Najpopularniejszy Mercedes w Polsce przeszedł lifting

Wyglądem dopasowany do najnowszej linii modelowej, bezpieczniejszy i z gamą silnikową w pełni spełniającą normę Euro VI - taki jest odświeżony bestseller Mercedesa
Nowszy Sprinter Najpopularniejszy Mercedes w Polsce przeszedł lifting. Odświeżony Mercedes Sprinter został dopasowany wyglądem do najnowszej linii modelowej bawarskiego koncernu. Pojazd ma m.in. odświeżoną paletę silników. Wyglądem dopasowany do najnowszej linii modelowej, bezpieczniejszy i z gamą silnikową w pełni spełniającą normę Euro VI - taki jest odświeżony bestseller Mercedesa. Mercedes Sprinter jest jednym z najpopularniejszych aut w swojej klasie w Europie. W Polsce to zdecydowanie najpopularniejszy model niemieckiej marki. W pierwszych trzech miesiącach br. zarejestrowano 465 nowych Sprinterów. W tym samym czasie A-Klasa, czyli drugi pod względem popularności w Polsce model Mercedesa, znalazła 273 nowych właścicieli. Co ciekawe, wśród nabywców Sprintera znalazło się aż 144 klientów indywidualnych. Największy z Mercedesów przewodził peletonowi aut z gwiazdami na maskach również w 2012, 2011, 2010, 2009, 2008 oraz 2007 roku (starszymi danymi nie dysponujemy). Wróćmy jednak do meritum, czyli faceliftingu, który właśnie dotknął bestsellerowego Mercedesa. Najważniejszą zmianą jest odświeżona paleta silników. Dzięki niej Sprinter jest pierwszym na świecie autem w swojej klasie, którego wszystkie jednostki napędowe spełniają restrykcyjną normę emisji Euro VI. Paleta silników zawiera cztero- i sześciocylindrowe diesle o mocy od 95 do 190 KM. Na liście motorów znalazł się również 1.8-litrowy silnik napędzany gazem o mocy 156 KM. Jednostki sprzęgnięto z sześciostopniową skrzynią ręczną (z dopiskiem ECO) lub siedmiobiegowym automatem (7G-Tronic Plus). Odświeżony Sprinter jest bezpieczniejszy od swojego starszego brata. W standardzie znajduje się sporo systemów wspomagających jazdę. Nie zabrakło ich również na liście wyposażenia dodatkowego (m.in. system zapobiegający kolizjom i system utrzymywania pasa ruchu). Zmiany zewnętrzne są symboliczne i skupiły się głównie na pasie przednim, który teraz przypomina te z najnowszych produkcji Mercedesa.

Najmniejszy SUV Mercedesa pokazany

Mercedes Sprinter jest jednym z najpopularniejszych aut w swojej klasie w Europie. W Polsce to zdecydowanie najpopularniejszy model niemieckiej marki. W pierwszych trzech miesiącach br. zarejestrowano 465 nowych Sprinterów. W tym samym czasie A-Klasa, czyli drugi pod względem popularności w Polsce model Mercedesa, znalazła 273 nowych właścicieli. Co ciekawe, wśród nabywców Sprintera znalazło się aż 144 klientów indywidualnych. Największy z Mercedesów przewodził peletonowi aut z gwiazdami na maskach również w 2012, 2011, 2010, 2009, 2008 oraz 2007 roku (starszymi danymi nie dysponujemy).

Wróćmy jednak do meritum, czyli faceliftingu, który właśnie dotknął bestsellerowego Mercedesa. Najważniejszą zmianą jest odświeżona paleta silników. Dzięki niej Sprinter jest pierwszym na świecie autem w swojej klasie, którego wszystkie jednostki napędowe spełniają restrykcyjną normę emisji Euro VI. Paleta silników zawiera cztero- i sześciocylindrowe diesle o mocy od 95 do 190 KM. Na liście motorów znalazł się również 1.8-litrowy silnik napędzany gazem o mocy 156 KM. Jednostki sprzęgnięto z sześciostopniową skrzynią ręczną (z dopiskiem ECO) lub siedmiobiegowym automatem (7G-Tronic Plus).

Odświeżony Sprinter jest bezpieczniejszy od swojego starszego brata. W standardzie znajduje się sporo systemów wspomagających jazdę. Nie zabrakło ich również na liście wyposażenia dodatkowego (m.in. system zapobiegający kolizjom i system utrzymywania pasa ruchu).

>>> Ile kosztuje Sprinter i reszta modeli Mercedesa? <<<

Zmiany zewnętrzne są symboliczne i skupiły się głównie na pasie przednim, który teraz przypomina te z najnowszych produkcji Mercedesa. We wnętrzu znalazły się fotele w nowym obszyciu, grubsza kierownica, lepsze materiały wykończeniowe i nieco przeprojektowany kokpit z nowym radioodtwarzaczem wyposażonym w Bluetooth.

Przyjmowanie zamówień na odświeżonego Sprintera rozpocznie się w czerwcu. Pierwsze auta trafią do klientów we wrześniu.

Więcej o: