Toyota Auris Hybrid od 84 900 zł

W połowie kwietnia w polskich salonach Toyoty zadebiutuje hybrydowa odmiana Aurisa. Ceny auta startują od 84 900 zł
Auris wkrótce w Polsce Toyota Auris Hybrid od 84 900 zł. W połowie kwietnia w polskich salonach Toyoty zadebiutuje hybrydowa odmiana Aurisa. Ceny auta startują od 84 900 zł. W połowie kwietnia w polskich salonach Toyoty zadebiutuje hybrydowa odmiana Aurisa. Ceny auta startują od 84 900 zł. Hybrydowa wersja japońskiego kompaktu, od odmian napędzanych wyłącznie silnikami spalinowymi, będzie wyróżniać się zarówno unikalnymi elementami nadwozia jak i detalami wnętrza. Sercem zespołu napędowego Aurisa Hybrid jest silnik elektryczny zasilany akumulatorami niklowo-metalowo-wodorowymi (NiMH), współpracujący z jednostką benzynową o pojemności 1,8 litra. Łączna moc systemu hybrydowego wynosi 136 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje autu 10,9 sekundy a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. Producent zarzeka się, że w trybie miejskim średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 3,7 l/100 km, co czyni Aurisa najbardziej oszczędnym kompaktem na rynku. Integralnym elementem układu hybrydowego Toyoty jest automatyczna przekładnia planetarna. Została ona zmodyfikowana pod kątem bardziej płynnej i cichej pracy przy przyśpieszaniu. Ceny nowej kompaktowej hybrydy Toyoty startują od 84 900 zł. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in. automatyczna skrzynia biegów, siedem poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, system wspomagający pokonywanie podjazdów, światła do jazdy dziennej typu LED, felgi aluminiowe, klimatyzacja automatyczna, system multimedialny Toyota Touch oraz system audio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth. W ofercie znajduje się także pakiet w promocyjnej cenie 990 zł, zawierający system automatycznego parkowania (SIPA) z czujnikami z przodu i z tyłu, podwójną podłogę bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę, elektrycznie regulowane szyby tylne, oraz podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy.

Toyota i-ROAD Concept

Hybrydowa wersja japońskiego kompaktu, od odmian napędzanych wyłącznie silnikami spalinowymi, będzie wyróżniać się zarówno unikalnymi elementami nadwozia jak i detalami wnętrza. Z zewnątrz będzie ją można rozpoznać m.in. po matowo-grafitowym dolnym grillu, dyfuzorze w tylnym zderzaku, tylnych lampach w technologii LED oraz błękitnym wykończeniu detali, znanym z innych hybrydowych modeli Toyoty. Na potrzeby ekologicznego Aurisa styliści przygotowali też nowe wzory 15- i 17-calowych obręczy kół z lekkich stopów. Różnice w kabinie to przede wszystkim: niebieskie przeszycia tapicerki, błękitna dźwignia zmiany biegów oraz specjalny ekran monitorujący pracę systemu hybrydowego ze wskaźnikiem ekonomicznej jazdy.

>> Hybryda za droga? Aurisa można kupić już za 20 tys. zł <<

Sercem zespołu napędowego Aurisa Hybrid jest silnik elektryczny zasilany akumulatorami niklowo-metalowo-wodorowymi (NiMH), współpracujący z jednostką benzynową o pojemności 1,8 litra. Łączna moc systemu hybrydowego wynosi 136 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje autu 10,9 sekundy a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. Producent zarzeka się, że w trybie miejskim średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 3,7 l/100 km, co czyni Aurisa najbardziej oszczędnym kompaktem na rynku. Integralnym elementem układu hybrydowego Toyoty jest automatyczna przekładnia planetarna. Została ona zmodyfikowana pod kątem bardziej płynnej i cichej pracy przy przyśpieszaniu.


Nowa Toyota RAV4 wyceniona

Ceny nowej kompaktowej hybrydy Toyoty startują od 84 900 zł. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in. automatyczna skrzynia biegów, siedem poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, system wspomagający pokonywanie podjazdów, światła do jazdy dziennej typu LED, felgi aluminiowe, klimatyzacja automatyczna, system multimedialny Toyota Touch oraz system audio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth. W ofercie znajduje się także pakiet w promocyjnej cenie 990 zł, zawierający system automatycznego parkowania (SIPA) z czujnikami z przodu i z tyłu, podwójną podłogę bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę, elektrycznie regulowane szyby tylne, oraz  podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy.