Ferrari uznane za najsilniejszą markę na świecie

Najnowszy ranking Brand Finance przyniósł zmianę na fotelu lidera. Najsilniejszą marką na świecie nie jest już Apple. Teraz królem jest Ferrari
Ferrari najlepszą marką Najnowszy ranking Brand Finance: Ferrari najsilniejszą marką na świecie. Najnowszy ranking Brand Finance przyniósł zmianę na fotelu lidera. Najsilniejszą marką na świecie jest Ferrari. Apple pozostaje najwięcej wartą marką. Najnowszy ranking Brand Finance przyniósł zmianę na fotelu lidera. Najsilniejszą marką na świecie nie jest już Apple. Teraz królem jest Ferrari. Ferrari uzyskało najwyższą notę spośród marek Global 500. Znajduje się na niej 500 najbardziej wartościowych marek z grup Business-To-Consumer (B2C) i Business-To-Business (B2B). Nie przeszkodził w tym fakt, że włoska marka nie jest najwięcej wartą na świecie. W rankingu Brand Finance (dalej zwane BF) nie tylko to jest brane pod uwagę. BF doceniło Ferrari m.in. za średni przychód na klienta. Przy tak ekskluzywnym i drogim towarze, jakim są auta z Maranello, jest to zrozumiałe. Podczas oceny brano również pod uwagę trudniejsze do zmierzenia czynniki, takie jak miłość i przywiązanie do marki, które pozwoliły Ferrari wzbić się na szczyt zestawienia BF. Ubiegły rok upłynął Włochom pod znakiem rekordów. Pierwsze 9 miesięcy 2012 roku było finansowo najlepszym okresem w historii Ferrari. Zysk netto wzrósł o 7,6 proc. do 244 mln euro, a sprzedaż aut zwiększyła się o 4,5 proc. Należy jednak pamiętać, że Apple - z wynikiem na poziomie 400 mld dol. - pozostaje najwięcej wartą marką na świecie.

Używane Ferrari za niecałe 200 tys. zł

Ferrari uzyskało najwyższą notę spośród marek Global 500. Znajduje się na niej 500 najbardziej wartościowych marek z grup Business-To-Consumer (B2C) i Business-To-Business (B2B). Nie przeszkodził w tym fakt, że włoska marka nie jest najwięcej wartą na świecie. W rankingu Brand Finance (dalej zwane BF) nie tylko to jest brane pod uwagę.

BF doceniło Ferrari m.in. za średni przychód na klienta. Przy tak ekskluzywnym i drogim towarze, jakim są auta z Maranello, jest to zrozumiałe. Podczas oceny brano również pod uwagę trudniejsze do zmierzenia czynniki, takie jak miłość i przywiązanie do marki, które pozwoliły Ferrari wzbić się na szczyt zestawienia BF.

Ubiegły rok upłynął Włochom pod znakiem rekordów. Pierwsze 9 miesięcy 2012 roku było finansowo najlepszym okresem w historii Ferrari. Zysk netto wzrósł o 7,6 proc. do 244 mln euro, a sprzedaż aut zwiększyła się o 4,5 proc.

Należy jednak pamiętać, że Apple - z wynikiem na poziomie 400 mld dol. - pozostaje najwięcej wartą marką na świecie.

Więcej o: