Subaru Forester - znamy polskie ceny

Polski oddział Subaru opublikował cennik nowego Forestera. Za najtańszą odmianę auta trzeba zapłacić 28 900 euro
Subaru Forester: ceny Polski oddział Subaru opublikował cennik nowego Forestera Polski oddział Subaru opublikował cennik nowego Forestera. Za najtańszą odmianę auta trzeba zapłacić 28 900 euro. Forester dostępny będzie w trzech silnikowych smakach. Oczywiście w każdym przypadku, chodzi o jednostkę typu bokser. Podstawowa wersja auta napędzana jest 2-litrowym, wolnossącym motorem benzynowym, rozwijającym moc 150 koni mechanicznych i 198 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dla szukających mocniejszych wrażeń, Subaru przygotowało odmianę z dopiskiem XT, w której ten sam silnik, ale wzmocniony turbosprężarką, generuje odpowiednio 240 KM i 350 Nm. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych wyboru nie mają - w ofercie znajduje się tylko jeden turbodiesel. Ma on pojemność, a jakżeby inaczej, 2-litrów i oferuje kierowcy moc 147 koni mechanicznych oraz 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Klienci, którzy wybiorą odmianę wysokoprężną, skazani są na sześciobiegową skrzynię ręczną, a Forester XT dostępny jest wyłącznie z bezstopniowym automatem Lineartronic. Wybierać, spośród obu wymienionych przekładni, mogą wyłącznie ci, którzy zdecydują się na auto napędzane wolnossącym benzyniakiem. Za najtańszy wariant nowego Forestera trzeba zapłacić 28 900 euro. Na polską walutę, ceny przeliczane są zgodnie z kursem około 4,16 zł/euro. Oznacza to, że aby wyjechać autem z salonu dziś, trzeba przygotować kwotę co najmniej 120 224 zł. Ceny wersji z dieslem startują od 30 700 euro (127 712 zł), a na Forestera 2.0XT trzeba wydać co najmniej 39 000 euro (162 240 zł). Standardowo, podstawa wersja benzynowa wyposażona jest m.in. w: ABS z EBD, przednie i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, kolanowy airbag chroniący kolana kierowcy, elektrycznie sterowane szyby, fotel kierowcy z regulacją wysokości, podgrzewane przednie fotele, kierownicą i gałkę dźwigni zmiany biegów obszyte skórą, kamerę cofania, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, kolumnę kierownicy regulowaną w dwóch płaszczyznach, komputer pokładowy, oparcia tylnej kanapy z regulacją kąta nachylenia, podłokietniki z przodu i z tyłu, system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3, sześcioma głośnikami i złączem USB i Bluetooth oraz system ISOFIX. Dopłaty nie wymagają też: elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka boczne, reflektory przeciwmgłowe, relingi dachowe, centralny zamek, tempomat, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu, inteligentny system ratunkowy ISR oraz, oczywiście, układ napędu na cztery koła Symmetrical AWD.

Subaru Viziv Concept

Forester dostępny będzie w trzech silnikowych smakach. Oczywiście w każdym przypadku, chodzi o jednostkę typu bokser. Podstawowa wersja auta napędzana jest 2-litrowym, wolnossącym motorem benzynowym, rozwijającym moc 150 koni mechanicznych i 198 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dla szukających mocniejszych wrażeń, Subaru przygotowało odmianę z dopiskiem XT, w której ten sam silnik, ale wzmocniony turbosprężarką, generuje odpowiednio 240 KM i 350 Nm. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych wyboru nie mają - w ofercie znajduje się tylko jeden turbodiesel. Ma on pojemność, a jakżeby inaczej, 2-litrów i oferuje kierowcy moc 147 koni mechanicznych oraz 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Klienci, którzy wybiorą odmianę wysokoprężną, skazani są na sześciobiegową skrzynię ręczną, a Forester XT dostępny jest wyłącznie z bezstopniowym automatem Lineartronic. Wybierać, spośród obu wymienionych przekładni, mogą wyłącznie ci, którzy zdecydują się na auto napędzane wolnossącym benzyniakiem.

Używanego Forestera można kupić już za kilkanaście tysięcy złotych

Za najtańszy wariant nowego Forestera trzeba zapłacić 28 900 euro. Na polską walutę, ceny przeliczane są zgodnie z kursem około 4,16 PLN/EUR. Oznacza to, że aby wyjechać autem z salonu dziś, trzeba przygotować kwotę co najmniej 120 224 zł. Ceny wersji z dieslem startują od 30 700 euro (127 712 zł), a na Forestera 2.0XT trzeba wydać co najmniej 39 000 euro (162 240 zł).


Subaru BRZ w polskich salonach

Standardowo, podstawowa wersja benzynowa wyposażona jest m.in. w: ABS z EBD, przednie i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, kolanowy airbag chroniący kolana kierowcy, elektrycznie sterowane szyby, fotel kierowcy z regulacją wysokości, podgrzewane przednie fotele, kierownicą i gałkę dźwigni zmiany biegów obszyte skórą, kamerę cofania, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, kolumnę kierownicy regulowaną w dwóch płaszczyznach, komputer pokładowy, oparcia tylnej kanapy z regulacją kąta nachylenia, podłokietniki z przodu i z tyłu, system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3, sześcioma głośnikami i złączem USB i Bluetooth oraz system ISOFIX.

Dopłaty nie wymagają też: elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka boczne, reflektory przeciwmgłowe, relingi dachowe, centralny zamek, tempomat, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu, inteligentny system ratunkowy ISR oraz, oczywiście, układ napędu na cztery koła Symmetrical AWD.

Poniżej znajdziecie bardziej szczegółowy cennik nowego Forestera.

Model Wersja Skrzynia biegów Cena (euro)
Forester 2.0i Comfort MT 28 900
AT 30 600
Exclusive MT 31 500
AT 33 100
Platinum MT 34 000
AT 35 600
Forester 2.0XT Comfort AT 39 000
Platinum AT 41 000
Forester 2.0D Active MT6 30 700
Exclusive MT6 33 000
Platinum MT6 36 500
Sport MT6 39 000