Lotus Evora - bez nalepek

Akcja serwisowa roku - Lotus Evora nie ma naklejek na szybie. Trzeba to szybko zmienić!

Akcje serwisowe są organizowane, by pozbyć się wady konstrukcyjnej w danym modelu samochodu. Dzielą się na nieistotne i istotne dla bezpieczeństwa. Najnowsza akcja Lotusa w USA należy do tych najbardziej banalnych. Może wręcz uchodzić za zabawną.

NHTSA poinformował, że Lotus wezwie 28 właścicieli modelu Evora na bezpłatną wizytę w swoich serwisach. Auta otrzymają... naklejki na szyby informujące, że samochód wyposażony jest w poduszkę powietrzną pasażera o specyficznej konstrukcji, dopuszczonej w USA jedynie w samochodach sportowych o niskim wolumenie sprzedaży. Akcja dotyczy aut wyprodukowanych w okresie wrzesień-listopad 2012.

W Polsce także można kupić nowego Lotusa. Za ile?

Śmieszne? Nie dla Lotusa. Teraz brytyjska firma przynajmniej ma większą szansę na wygraną w sądzie, gdyby któryś z właścicieli rozbił swoją Evorę i chciał pozwać Lotusa o odszkodowanie w związku z niepełną informacją.

Więcej o:
Copyright © Agora SA