Ford Transit Courier

W Birmingham Ford pokazał Transita Courier, najmniejszego z czterech nowych modeli dostawczych
Ford Transit Courier Ford pokazał Transita Courier, najmniejszego z czterech modeli dostawczych Ford pokazał Transita Courier, najmniejszego z czterech modeli dostawczych. Ładowność wynosi 660 kg, a w środku zmieszczą się przedmioty o długości do 2,59 m W Birmingham Ford pokazał Transita Courier, najmniejszego z czterech nowych modeli dostawczych. Zacznijmy od nomenklatury. Transit to teraz określenie wersji dostawczych. Wszystkie Fordy z nadwoziem typu furgon będą teraz nosiły to oznaczenie. Dla modeli osobowych, czyli z przeszklonym nadwoziem typu kombi zarezerwowano nazwę Tourneo. Courier to najmniejszy z rodziny dostawczych Fordów. Bazuje na modelu B-Max i dzieli z nim niemal wszystkie podzespoły. Różnice można dostrzec w tylnej części nadwozia. Nie jest jeszcze znana pojemność przedziału bagażowego, ale już wiemy, że ładowność wynosi 660 kg, a w środku zmieszczą się przedmioty o długości do 2,59 m. Pod maską znajdziemy jeden z trzech silników. Jedynym benzyniakiem jest 1.0 EcoBoost o mocy 100 KM. Pozostałe dwa to silniki wysokoprężne o mocach 75 i 95 KM. W standardzie znajdzie się układ ESC. Ford Transit Courier, podobnie jak jego osobowa odmiana Tourneo Courier, pojawią się w salonach sprzedaży nie wcześniej, niż za rok. Do obecnego już u dilerów Customa pod koniec tego roku dołączy duży Transit. Nadal nie jest znana data debiutu nowego Connecta.
Nowe dostawcze FordyNowe dostawcze Fordy

Zacznijmy od nomenklatury. Transit to teraz określenie wersji dostawczych. Wszystkie Fordy z nadwoziem typu furgon będą teraz nosiły to oznaczenie. Dla modeli osobowych, czyli z przeszklonym nadwoziem typu kombi zarezerwowano nazwę Tourneo.

Courier to najmniejszy z rodziny dostawczych Fordów. Bazuje na modelu B-Max i dzieli z nim niemal wszystkie podzespoły. Różnice można dostrzec w tylnej części nadwozia. Nie jest jeszcze znana pojemność przedziału bagażowego, ale już wiemy, że ładowność wynosi 660 kg, a w środku zmieszczą się przedmioty o długości do 2,59 m.

Pod maską znajdziemy jeden z trzech silników. Jedynym benzyniakiem jest 1.0 EcoBoost o mocy 100 KM. Pozostałe dwa to silniki wysokoprężne o mocach 75 i 95 KM. W standardzie znajdzie się układ ESC.

Ford Transit Courier, podobnie jak jego osobowa odmiana Tourneo Courier, pojawią się w salonach sprzedaży nie wcześniej, niż za rok. Do obecnego już u dilerów Customa pod koniec tego roku dołączy duży Transit. Nadal nie jest znana data debiutu nowego Connecta.

Więcej o: