,6 l/100 km
Poznaliśmy także amerykańskie ceny auta. Różnica pomiędzy topowymi 335i oraz 435i wynosi 900 dolarów.
Jak nie BMW to co? Luksusowe coupe od Audi już od 66 tys. zł