Model LS to największa limuzyna Japończyków. Co się zmieniło? Rewolucji nie ma, raczej postawiono na ewolucję. Trochę stylizacja karoserii oraz wyposażenie i wygląd wnętrza. Lexus podaje dokładniejsze liczby. Zmieniono ponad 3 tysiące elementów. Również w zawieszeniu i elektronice.
Nowy LS ma bardziej sztywną konstrukcji karoserii, adaptacyjne zawieszenie i układ kierowniczy zostały przerobione i działają, jak to Lexus nawał, precyzyjniej. Dla obydwu wersji silnikowych Japończycy przewidzieli wersję F Sport. Wyróżnia się nieco odmienną stylistyką (zderzaki, progi i felgi), sportowym zawieszeniem, mocniejszym układem hamulcowym i zamocowanymi łopatkami na kolumnie kierownicy.
Zewnętrznie poznacie nowego Lexusa po wlocie powietrza, światłach LED. Wewnątrz karoserii kryje się nieco więcej nowości: automatyczne włączanie długich świateł, asystent jazdy w pasie ruchu, kamera noktowizyjna, klimatyzację z zabudowanymi 13 sensorami i dynamiczne oświetlenie deski rozdzielczej.
W sprzedaży nowy Lexus pojawi się najprawdopodobniej na początku 2013 roku.
ZOBACZ TAKŻE: