Renault Megane RS na sterydach

Renault Megane RS przez wielu uważane jest za najlepszego hot hatcha w swojej klasie. Szczególnie w fabrycznie podkręconej wersji Trophy. Brytyjski tuner K-Tec postanowił nadać autu ostatni sportowy sznyt

Fabryczni tunerzy | RS, Gordini i Alpine

Panowie zainstalowali w Megane nowy układ dolotowy i delikatnie podkręcili program sterujący pracą silnika. Niby niewiele, ale wystarczyło, żeby móc cieszyć się mocą 300 koni mechanicznych. A właściwie 305, bo dokładnie tyle przy 6000 obr./min oferuje podkręcony przez nich 2-litrowy, turbodoładowany motor z RS-a. Nie wiemy, jak wysiłki brytyjskiego tunera przełożyły się na osiągi francuskiego hot hatcha, ale istnieje szansa, że w sprincie do setki auto będzie w stanie przełamać barierę 6 sekund.

Używane Renault Megane kupisz już za...

W Wielkiej Brytanii gotowy do instalacji pakiet kosztuje 414 funtów (ok. 2,1 tys. zł). Za dodatkowe 234 funtów (ok. 1,2 tys. zł) tuner zamontuje w aucie moduł, który pozwoli za pomocą guzika przełączać mapy silnika, między podkręconą i fabryczną.

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Megane 265 Trophy

Kup Lagunę, drugie auto dostaniesz gratis

Renault stworzy markę premium

Więcej o:
Copyright © Agora SA