SRT Viper | Galeria

Niemal 100 tys. dolarów, tyle trzeba mieć na początek, by stać się właścicielem nowego Vipera w USA. Wersja GTS jest sporo droższa. Zobacz czy warto
Drogie żmije Nowy SRT Viper kosztuje 99 390 dolarów, wersja GTS - 122 390 dol. Niemal 100 tys. dolarów - tyle trzeba mieć na początek, by stać się właścicielem nowego SRT Vipera w USA. Wersja GTS jest sporo droższa. Niemal 100 tys. dolarów - tyle trzeba mieć na początek, by stać się właścicielem nowego SRT Vipera w USA. Wersja GTS jest sporo droższa. Jest szeroki niczym kontenerowiec, ale miejsca nie ma w nim za wiele. Mocy za to nigdy nie zabraknie. 8,4-litrowy potwór o dziesięciu cylindrach generuje 640 KM kierowanych na tylne koła. To jadowite auto kosztuje w USA 99 390 dolarów. Jeśli masz ochotę na romans ze żmiją, a nie opuszcza Cię wrażenie, że zwykły model jest za mało wyrazisty, zawsze możesz dorzucić jeszcze kilka plików banknotów i wyjechać z salonu Viperem GTS (jego cena to 122 390 dol.), który na początek będzie oferowany w limitowanej serii Launch Edition.
Viper SRT Viper z technologią Fiata

Jest szeroki niczym kontenerowiec, ale miejsca nie ma w nim za wiele. Mocy za to nigdy nie zabraknie. 8,4-litrowy potwór o dziesięciu cylindrach generuje 640 KM kierowanych na tylne koła. To jadowite auto z nienawistnym spojrzeniem kosztuje w USA 99 390 $. Jeśli masz ochotę na romans ze żmiją, a nie opuszcza cię wrażenie że zwykły model jest za mało wyrazisty, zawsze możesz dorzucić jeszcze kilka plików banknotów i wyjechać z salonu Viperem GTS (jego cena to 122 390 $), który na początek będzie oferowany w limitowanej serii Launch Edition (więcej tutaj).

>>> Żmije na sprzedaż <<<

Tymczasem zapraszamy do galerii, tam przekonasz się, czy warto zapłacić majątek za trzecią generację Vipera.


ZOBACZ TAKŻE:

SRT Viper GTS Launch Edition

Corvette C7 - prawdziwa rewolucja

Więcej o:
Komentarze (9)
SRT Viper | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: hmm

    Oceniono 3 razy 3

    W wersji z pasami wygląda obłędnie.

  • qropatwa

    Oceniono 1 raz 1

    Nie jest zbyt piękny, ale na pewno ładniejszy niż godzilla Datsun GTR:)

  • Gość: :)

    0

    chuj ci w dupe

  • Gość: yvr

    0

    Moim zdaniem porażką jest przód. Cechą charakterystyczną w starszych modelach był masywny, malowany w kolor nadwozia wlot powietrza z jednym poziomym i jednym pionowym żebrem. Teraz grill jest schowany, a przód wygląda bardziej jak jakieś Ferrari. Zbyt delikatny względem całej bryły (dość ciężkiej wizualnie)

  • 1mississauga

    0

    Cale szczescie ze zachowal linie prawdziwego Viper,a (w nowej wersji jest pewien fuck up ,wlosi nie powini ingerowac w amerycan style .) Napewno znajada sie nabywcy tego modelu(sa juz zamowienia ) ,wydanie ponad $100 tys dla ludzi z kasa .jest naprawde okazja ,zakupu prawdziwego sportowego auta w ameryce i europie .

  • muchacho

    Oceniono 4 razy 0

    Kupię chyba dopiero wersję po liftingu ;-)

    A tak na poważnie to nie uważacie, że ta generacja jest mieszaniną włosko-amerykańska i w rezultacie ani na prawdę jedna ani druga ? Poprzednia była po prost od początku do końca amerykańska, jak typowy zawodnik NFL - gruby kark, biceps wielkości melona, kark grubszy od głowy i żyły wypchnięte z mięśni po kuracji sterydami. I za to kochały Vipera milliony. Nie ważne szpary w drzwiach czy trzeszczące plastiki - kto to wogole brał do głowy ?!

    Teraz też mamy zawodnika NFL ale po delikatnym solarium, z wyżelowanymi włosami i wydepilowanym owłosieniem na plecach - niby sylwetka i mięśnie te same ale Włosci zrobili z niego takiego włoskiego lalusia. Te ładne oczka z przodu i z tyłu ... kompletnie nie pasują do brutalnej sylwetki !

  • Gość: rpwl

    Oceniono 2 razy -2

    paskuda

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX