Nowy Lexus LS - Elektroniczna limuzyna

Lexus zmodernizował swój okręt flagowy. LS nadal oferowany będzie w dwóch wersjach - LS 460 i LS 600h

Lexus GS | Pierwsza jazda

Model LS to największa limuzyna Japończyków. Co się zmieniło? Rewolucji nie ma, raczej postawiono na ewolucję. Trochę stylizacja karoserii oraz wyposażenie i wygląd wnętrza. Lexus podaje dokładniejsze liczby. Zmieniono ponad 3 tysiące elementów. Również w zawieszeniu i elektronice.

Nowy LS ma bardziej sztywną konstrukcji karoserii, adaptacyjne zawieszenie i układ kierowniczy zostały przerobione i działają, jak to Lexus nawał, precyzyjniej. Dla obydwu wersji silnikowych Japończycy przewidzieli wersję F Sport. Wyróżnia się nieco odmienną stylistyką (zderzaki, progi i felgi), sportowym zawieszeniem, mocniejszym układem hamulcowym i zamocowanymi łopatkami na kolumnie kierownicy.

Zewnętrznie poznacie nowego Lexusa po wlocie powietrza, światłach LED. Wewnątrz karoserii kryje się nieco więcej nowości: automatyczne włączanie długich świateł, asystent jazdy w pasie ruchu, kamera noktowizyjna, klimatyzację  z zabudowanymi 13 sensorami i dynamiczne oświetlenie deski rozdzielczej.

W sprzedaży nowy Lexus pojawi się najprawdopodobniej na początku 2013 roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Lexus LS - kupisz już poniżej 50 tysięcy złotych! Zobacz!

Lexus LFA podbija Nürburgring

Toyota Yaris Hybrid - Pierwsza jazda

Więcej o:
Copyright © Agora SA