Volkswagen Golf R Cabriolet - nowe zdjęcia i specyfikacja techniczna

Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Spekulacje dotyczące silnika zostały potwierdzone - pod maskę trafił dwulitrowy silnik o mocy 265 KM. Tak Niemcy żegnają odchodzącą generację modelu
Volkswagen Golf R Cabriolet Specyfikacja techniczna Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Spekulacje dotyczące silnika potwierdzone - pod maskę trafił dwulitrowy silnik o mocy 265 KM. Dwulitrowy silnik TSI o mocy 265 KM sprzężono z dwusprzęgłową przekładnią DSG. Najszybszy kabriolet w historii marki przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Odmianę R poznamy po zderzakach, poszerzonych nadkolach, a także 18-calowych felgach ze stopu metali lekkich Talladega. Zawieszenie Golfa R Cabriolet obniżono o 25mm, co nie tylko widać już na pierwszy rzut oka, ale będzie też można poczuć podczas jego prowadzenia. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in.:- Charakterystyczny dla modelu R układ wydechowy z podwójną końcówką,- obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze czarnym,- zaciski hamulców w kolorze czarnym z logo R,- osłona chłodnicy lakierowana w kolorze czarnym z logo R,- biksenonowe reflektory z funkcją dynamicznego doświetlania zakrętów,- sportowe fotele obszyte skórą Vienna Cool Leather,- logo R na zagłówkach przednich foteli,- multifunkcyjna, obszyta skórą kierownica z logo R,- obszyta skórą dźwignia zmiany biegów z logo R,- pedały ze stali nierdzewnej,- system audio z odtwarzaczem płyt CD/MP3,- dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja Climatronic. Golf R Cabriolet dostępny jest na niemieckim rynku w cenie od 43 325 euro (około 180 tys. zł). Dokładna data wprowadzenia modelu na polski rynek nie została jeszcze ustalona.

Volkswagen Golf CC w drodze?

Dwulitrowy silnik TSI o mocy 265 KM sprzężono z dwusprzęgłową przekładnią DSG. Najszybszy kabriolet w historii marki przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.

Odmianę R poznamy po zderzakach, poszerzonych nadkolach, a także 18-calowych felgach ze stopu metali lekkich Talladega. Zawieszenie Golfa R Cabriolet obniżono o 25mm, co nie tylko widać już na pierwszy rzut oka, ale będzie też można poczuć podczas jego prowadzenia.

Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in.:
- Charakterystyczny dla modelu R układ wydechowy z podwójną końcówką,
- obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze czarnym,
- zaciski hamulców w kolorze czarnym z logo R,
- osłona chłodnicy lakierowana w kolorze czarnym z logo R,
- biksenonowe reflektory z funkcją dynamicznego doświetlania zakrętów,
- sportowe fotele obszyte skórą Vienna Cool Leather,
- logo R na zagłówkach przednich foteli,
- multifunkcyjna, obszyta skórą kierownica z logo R,
- obszyta skórą dźwignia zmiany biegów z logo R,
- pedały ze stali nierdzewnej,
- system audio z odtwarzaczem płyt CD/MP3,
- dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja Climatronic.

Szukasz używanego Golfa? Mamy ponad 900 propozycji

Golf R Cabriolet dostępny jest na niemieckim rynku w cenie od 43 325 euro (około 180 tys. zł). Dokładna data wprowadzenia modelu na polski rynek nie została jeszcze ustalona.

Więcej o:
Komentarze (27)
Volkswagen Golf R Cabriolet - nowe zdjęcia i specyfikacja techniczna
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: derek

    0

    Cena jest na rynek zachodni znając Polskie realia cena może oscylować w granicach 150tys to nie dużo zważywszy na to że Golf R kosztuje 125tys a to jednak cabrio

  • zegrz

    0

    Całe 25mm - ja widzę tę różnicę z ok. 800 metrów, ale nie każdy ma takie oko...

  • curvaa

    Oceniono 6 razy 4

    Ja nie rozumiem o co wam chodzi z tą awaryjnością VW.... moim pierwszym nowym samochodem był VW Jetta - zostawiłem go po 4 latach z 240 tyś km przebiegu. Potem kopiłem sobie znowu nowego Jetta - zostawiłem go po 5 latach z 264 tyś km przebiegu. Potem znowu nowego Jetta, por 15 miesiącach miał 150 tyś km i zamieniłem go na nowego Passata z DGS - por 6 miesiącach ma juz 30 tyś km - nigdy nie miałem żadnego problemu, nigdy mi się nie zepsuł...

  • notowalek

    Oceniono 4 razy 2

    "Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta". Ach, ta polska fleksja. Z tym, że jeśli dziennikarz nie zna tajników deklinacji, to przecież powinna być jakaś adiustacja i korekta.

  • gti35

    Oceniono 2 razy 0

    fajny, ale cena koszmar. GTI 35 z motorem 235 KM można było kupić za niewiele ponad stówkę. I dach ma :)

  • Gość: lothers

    Oceniono 8 razy 0

    Za 200 można mieć GTR'a - dziękuję, dobranoc.

  • Gość: ttoorroo05

    Oceniono 2 razy -2

    Ps. W USA oczywiscie.

  • Gość: ttoorroo05

    Oceniono 11 razy -1

    Za 50 tys.$ to lepiej kupic luksusowego Cadilaca lub Acure TL,,przynajmnej prawdziwy pozadny samochod.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX