Nissan Juke Nismo wyceniony

Juke to drugi pod względem popularności model Nissana na polskim rynku. Już niebawem wynik sprzedażowy może się poprawić, bo oto ofertę oryginalnego japońskiego crossovera wzbogaca wersja od Nismo. Ale nie jest to propozycja dla wszystkich
Cena Nissana Juke Nismo Za najtańszą odmianę modelu przyjdzie zapłacić 102 900 zł. Za najtańszego Nissana Juke Nismo zapłacimy 102 900 zł. Dużo, ale mamy do czynienia z legendarnym tunerem, który pod maską Juke'a umieścił silnik 1.6 DIG-T. Juke to drugi pod względem popularności model Nissana na polskim rynku. Już niebawem wynik sprzedażowy może się poprawić, bo oto ofertę oryginalnego japońskiego crossovera wzbogaca wersja od Nismo. Ale nie jest to propozycja dla wszystkich. Za najtańszą odmianę modelu przyjdzie zapłacić 102 900 zł. Dużo, ale mamy w końcu do czynienia z legendarnym tunerem, który pod maską Juke'a umieścił silnik 1.6 DIG-T. Benzyniak z bezpośrednim wtryskiem i turbiną nie jest żadną nowością, ale Nismo udało się z niego wykrzesać 200 KM. Tylko 200 KM, bo znajdująca się w ofercie standardowego Juke'a jednostka generuje jedynie o 10 KM mniej. Nieznacznie zmieniono również wartość maksymalnego momentu obrotowego (250 zamiast 240 Nm). Muskularne zderzaki i inne modyfikacje przeprowadzone przez Nismo sprawiły, że ich Juke jest o 30 mm dłuższy i o 5 mm szerszy od standardowego. Niestety, za tymi centymetrami kryje się też kilka dodatkowych kilogramów. Czy warto zatem wydać na Juke'a Nismo ponad 100 tys. zł? Jeśli chcesz kupić to auto, bo cenisz sobie oryginalność, to na pewno. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem japońskiego crossovera, i jakimś sposobem potrafisz jeszcze chłodno myśleć, lepiej zdecydować się na Juke'a z tym samym silnikiem (o 10 KM słabszym), w najdroższej wersji wyposażenia Tekna i z manualną skrzynią biegów, za którego trzeba zapłacić 84 900 zł.

Ceny wszystkich silników i wersji wyposażenia Juke'a. Przed zakupem porównaj z konkurencją

Za najtańszą odmianę modelu przyjdzie zapłacić 102 900 zł. Dużo, ale mamy w końcu do czynienia z legendarnym tunerem, który pod maską Juke'a umieścił silnik 1.6 DIG-T. Benzyniak z bezpośrednim wtryskiem i turbiną nie jest żadną nowością, ale Nismo udało się z niego wykrzesać 200 KM. Tylko 200 KM, bo znajdująca się w ofercie standardowego Juke'a jednostka generuje jedynie o 10 KM mniej. Nieznacznie zmieniono również wartość maksymalnego momentu obrotowego (250 zamiast 240 Nm).

Muskularne zderzaki i inne modyfikacje przeprowadzone przez Nismo sprawiły, że ich Juke jest o 30 mm dłuższy i o 5 mm szerszy od standardowego. Niestety, za tymi centymetrami kryje się też kilka dodatkowych kilogramów.

Czy warto zatem wydać na Juke'a Nismo ponad 100 tys. zł? Jeśli chcesz kupić to auto, bo cenisz sobie oryginalność, to na pewno. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem japońskiego crossovera, i jakimś sposobem potrafisz jeszcze chłodno myśleć, lepiej zdecydować się na Juke'a z tym samym silnikiem (o 10 KM słabszym), w najdroższej wersji wyposażenia Tekna i z manualną skrzynią biegów, za którego trzeba zapłacić 84 900 zł.

Juke Nismo

Więcej o: