Super Lamborghini trafi do produkcji

Został zaprezentowany w 2010 roku na salonie w Paryżu. Teraz Lamborghini Sesto Elemento  trafi do produkcji seryjnej
Karbonowe Lamborghini Super Lamborghini trafi do produkcji. Lamborghini Sesto Elemento trafi do liczącej 20 sztuk produkcji seryjnej. Supersamochód nie będzie miał jednak drogowej homologacji. Został zaprezentowany w 2010 roku na salonie w Paryżu. Teraz Lamborghini Sesto Elemento trafi do produkcji seryjnej. Sesto Elemento powstał po to by pokazać światu jak Lamborghini fenomenalnie radzi sobie z karbonem. Auto rozbudziło zainteresowanie klientów i niedługo po salonie w Paryżu zaczęli oni dopytywać się o możliwość zakupu, a że "klient nasz pan" Lamborghini postanowiło wyprodukować 20 egzemplarzy tego modelu. Jest jednak jeden mały haczyk: Sesto Elemento nie otrzyma homologacji drogowej, tak więc przyszli właściciele będą mogli poruszać się nim tylko po torach wyścigowych i niepublicznych drogach. Ten model Lamborghini ma duży potencjał do zabawy za kółkiem. Karoseria, chassis i elementy wnętrza zbudowane są głównie z karbonu, a to zapewnia niską masę własną. Sesto Elemento waży zaledwie 999 kg. Oszczędzano wszędzie gdzie się da. Układ wydechowy wykonany jest z materiału używanego do lotów w kosmos - Pyrosic, który produkowany jest wyłącznie przez Pyromeral Systems z Francji. Sesto napędzane jest 5,2 litrowym V10 z modelu Gallardo 570-4 Superleggera. Moc 570 KM, maksymalny moment obrotowy to 540 Nm. Napęd przenoszony jest na cztery koła za pośrednictwem zautomatyzowanej sześciobiegowej skrzyni. W idealnych warunkach Lamborghini obiecuje przyspieszenie do "setki" w czasie 2,5 sekundy i prędkość maksymalną 320 km/h. Auto produkowane będzie ręcznie w nowym zakładzie Pre-Series-Center, który znajduje się naprzeciwko montowni prototypów. Ceny jeszcze oficjalnie nie podano. Prawdopodobnie będzie się wahać w okolicy 2 milionów euro.

 


Za co kochamy włoską motoryzację?

Sesto Elemento powstał po to by pokazać światu jak Lamborghini fenomenalnie radzi sobie z  karbonem. Auto rozbudziło zainteresowanie klientów i niedługo po salonie w Paryżu zaczeli dopytywać się o możliwość zakupu, a że klient nasz pan Lamborghini postanowiło wyprodukować 20 egzemplarzy tego modelu. jest jednak jeden mały haczyk. Sesto Elemento nie otrzyma homologacji drogowej, tak więc przyszli właściciele będą mogli poruszać się nim tylko po torach wyścigowych i niepublicznych drogach.

>> Ile za używane Lamborghini? <<

Ten model Lamborghini ma duży potencjał do zabawy za kółkiem. Karoseria, chassis i elementy wnętrza zbudowane są głównie z karbonu, a to zapewnia niską masę własną. Lambo waży zaledwie 999 kg. Oszczędzano wszędzie gdzie się da. Układ wydechowy wykonany jest z materiału używanego do lotów w kosmos - Pyrosic, który produkowany jest wyłącznie przez Pyromeral Systems z Francji. Sesto napędzane jest 5,2 litrowym V10 z modelu Gallardo 570-4 Superleggera. Moc 570 KM, maksymalny moment obrotowy 540 Nm.

Napęd przenoszony jest na cztery koła za pośrednictwem zautomatyzowanej sześciobiegowej skrzyni. W idealnych warunkach lamborghini obiecuje przyspieszenie do setki w czasie 2,5 sekundy i prędkość maksymalną 320 km/h.

Auto produkowane będzie ręcznie w nowym zakładzie Pre-Series-Center, który znajduje się naprzeciwko montowni prototypów. Ceny jeszcze oficjalnie nie podano. Prawdopodobnie będzie się wahać w okolicy 2 milionów euro

Więcej o:
Komentarze (14)
Super Lamborghini trafi do produkcji
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Chassis

    Oceniono 22 razy 16

    Widzę, że kopiuj/wklej wyszło, tylko tłumacz elektroniczny uznał, CHASSIS jest polskim słowem ...

  • Gość: bhjn mm,

    Oceniono 6 razy 4

    " Karoseria, chassis i elementy wnętrza zbudowane są głównie z karbonu"

    Od kiedy z epok geologicznych robi się samochody? :o
    Że to chassisie nie wspomnę...

  • pluuto

    Oceniono 6 razy 4

    Jest MOOOOC, piekny!

  • cbporady

    Oceniono 1 raz 1

     CB radio - poradnik

    Sympatycy łączności przez CB radio i krótkofalówki PMR 446 z Sulejówka i okolic publikują informacje o sprzęcie, akcesoriach, porady.

    www.radioamator.elektroda.eu

  • Gość: kuternoga

    Oceniono 5 razy 1

    Kto by chciał kupować lambo, jak wszyscy walą drzwiami i oknami po polski supersamochód
    Arrinera vel Veno. Są już zapisy jak w PRL na Fiata, a Ci co zakupią plakat wersji limitowanej dostaną zegarek Casio z kalkulatorem gratis! Cały świat będzie jeździł polskim superautem. A żeby podkreślić międzynarodowy prestiż auta, będzie trochę części z Audi, Opla, Chevroleta, może maska z Lambo, spojler z batmobila.

  • Gość: xyz

    0

    Ale z tyłu to chyba go jeszcze nie skończyli :).

  • von_seydlitz

    Oceniono 4 razy -2

    Nuuudy, a przecież można Kaczyńskiego wyśmiać, lub powalczyć o zdjęcie krzyży w sejmie a nie zajmować się motoryzacją, na której trzeba się trochę znać.....

    ...

  • Gość: rychu

    Oceniono 11 razy -9

    biedne, zawistne polaczki.
    kto jak kto; ale akurat teksty sliwy czyta się znakomicie. https://moto.pl/Testy/1,113533,13105158,Mercedes_C_63_AMG_Coupe_Black_Series___test___Za_kierownica.html?pelna=tak
    czym go już od czasu moto magazynu i zawsze ma dobre teksty. a wy zazdrosny anonimy piszcie co chcecie a i tak nie sięgnie gościom do piet.
    jeszcze w kwestii rysowania - w ogóle się temu nie dziwię, że oczyszcza net z bractwa i włochy. przedstaw się jeden z drugim z imienia i nazwiska, napisz coś a.później szczekające

  • Gość: timtam

    Oceniono 11 razy -9

    @Gość: Chassis
    Jest globie ogólnie używanym słowem... ale nie na wsi...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX