Lexus IS coupe w przyszłym roku

Trzecia generacja Lexusa IS jeszcze nie zdążyła wejść na dobre do sprzedaży, a już pojawiają się informacje o kolejnych wersjach nadwoziowych - tym razem o coupe
Lexus IS coupe w przyszłym roku Trzecia generacja Lexusa IS jeszcze nie zdążyła wejść na dobre do sprzedaży... Trzecia generacja Lexusa IS nie zdążyła wejść na dobre do sprzedaży, a już pojawiają się informacje o kolejnych wersjach nadwoziowych, tym razem o coupe. Brytyjski What Car? donosi, że już w przyszłym roku Lexus pokaże dwudrzwiową odmianę modelu IS. Pod względem stylistycznym auto będzie podobne do koncepcyjnego LF-CC, pokazanego w zeszłym roku w Paryżu. Pod względem napędów nic się nie zmieni w stosunku do sedana. Podstawową jednostką IS250 będzie 2.5 V6 o mocy 207 KM, opcjonalnie na wybranych rynkach będzie można zamówić IS350 z silnikiem 3.5 V6 osiągającym 306 KM. Uzupełnieniem oferty będzie hybryda IS300h, w której silnik 2.5 V6 współpracuje z silnikiem elektrycznym, a łącznie generują 223 KM. Wszystkie wypowiedzi przedstawicieli Lexusa wskazują, że tym razem Diesel nie jest przewidziany. Klienci poszukujący oszczędnego modelu będą "skazani" na hybrydę. Lexus tym samym definitywnie zrywa z silnikami wysokoprężnymi. Miłośnicy ekstremalnych wersji z pewnością spytają o IS-F. Jego powstanie nie jest wykluczone, jednak mało prawdopodobne.
Lexus IS od TRD - jeszcze ostrzejszyLexus IS od TRD - jeszcze ostrzejszy

Brytyjski What Car? donosi, że już w przyszłym roku Lexus pokaże dwudrzwiową odmianę modelu IS. Pod względem stylistycznym auto będzie podobne do koncepcyjnego LF-CC, pokazanego w zeszłym roku w Paryżu.

Pod względem napędów nic się nie zmieni w stosunku do sedana. Podstawową jednostką IS250 będzie 2.5 V6 o mocy 207 KM, opcjonalnie na wybranych rynkach będzie można zamówić IS350 z silnikiem 3.5 V6 osiągającym 306 KM. Uzupełnieniem oferty będzie hybryda IS300h, w której silnik 2.5 V6 współpracuje z silnikiem elektrycznym, a łącznie generują 223 KM.

Wszystkie wypowiedzi przedstawicieli Lexusa wskazują, że tym razem Diesel nie jest przewidziany. Klienci poszukujący oszczędnego modelu będą "skazani" na hybrydę. Lexus tym samym definitywnie zrywa z silnikami wysokoprężnymi.

Miłośnicy ekstremalnych wersji z pewnością spytają o IS-F. Jego powstanie nie jest wykluczone, jednak mało prawdopodobne.

>>> Nowy Lexus tańszy od starszego - zobacz o ile? <<<