Ostatnie takie Lamborghini

Klienci mają ostatnią szansę, by kupić sobie nowe Gallardo. Lamborghini przedstawiło jego ostatnią wersję
Ostatnie takie Lamborghini Lamborghini przedstawiło ostatnią wersję Gallardo Lamborghini przedstawiło ostatnią wersję modelu Gallardu. Zmiany są jedynie wizualne, pod maską wciąż drzemie 5,2-litrowy silnik V10 Lamborghini Gallardo zadebiutowało w 2003 roku jako "tani" model, z miejsca stając się hitem sprzedażowym. W 2006 roku w Los Angeles pokazano Spydera. Rok później sprzedano rekordową ilość Gallardo. W 2007 auto znalazło 1951 nowych nabywców. W 2008 roku przeprowadzono poważne modyfikacje, zmieniając wygląd, silnik i oznaczenia modelowe. Powrócono do typowych dla marki liter LP, po których liczba określa moc w KM, a po myślniku podano ilość kół napędzanych. Druga seria to całe bogactwo wersji limitowanych, w tym kilka dedykowanych rynkom Azji wschodniej (Hong Kong, Malezja, Singapur). Najciekawsza jest jednak tylnonapędowa wersja LP 550-2 Valentino Balboni, będąca hołdem dla wieloletniego kierowcy testowego Lamborghini. Dwa miesiące temu Lamborghini przedstawiło Gallardo po kolejnych zmianach stylistycznych. Za plecami kierowcy bez zmian. Włosi nie poddali żadnym modyfikacjom 5,2-litrowego V10. Nadal drzemie w nim 560 KM mocy i 540 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a napęd trafia na obie osie. I to właśnie ta, odmieniona wizualnie, ale nie mechanicznie wersja, zwana od 2008 roku LP 560-4 to ostatnia odmiana małego i lubianego Lambo.
Za co kochamy włoską motoryzację?

Lamborghini Gallardo zadebiutowało w 2003 roku jako "tani" model, z miejsca stając się hitem sprzedażowym. W 2006 roku w Los Angeles pokazano Spydera. Rok później sprzedano rekordową ilość Gallardo. W 2007 auto znalazło 1951 nowych nabywców. W 2008 roku przeprowadzono poważne modyfikacje, zmieniając wygląd, silnik i oznaczenia modelowe. Powrócono do typowych dla marki liter LP, po których liczba określa moc w KM, a po myślniku podano ilość kół napędzanych. Druga seria to całe bogactwo wersji limitowanych, w tym kilka dedykowanych rynkom Azji wschodniej (Hong Kong, Malezja, Singapur). Najciekawsza jest jednak tylnonapędowa wersja LP 550-2 Valentino Balboni będąca hołdem dla wieloletniego kierowcy testowego Lamborghini.

Dwa miesiące temu Lamborghini przedstawiło Gallardo po kolejnych zmianach stylistycznych. Za plecami kierowcy bez zmian. Włosi nie poddali żadnym modyfikacjom 5.2-litrowego V10. Nadal drzemie w nim 560 KM mocy i 540 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a napęd trafia na obie osie. I to właśnie ta, odmieniona wizualnie, ale nie mechanicznie wersja, zwana od 2008 roku LP 560-4 to ostatnia odmiana małego i lubianego Lambo.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Pierwsze zdjęcia Aventadora bez dachu

Lamborghini Gallardo Spyder po faceliftingu

Lamborghini - ogłoszenia

Więcej o: