Cadillac C-Ville

Samir Sadikhov stworzył ciekawy projekt dużej limuzyny Cadillaca. Czy jednak nie jest on zbyt odważny dla konserwatywnej marki?
Ferrari XerziSamir Sadikhov odniósł już sukces jako projektant samochodów. Jego projekt Xerzi zakwalifikował się do finału Ferrari World Design Contest w 2011 roku.

Nieczęsto zdarza się, że amatorski projekt jakiegoś samochodu jest wart uwagi. Często młodzi projektanci bujają w obłokach, często ich wizje nie mają własnego charakteru, lub nie przypominają innych modeli danej marki. Samir Sadikhov nie popełnia takich błędów, a przykładem jego zdolności jest najnowszy projekt: Cadillac C-Ville.

Kryzys paliwowy dotknął nawet Cadillaca. W 1975 roku luksusowa marka GM wypuściła "mały" model Seville. Auto przyjęto bardzo dobrze. Druga generacja z 1980 roku nie sprzedawała się już tak jak pierwsza, ale za to zapamiętano ją ze względu na awangardową linię tylnej części nadwozia.

Cadillac Seville (1982)

Cadillac C-Ville nawiązuje do swojego pierwowzoru z 1980 roku. Jednak Sadikhov nie stworzył jego współczesnej wersji, a jedynie czerpał inspirację. Tył jest oryginalny i odnosi się do CTS Coupe, a jednocześnie pozostaje klasyczną limuzyną. Przedni pas też jest bardzo udany i nowoczesny, ale patrząc na niego nadal łatwo rozpoznajemy markę. Mówiąc wprost, C-Ville od strony stylistycznej ma wszystko, czego w ostatnich kilkunastu latach brakowało samochodom marki Cadillac.

>>> Cadillac - w tym aucie z pewnością wyróżnisz się z tłumu <<<

Więcej o: