Europa pokochała Mokkę

Polskie salony Opla przyjmują już zamówienia na model Mokka, ale samochodu na razie odebrać nie można. Pod koniec października rozpocznie się intensywna kampania promocyjna modelu. I bez niej samochód cieszy się sporym zainteresowaniem klientów. Europejczycy złożyli już 40 tys. zamówień na auto
Europa pokochała Mokkę 40 tys. zamówień na auto Europa pokochała Mokkę. Europejczycy złożyli już 40 tys. zamówień na mały crossover Opla, a kampania promocyjna rozpocznie się dopiero pod koniec października. Polskie salony Opla przyjmują już zamówienia na model Mokka, ale samochodu na razie odebrać nie można. Pod koniec października rozpocznie się intensywna kampania promocyjna modelu. I bez niej samochód cieszy się sporym zainteresowaniem klientów. Europejczycy złożyli już 40 tys. zamówień na auto. Mały crossover Opla powstał na platformie wykorzystanej wcześniej w Chevrolecie Aveo. Auto mierzy 4,27 m długości, 1,77 m szerokości i 1,54 m wysokości, a odległość między osiami to 2,55 m. Bagażnik ma pojemność 533 litrów, ale można go powiększyć do 1372 l po złożeniu tylnej kanapy. Klienci będą mogli zdecydować się na jeden z trzech silników: benzynowe, wolnossące 1.6 o mocy 115 koni mechanicznych, 140-konne, turbodoładowane 1.4 albo wysokoprężne 1.7 oferujące kierowcy 130 koni mechanicznych. Standardowo auta będą wyposażane w pięcio- i sześciostopniowe skrzynie manualne, a za dopłatą - w sześciobiegowy automat. Mokka dostępna będzie w wersji z napędem na przód i 4x4. Za podstawową odmianę Mokki - Essentia - trzeba będzie zapłacić 67 900 zł. Za tę kwotę klient dostanie auto wyposażone m.in. ABS, ESP, lusterka i przednie szyby regulowane elektrycznie, poduszki czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne oraz alarm. W wersji Enjoy za 74 950 zł na pokładzie znajdą się również: klimatyzacja, elektrycznie regulowane szyby z tyłu, światła przeciwmgłowe, aluminiowe, 18-calowe obręcze kół, komputer pokładowy i radioodtwarzacz CD/MP3 z łączem USB. Topowa odmiana Mokki - Cosmo - kosztuje przynajmniej 78 450 zł. W standardzie auto jest wyposażone w klimatyzację elektroniczną, czujniki deszczu, podłokietnik dal kierowcy, tapicerkę ze skórzanymi elementami i czujniki parkowania.

Opel Adam w całej okazałości | Galeria

Mały crossover Opla powstał na platformie wykorzystanej wcześniej w Chevrolecie Aveo. Auto mierzy 4,27 m długości, 1,77 m szerokości i 1,54 m wysokości, a odległość między osiami to 2,55 m. Producent zapewnia, że wymiary te w zupełności wystarczą, by autem mogło komfortowo podróżować pięć osób. Bagażnik ma pojemność 533 litrów, ale można go powiększyć do 1372 l po złożeniu tylnej kanapy.

Klienci będą mogli zdecydować się na jeden z trzech silników: benzynowe, wolnossące 1.6 o mocy 115 koni mechanicznych, 140-konne, turbodoładowane 1.4 albo wysokoprężne 1.7 oferujące kierowcy 130 koni mechanicznych. Standardowo, auta będą wyposażane w pięcio- i sześciostopniowe skrzynie manualne, a za dopłatą - w sześciobiegowy automat. Mokka dostępna będzie w wersji z napędem na przód i 4x4.

>> Bestseller Opla już od 6,5 tysiąca złotych <<

Za podstawową odmianę Mokki - Essentia - trzeba będzie zapłacić 67 900 zł. Za tę kwotę klient dostanie auto wyposażone m.in. ABS, ESP, lusterka i przednie szyby regulowane elektrycznie, poduszki czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne oraz alarm. W wersji Enjoy, za 74 950 zł, na pokładzie znajdą się również: klimatyzacja, elektrycznie regulowane szyby z tyłu, światła przeciwmgłowe, aluminiowe, 18-calowe obręcze kół, komputer pokładowy i radioodtwarzacz CD/MP3 z łączem USB. Topowa odmiana Mokki - Cosmo - kosztuje przynajmniej 78 450 zł. W standardzie auto jest wyposażone w klimatyzację elektroniczną, czujniki deszczu, podłokietnik dal kierowcy, tapicerkę ze skórzanymi elementami i czujniki parkowania.

ZOBACZ TAKŻE:

Opel Astra OPC - znamy polskie ceny

Opel Astra sedan wyszpiegowana

Opel Astra - ogłoszenia

 

Poznaliśmy polskie ceny nowego crossovera Opla. Ceny miejskiej Mokki startują od 67 900 zł

 

Mały crossover Opla powstał na platformie wykorzystanej wcześniej w Chevrolecie Aveo. Auta mierzy 4,27 m długości, 1,77 m szerokości i 1,54 m wysokości, a odległość między osiami to 2,55 m. Producent zapewnia, że wymiary te w zupełności wystarczą, by autem mogło komfortowo podróżować pięć osób. Bagażnik ma pojemność 533 litrów, ale można go powiększyć do 1372 l po złożeniu tylnej kanapy.

 

Klienci będą mogli zdecydować się na jeden z trzech silników: benzynowe, wolnossące 1.6 o mocy 115 koni mechanicznych, 140-konne, turbodoładowane 1.4 albo wysokoprężne 1.7 oferujące kierowcy 130 koni mechanicznych. Standardowo, auta będą wyposażane w sześciostopniowe skrzynie manualne, za dopłatą - z sześciobiegowym automatem.

 

Za podstawową odmianę Mokki - Essentia - trzeba będzie zapłacić 67 900 zł. Za tę kwotę klient dostanie auto wyposażone m.in. ABS, ESP, lusterka i przednie szyby regulowane elektrycznie, poduszki czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne oraz alarm. W wersji Enjoy, za 74 950 zł, na pokładzie znajdą się również: klimatyzacja, elektrycznie regulowane szyby z tyłu, światła przeciwmgłowe, aluminiowe, 18-calowe obręcze kół, komputer pokładowy i radioodtwarzacz CD/MP3 z łączem USB. Topowa odmiana Mokki kosztuje przynajmniej 78 450 zł. W standardzie auto jest wyposażone w klimatyzację elektroniczną, czujniki deszczu, podłokietnik dal kierowcy, tapicerkę ze skórzanymi elementami i czujniki parkowania.

 

Zamówienia na miejskiego crossovera można już składać w salonach Opla. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w Październiku.

Więcej o:
Komentarze (40)
Europa pokochała Mokkę
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mot

    Oceniono 52 razy 38

    Zief, kolejne auto Opla z cenami premium. Na dodatek brak klimy w wersji bazowej? No sorry, ale mamy XXI wiek.

  • kamillwawa

    Oceniono 34 razy 20

    Dobre, podwyższony opel corsa na dużych kołach za cenę auta klasy średniej. To brzmi jak słaby żart.

  • Gość: podpis

    Oceniono 19 razy 13

    Auto wygląda świetnie, ale zastanawia mnie jedna rzecz.
    Czy te ponad 40tys. ludzi którzy złożyli zamówienia widzieli kiedykolwiek to auto na oczy, siedzieli w nim?
    Mokka ledwo co zaczyna wchodzić do salonów a tu już 40tys. zamówień.

  • gostek_gostek

    Oceniono 13 razy 9

    Drogo? po to się tworzy kolejne segmenty aby efektywniej doić kasę. Opel za te pieniądze przynajmniej daje niezawodne silniki, napęd na dwie ośki i podwyższone wygodne wnętrze. Skoda w tej cenie oferuje rapida... czyli b klasę z silnikami nie do zaakceptowania, marną jakością wykonania ale z pięknie dorobioną filozofią auta kompaktowego. Dlatego słowo drogie w tym przypadku nabiera bardzo relatywnego znaczenia.

  • Gość: mk

    Oceniono 13 razy 7

    SUV b klasy za 70kola? powariowali, 50 to by bylo duzo ale do przyjecia

  • Gość: gość

    Oceniono 11 razy 3

    Liczę na utratę wartości typową dla Opla bo naprawdę mi się podoba.
    Za 5 lat planuje kupić takie 1.7 CDTI Cosmo, już zaczynam zbierać bo pewnie jakieś 20 a może nawet 25tys. zł będzie kosztował.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX