Mercedes C63 AMG Edition 507

Jeśli standardowe C63 AMG jest dla Was zbyt łagodne, a Black Series za bardzo ekstremalne, Mercedes ma coś nowego - C-klasę od AMG z dopiskiem "Edition 507"
Mercedes C63 AMG Edition 507 Oferta dla tych, dla których standardowe C63 AMG jest zbyt łagodne, a Black Series zbyt ekstremalne Mercedes C63 AMG Edition 507 zadebiutuje podczas marcowych targów w Genewie. Póki co, nie wiemy, ile za nową odmianę C-klasy trzeba będzie zapłacić Nazwa nowej wersji nawiązuje do potencjału jaki oferuje drzemiący pod maską silnik. Dzięki kilku nowym podzespołom znanym ze skrzydlatego SLS AMG (m.in. kute tłoki, odchudzony wał korbowy i nowe korbowody), zmodyfikowanym układzie dolotowym oraz przeprogramowanemu ECU, V8-ka o pojemności 6,2 litra generuje moc 507 koni mechanicznych oraz 610 Nm maksymalnego momentu obrotowego, czyli o 50 KM i 10 Nm więcej, niż w "zwykłym" C63 AMG. Do setki auto rozpędza się w czasie 4,2 sekundy (sedan i coupe - kombi potrzebuje na to 4,3 sekundy), a przestaje przyspieszać dopiero przy 280 km/h. Mogłoby pojechać szybciej, ale jego zapędy ogranicza elektroniczny kaganiec. W zapanowaniu nad nowym potencjałem pomaga też nowy, skuteczniejszy układ hamulcowy. Za obręczami przednich kół pracuje tandem składający się z 14-calowym tarcz i sześciotłoczkowych zacisków. Za tyłu zaciski mają po cztery tłoczki. Z zewnątrz C63 AMG z dopiskiem "Edition 507" można poznać po masce z wlotami powietrza, spojlerze i obudowach lusterek bocznych polakierowanych na czarno oraz 19-calowych, czarnych obręczach kół. Po otwarciu drzwi można natomiast podziwiać skórzaną tapicerkę designo, koło kierownicy wykończone alkantarą oraz subtelnie zmienione zegary. Mercedes C63 AMG Edition 507 zadebiutuje podczas marcowych targów w Genewie. Póki co, nie wiemy, ile za nową odmianę C-klasy trzeba będzie zapłacić.

Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series
- test | Za kierownicą

Nazwa nowej wersji nawiązuje do potencjału jaki oferuje drzemiący pod maską silnik. Dzięki kilku nowym podzespołom znanym ze skrzydlatego SLS AMG (m.in. kute tłoki, odchudzony wał korbowy i nowe korbowody), zmodyfikowanym układzie dolotowym oraz przeprogramowanemu ECU, V8-ka o pojemności 6,2 litra generuje moc 507 koni mechanicznych oraz 610 Nm maksymalnego momentu obrotowego, czyli o 50 KM i 10 Nm więcej, niż w "zwykłym" C63 AMG.

Szukasz używanego AMG? Zajrzyj tu...

Do setki auto rozpędza się w czasie 4,2 sekundy (sedan i coupe - kombi potrzebuje na to 4,3 sekundy), a przestaje przyspieszać dopiero przy 280 km/h. Mogłoby pojechać szybciej, ale jego zapędy ogranicza elektroniczny kaganiec. W zapanowaniu nad nowym potencjałem pomaga też nowy, skuteczniejszy układ hamulcowy. Za obręczami przednich kół pracuje tandem składający się z 14-calowym tarcz i sześciotłoczkowych zacisków. Za tyłu zaciski mają po cztery tłoczki.

Z zewnątrz C63 AMG z dopiskiem "Edition 507" można poznać po masce z wlotami powietrza, spojlerze i obudowach lusterek bocznych polakierowanych na czarno oraz 19-calowych, czarnych obręczach kół. Po otwarciu drzwi można natomiast podziwiać skórzaną tapicerkę designo, koło kierownicy wykończone alcantarą oraz subtelnie zmienione zegary.

Mercedes C63 AMG Edition 507 zadebiutuje podczas marcowych targów w Genewie. Póki co, nie wiemy, ile za nową odmianę C-klasy trzeba będzie zapłacić.

Więcej o:
Komentarze (12)
Mercedes C63 AMG Edition 507
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: kolo

    Oceniono 3 razy 3

    Znowu jakiś gey wypisuje że rdzewieje, że szajs, itp itd...
    "Miszczu", jechałeś kiedyś sportowym mercedesem ? albo chociaż normalnym ?
    Bo pewnie swoje "fachowe" opinie bazujesz na wyeksloatowanym złomie co zrobił milion kilometrów, a ty bidoku kupiłeś licząc na bezawaryjność.

  • Gość: 84

    Oceniono 1 raz -1

    F30 M pakiet 320i benzyna vs Mazda 6 full vs Insignia full w tej samej cenie do 170tys pln moze jeszcze zaprosimy niewygodnego zawodnika ;) Alfa Romego 159 full...

  • Gość: gość

    Oceniono 4 razy -2

    Ani słowa o tym , że spadają zyski i obroty tej nędznej firemki , wycofują się inwestorzy , akcje dołuja , o totalnej kompromitacji w DTM również cisza

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy -2

    To nadal tylko mercedes , masowo tłuczony pospolity parch , jest tyle lepszych marek z prawdziwą klasą , a nie tylko w nazwie .

    mercedeWSIOWY parch

  • Gość: GOŚĆ

    Oceniono 4 razy -2

    Idealne uczczenie totalnej kompromitacji w zeszłorocznym sezonie DTM :)

  • Gość: gość

    Oceniono 4 razy -2

    CIĄGLE NIEUDOLNIE PRÓBUJA POKONAĆ AUDI , I CO , I NIC ! Z przodu gwiazda to jest jazda TAK , BURAKOWOZEM PO WSI !!! Z gowna bata nie ukręcisz , to nadal tylko bucowaty szmelcsedes dla cioty w dresach , łysego karka i blondynki , co zbiera baty od AUDI !!

  • Gość: Gość

    Oceniono 5 razy -3

    Cały ten szmelcsedes bęc to jedna wielka porażka , a co za tym idzie wszystko czego się dotknie , smart , maybach , mclaren , chrysler , team Brown F1 , ajemgej , itd. itd itd. Sami nic nie potrafią , to przejmują innych , a z jakim skutkiem to widać :D

    szmelcsedes bęc z technologią Ranult / Dacii i nowe fabryki w Chinach , Indiach ,Brazylii i Meksyku : to się łyse karki , wsioki ,buraki ,dresy , ciotki itp. czyli typowi fani inabywcy tego pospolitego parcha mercedesika załamią

  • Gość: gość

    Oceniono 5 razy -3

    Co by mercedesik nie robił i tak głównymi użytkownikami tych aut będą dresiarze, karki, głupie laski z sianem zamiast mózgu bo jedyne co się liczy to lans na furę solarę i trzy pasy na spodniach :D

    mercedes to zero dla zer, również wersja aj em gej , I Z CZYM DO AUDI :

  • Gość: Podpisz się

    Oceniono 5 razy -3

    Ten parch nigdy niczego nie wygrał , miejsca na torach wyścigowych w okolicach 100 hahaha Porsche Panamera Turbo S ma 3.8 do 100km/h , a to tylko limuzyna , prawdziwe sportowe auta roznosza w pył te denne ajemgej , czy to seryjne czy mocniejsze , Porsche 911 Turbo 3.0 do 100km/h , Nissan GTR 2.8 do 100km/h itd. , itd. , itd

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX