Volkswagen Golf R Cabriolet - nowe zdjęcia i specyfikacja techniczna

Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Spekulacje dotyczące silnika zostały potwierdzone - pod maskę trafił dwulitrowy silnik o mocy 265 KM. Tak Niemcy żegnają odchodzącą generację modelu
Volkswagen Golf R Cabriolet Specyfikacja techniczna Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Spekulacje dotyczące silnika potwierdzone - pod maskę trafił dwulitrowy silnik o mocy 265 KM. Dwulitrowy silnik TSI o mocy 265 KM sprzężono z dwusprzęgłową przekładnią DSG. Najszybszy kabriolet w historii marki przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Odmianę R poznamy po zderzakach, poszerzonych nadkolach, a także 18-calowych felgach ze stopu metali lekkich Talladega. Zawieszenie Golfa R Cabriolet obniżono o 25mm, co nie tylko widać już na pierwszy rzut oka, ale będzie też można poczuć podczas jego prowadzenia. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in.:- Charakterystyczny dla modelu R układ wydechowy z podwójną końcówką,- obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze czarnym,- zaciski hamulców w kolorze czarnym z logo R,- osłona chłodnicy lakierowana w kolorze czarnym z logo R,- biksenonowe reflektory z funkcją dynamicznego doświetlania zakrętów,- sportowe fotele obszyte skórą Vienna Cool Leather,- logo R na zagłówkach przednich foteli,- multifunkcyjna, obszyta skórą kierownica z logo R,- obszyta skórą dźwignia zmiany biegów z logo R,- pedały ze stali nierdzewnej,- system audio z odtwarzaczem płyt CD/MP3,- dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja Climatronic. Golf R Cabriolet dostępny jest na niemieckim rynku w cenie od 43 325 euro (około 180 tys. zł). Dokładna data wprowadzenia modelu na polski rynek nie została jeszcze ustalona.

Volkswagen Golf CC w drodze?

Dwulitrowy silnik TSI o mocy 265 KM sprzężono z dwusprzęgłową przekładnią DSG. Najszybszy kabriolet w historii marki przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.

Odmianę R poznamy po zderzakach, poszerzonych nadkolach, a także 18-calowych felgach ze stopu metali lekkich Talladega. Zawieszenie Golfa R Cabriolet obniżono o 25mm, co nie tylko widać już na pierwszy rzut oka, ale będzie też można poczuć podczas jego prowadzenia.

Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in.:
- Charakterystyczny dla modelu R układ wydechowy z podwójną końcówką,
- obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane w kolorze czarnym,
- zaciski hamulców w kolorze czarnym z logo R,
- osłona chłodnicy lakierowana w kolorze czarnym z logo R,
- biksenonowe reflektory z funkcją dynamicznego doświetlania zakrętów,
- sportowe fotele obszyte skórą Vienna Cool Leather,
- logo R na zagłówkach przednich foteli,
- multifunkcyjna, obszyta skórą kierownica z logo R,
- obszyta skórą dźwignia zmiany biegów z logo R,
- pedały ze stali nierdzewnej,
- system audio z odtwarzaczem płyt CD/MP3,
- dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja Climatronic.

Szukasz używanego Golfa? Mamy ponad 900 propozycji

Golf R Cabriolet dostępny jest na niemieckim rynku w cenie od 43 325 euro (około 180 tys. zł). Dokładna data wprowadzenia modelu na polski rynek nie została jeszcze ustalona.