Bentley z Bratysławy

Z kręgów wysoko postawionych menadżerów grupy VAG coraz częściej słychać informację o rozpoczęciu produkcji nowego SUV-a Bentleya na Słowacji
Bentley z Bratysławy? W grę wchodzą dwa miejsca: fabryka w Crewe lub w Bratysławie. Z kręgów wysoko postawionych menadżerów grupy VAG coraz częściej słychać informację o rozpoczęciu produkcji nowego SUV-a Bentleya na Słowacji. Z kręgów wysoko postawionych menadżerów grupy VAG coraz częściej słychać informację o rozpoczęciu produkcji nowego SUV-a Bentleya na Słowacji. Bentley nie z Anglii tylko ze Słowacji? Tak to już za niedługo może wyglądać. Co prawda taka decyzja jeszcze definitywnie nie zapadła, ale jest bardzo możliwa - tak wypowiedział się 19 marca w Londynie szef Bentleya Wolfgang Schreiber. Wszystko rozstrzygnie się w najbliższych tygodniach. W grę wchodzą dwa miejsca: fabryka Bentleya w Crewe lub miejsce gdzie koncern Volkswagena buduje swoje SUV w Bratysławie. Pięciometrowy Falcon będzie bazował na studyjnym modelu Bentleya EXP 9F, który został zaprezentowany w ubiegłym roku. Cena wersji podstawowej wyniesie około 200 000 euro. Bentley chce produkować około 4000 sztuk rocznie. Głównymi rynkami mają być Chiny, USA, Rosja, i Bliski Wschód. W 2012 roku w Crewe 4 tysiące pracowników zbudowało 8510 samochodów. To jest o 22% więcej niż w 2011 roku. 87,3 procent produkcji trafił do USA i Chin.

Za co kochamy angielską motoryzację?

Bentley nie z Anglii tylko ze Słowacji. Tak to już za niedługo może wyglądać. Co prawda taka decyzja jeszcze definitywnie nie zapadła, ale jest bardzo możliwa - tak wypowiedział się 19 marca w Londynie szef Bentley'a Wolfgang Schreiber. Wszystko rozstrzygnie się w najbliższych tygodniach. W grę wchodzą dwa miejsca: fabryka Bentleya w Crewe lub miejsce gdzie koncern Volkswagena buduje swoje SUV w Bratysławie.

Pięciometrowy Falcon będzie bazował na studyjnym modelu Bentleya EXP 9F, który został zaprezentowany w ubiegłym roku. Cena wersji podstawowej wyniesie około 200 000 euro. Bentley chce produkować około 4000 sztuk rocznie. Głównymi rynkami mają być Chiny, USA, Rosja, i Bliski Wschód. W 2012 roku w Crewe 4 tysiące pracowników zbudowało 8510 samochodów. To jest o 22% więcej niż w 2011 roku. 87,3 procent produkcji trafił do USA i Chin.

>> Ile w Polsce kosztuje używany Bentley Continental? <<