Audi inwestuje i rośnie w siłę

Audi planuje potężne inwestycje, opracuje zupełnie nowe modele i rozbuduje swoje fabryki. Wszystko, by przegonić swoich rywali: BMW i Mercedesa
Audi inwestuje i rośnie w siłę Audi opracowuje zupełnie nowe modele i rozbuduje swoje fabryki. Wszystko, by przegonić rywali Audi zamierza wydać aż 10 mld euro na opracowanie nowych modeli - wszystko by przegonić BMW i Mercedesa. Druga generacja Q5 pojawi się na rynku w 2015 r. Audi ma do wydania bagatela - 13 mld euro. Większość, bo aż 10 mld euro, firma z Ingolstadt przeznaczy na opracowanie zupełnie nowych modeli, które będą mogły stawić czoła samochodom konkurencji, głównie spod znaku BMW i Mercedesa. Pierwszą maszynką do zarabiania pieniędzy ma być druga generacja Q5, która pojawi się na rynku w 2015 roku. O tym jak ważny jest to model świadczy fakt, że Audi buduje dla nowego Q5 fabrykę w Meksyku. Miejsce już zostało wybrane. Powstanie ona w mieście San José Chiapa, w stanie Puebla. Pierwsze samochody zjadą z taśm montażowych pod koniec 2015 roku. Roczne możliwości produkcyjne fabryki to 150 tys. samochodów. Stamtąd nowe Q5 będą trafiać głównie na rynek USA, gdzie będą konkurować m.in. z produkowanymi w USA BMW X3. Budowa nowej fabryki w Meksyku nie oznacza, że pozostałe stracą miejsca pracy. Wręcz przeciwnie, Audi zamierza zainwestować w rozbudowę swoich fabryk w Niemczech (Ingolstadt i Neckarsulm), na Węgrzech (Gyor) i w Chinach (Foshan).
Audi RS5 Cabrio

Audi ma do wydania bagatela - 13 mld euro. Większość, bo aż 10 mld euro, firma z Ingolstadt przeznaczy na opracowanie zupełnie nowych modeli, które będą mogły stawić czoła samochodom konkurencji, głównie spod znaku BMW i Mercedesa. Pierwszą maszynką do zarabiania pieniędzy ma być druga generacja Q5, która pojawi się na rynku w 2015 roku.

O tym jak ważny jest to model świadczy fakt, że Audi buduje dla nowego Q5 fabrykę w Meksyku. Miejsce już zostało wybrane. Powstanie ona w mieście San José Chiapa, w stanie Puebla. Pierwsze samochody zjadą z taśm montażowych pod koniec 2015 roku. Roczne możliwości produkcyjne fabryki to 150 tys. samochodów. Stamtąd nowe Q5 będą trafiać głównie na rynek USA, gdzie będą konkurować m.in. z produkowanymi w USA BMW X3.

Budowa nowej fabryki w Meksyku nie oznacza, że pozostałe stracą miejsca pracy. Wręcz przeciwnie, Audi zamierza zainwestować w rozbudowę swoich fabryk w Niemczech (Ingolstadt i Neckarsulm), na Węgrzech (Gyor) i w Chinach (Foshan).

>>> Audi A4 Quattro - dobry samochód ze świetnym napędem <<<