Peugeot 2008 - kura znosząca złote jajka

Nowy crossover Peugeota dopiero co wszedł do sprzedaży, a już wiadomo, że będzie sprzedawał się jak ciepłe bułeczki. Chętnych jest tylu, że postanowiono dwukrotnie zwiększyć jego produkcję
Peugeot 2008 - kura znosząca złote jajka Chętnych na nowego crossovera jest tylu, ze postanowiono dwukrotnie zwiększyć produkcję Peugeot postanowił dwukrotnie zwiększyć produkcję crossovera 2008 ze względu na olbrzymie zainteresowanie klientów tym modelem Nowy crossover Peugeota dopiero co wszedł do sprzedaży, a już wiadomo, że będzie sprzedawał się jak ciepłe bułeczki. Chętnych jest tylu, że postanowiono dwukrotnie zwiększyć jego produkcję. Początkowo we francuskich zakładach w Mulhouse miało powstawać pięć tysięcy 2008-ek miesięcznie. W rozmowie z Automotive News Europe prezes francuskiej marki - Maxime Picat - zdradził, że firma była zmuszona tę liczbę podwoić. A wszystko przez ogromny popyt na miejskiego crossovera. - Mamy ponad 16 tysięcy zamówień, pochodzących głównie z rynków, na których model 2008 nie był nawet prezentowany - powiedział Picat To naprawdę świetny wynik. Szczególnie, że już dziś segment miejskich crossoverów jest mocno nasycony. Peugeot się spóźnił, ale trafił na dobrą falę. Analitycy z IHS Automotive przewidują, że do 2015 roku sprzedaż małych crossoverów osiągnie pułap 500 tys. aut rocznie (w ubiegłym roku było to nieco ponad 150 tys. samochodów). W walce o klienta Peugeot 2008 będzie rywalizował m.in. z Nissanem Jukiem (obecnie lider segmentu), Oplem Mokką (i bliźniaczym Chevroletem Traxem) oraz inną francuską nowością w segmencie miejskich crossoverów - Renault Capturem. Miejskiego crossovera Peugeota można już zamawiać w polskich salonach. Szczegółowy cennik, listę wyposażenia standardowego oraz informacje dotyczące dostępnych wersji silnikowych znajdziecie w Peugeot 2008 od 54 500 zł.

Początkowo we francuskich zakładach w Mulhouse miało powstawać pięć tysięcy 2008-ek miesięcznie. W rozmowie z Automotive News Europe prezes francuskiej marki - Maxime Picat - zdradził, że firma była zmuszona tę liczbę podwoić. A wszystko przez ogromny popyt na miejskiego crossovera.

Mamy ponad 16 tysięcy zamówień, pochodzących głównie z rynków, na których model 2008 nie był nawet prezentowany - powiedział Picat

Pierwsze oficjalne zdjęcia Peugeota 308

To naprawdę świetny wynik. Szczególnie, że już dziś segment miejskich crossoverów jest mocno nasycony. Peugeot się spóźnił, ale trafił na dobrą falę. Analitycy z IHS Automotive przewidują, że do 2015 roku sprzedaż małych crossoverów osiągnie pułap 500 tys. aut rocznie (w ubiegłym roku było to nieco ponad 150 tys. samochodów).

W walce o klienta Peugeot 2008 będzie rywalizował m.in. z Nissanem Jukiem (obecnie lider segmentu), Oplem Mokką (i bliźniaczym Chevroletem Traxem) oraz inną francuską nowością w segmencie miejskich crossoverów - Renault Capturem.

Miejskiego crossovera Peugeota można już zamawiać w polskich salonach. Szczegółowy cennik, listę wyposażenia standardowego oraz informacje dotyczące dostępnych wersji silnikowych znajdziecie w Peugeot 2008 od 54 500 zł.

Lider małych crossoverów kosztuje w Polsce...

Więcej o:
Komentarze (28)
Peugeot 2008 - kura znosząca złote jajka
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • szakez

    Oceniono 69 razy 17

    A gdzie 1.9TDI?

    Jaja se robita z tym francuzem.

    Jakby mnie we wsi w czymś takim zobaczyli to nie miałbym kolegów.

    Dobrze, że mnie nie stać - a nawet jeśli to wolałbym kupić sobie nową kopaczkę do kartofli niż to to.

  • nylon1

    Oceniono 39 razy 11

    Żeby to jakoś wyglądało i się przemieszczało trzeba zostawić ...... uwaga..... 80.000 PLN
    Jakiś chory żart...

  • mich64

    Oceniono 30 razy 10

    Jak słyszę crossover to mi się nóż w kieszeni otwiera. Modne autka dla hipsterów jak brodacz w mokce z reklamy opla. Fuj. Z kolei renault waży ponad tonę a silniki ma jak od kosiarki 900 cm z tuuuurbiną. Moda to jednak cuda czyni.

  • szaryob-ywatel

    Oceniono 58 razy 8

    Te śmieszne małe krosołwery to geniusz marketingowy. Wciskanie klientom auta klasy B trochę wyżej zawieszonego i z wyposażeniem auta klasy B w cenie kompakta. Hłe hłe, ludzie kto to kupuje? Jak patrze na te ceny to śmiech mnie ogarnia. Kto chce mieć gorzej wyposażone i wykończone (bo jednak mniejsze auta są z reguły wykończone gorszymi materiałami) auto za taką samą cenę?! Ale jednak jelenie sie gromadzą.

  • mikoli1

    Oceniono 27 razy 7

    A Polaczki znowu się brandzlują nad newsem o kolejnym samochodzie :-) Poużywajcie sobie, poużywajcie, a potem wracać do roboty i składać na 10-letniego passata w tedeiku po dziadku z Wehrmachtu z oryginalnym przebiegiem 150 tys. km. Buahahhaa! :D

  • niviuk

    Oceniono 24 razy 4

    Z pewnością nie jest to auto dla heteroseksualnego mężczyzny.

  • iwodevil

    Oceniono 2 razy 2

    Wystarczyło zrezygnować z idotycznego wyglądu Peugeotów w stylu 407, 307 z tym idiotycznym grillem itp żeby auto zaczęło się podobać.

  • dominikwozniak

    Oceniono 16 razy -6

    Peugeot ładnie wygląda ale jeździć tym się nie da - mam znajomych co mają 6 letniego Peugeot 206SW i więcej jeżdżą do pracy autobusem (ostatnio kupił bilet miesięczny komunikacji miejskiej) niż tym autem - co chwilę mają jakieś problemy z tym autem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX