Mitsubishi Attrage | Tani, prosty, globalny

Attrage - taką nazwę będzie nosił nowy, globalny samochód Mitsubishi

 

Za co kochamy japońską motoryzacjęZa co kochamy japońską motoryzację


To model, który ma trafić głównie na na rynki Ameryki Południowej i Azji. Nieco ponad miesiąc temu Mitsubishi zaprezentowało koncepcyjny model o nazwie G4. Teraz japończycy pokazali pierwsze i tylko jedno zdjęcie wersji produkcyjnej, która tylko detalami różni się konceptu. Oficjalnie i w całości budżetowe Mitsubishi zostanie zaprezentowane w lipcu.
Japończycy zrezygnowali z świecącego wlotu powietrza, wygładzili kształty zderzaka, dodali dodatkowe elementy chromowane. Współczynnik oporu powietrza Attrage jest całkiem niezły i wynosi Cx 0,29. Nowa, 4,09 metrowa limuzyna po części bazuje na modelu Mirage.
Auto początkowo trafi na rynek tajlandzki i będzie wyposażone w 1,2 litrowy silnik o mocy 85 KM. Dostępny będzie z ręczną 5 biegową bądź automatyczną skrzynią CVT. Attrage ma średnio zużywać 4,5 l/100 km. Wyposażenie w Tajlandii jest bardzo bogate i będzie obejmować automatyczną klimatyzację, sensor parkowania, cztery elektryczne szyby czy bezkluczykowy dostęp do auta. Wyposażenie seryjne będzie bardzo zróżnicowane i zależne od kraju w jakim Mitsubishi będzie oferowane. Nadal nie wiadomo czy Attrage trafi do Europy.

Ile kosztuje najtańsze Mitsubishi...

Więcej o:
Komentarze (14)
Mitsubishi Attrage | Tani, prosty, globalny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • obywatel_nienumerowanej_rp

    Oceniono 10 razy 8

    Skrzyżowanie "flagowego" modelu TATA z chińską podróbą Renault Thalia.
    Miejmy nadzieję, że ta "globalizacja" Polskę ominie...

  • hiszpan25

    Oceniono 10 razy 6

    powiedzenie ze stylistycznie nowe Mitsubishi nie zachwyca to dosc delikatne okreslenie ze jest poprostu brzydnie jakby zaprojektowal je mierny student...

  • kosmiczny_swir

    Oceniono 7 razy 5

    Az oczy bola od patrzenia na te waskie, wysokie sedany na malych koleczkach. Ja rozumiem, ze to ma byc tanie, ale na litosc boska wieksze kola naprawde nie maja duzego udzialu w cenie samochodu.

  • von_seydlitz

    Oceniono 7 razy 5

    Mitsu wylansowało swoją atrapę na legendzie Evo..... polubiliśmy te "wyścigowe pyski" w outlanderach i ASX.... a tu taka wolta..... Nowy outlander jest brzydki, a tu kolejna wersja atrapy..... no normalnie kto lu lansuje markę?

    A już atrapa Mitlsubishi była porównywalna do atrapy Alfy czy mercedesa. Rozpoznawalna i indywidualna... może trochę śmieszna w Colcie, ale zawsze......

    A tu teraz takie ni to ni śmo, w czym celują Koreańczycy.....

  • mcguirre

    Oceniono 5 razy 5

    Jakoś ostatnio mitsubishi nie zachwyca stylistyką. Nowy outlander jest chyba najbrzydszym autem w segmencie, a to, to już totalna masakra. Przypomina nowinkę koncernu PSA (c-elysse i 301 na płycie xary) i ma z nimi wiele współnego (o tym autor zapomniał) z jednym wyjątkiem. Jest jeszcze brzydszy. Dlaczego wszystko co globalne musi być takie paskudne ?

  • eligiusz_podchrapek

    Oceniono 3 razy 3

    Mitsubishi daleko w ten sposób nie zajedzie... od 2010 roku w Polsce sprzedaż spadła o 70% i to chyba nie koniec... w Europie cały czas w dół... tylko patrzeć, jak się wycofają z Europy.

  • honkers

    Oceniono 5 razy 3

    Ale kupa

  • hubba_hubba

    Oceniono 2 razy 2

    Albo ten pożal się Boże pojazd ma większe koła z przodu, niż z tyłu, albo grafikowi przekosiła się nieco perspektywa.

  • khysiek

    Oceniono 4 razy 2

    Czy aby rynki Ameryki Południowej i Azji na pewno stać na serwis Mitsubishi ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX