Chevrolet Spark po faceliftingu | Ceny

Do polskich salonów Chevroleta wjeżdża odświeżony Spark. Za najmniejsze auto tej marki trzeba zapłacić przynajmniej 28 990 zł. Co dostajemy w zamian?

Poliftingowego Sparka od jego pierwotnej wersji odróżniają nowe zderzaki, przednie i tylne lampy oraz poszerzona paleta lakierów. We wnętrzu odnajdziemy nowe wzory tapicerki. I już. Więcej zmian w odświeżonym maluchu Chevroleta nie odnajdziemy.

>>> Kilkuletniego Sparka można kupić za niecałe 15 tys. zł <<<

Nowości Chevroleta z Paryża

Na liście silników w dalszym ciągu widnieją dwie pozycje - benzynówki o pojemnościach 1.0 i 1.2 l i mocy 68 i 82 KM. Sprzężono je z manualną skrzynią 5-biegową. W opcji znalazła się instalacja LPG. Wyposażenie w nią poliftingowego Sparka to wydatek 3 990 zł.

Już najtańsza odmiana modelu została wyposażona m.in. w 6 poduszek powietrznych, wspomaganie kierownicy oraz dzieloną tylną kanapę. Topowa wersja Sparka oferuje znacznie bogatsze wyposażenie, na którego liście znajdziemy m.in. 14-calowe felgi, klimatyzację automatyczną, podgrzewane lusterka i wielofunkcyjną kierownicę.

Polskie ceny Chevroleta Sparka po faceliftingu:

- 1.0, LS: 28 990 zł, - 1.0, LS+: 30 990 zł, - 1.2, LT: 34 490 zł, - 1.2, LT+: 35 990 zł, - 1.2, LTZ: 39 990 zł.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.