Opel Astra OPC - polskie ceny

Polskie ceny najmocniejszego Opla wyjeżdżającego z gliwickiej fabryki zostały ujawnione. Ile trzeba zapłacić za Astrę OPC i jak wypada ona na tle konkurencji?
Opel Astra OPC - polskie ceny Polskie ceny najmocniejszego Opla wyjeżdżającego z gliwickiej fabryki ujawnione Polskie ceny najmocniejszego Opla wyjeżdżającego z gliwickiej fabryki zostały ujawnione. Ile trzeba zapłacić za Astrę OPC i jak wypada ona na tle konkurencji? Oficjalne ceny Astry OPC są znane już od kilku miesięcy, ale dotyczyły rynku niemieckiego. Teraz ujawnił je również polski oddział Opla. 127 950 zł - tyle trzeba zapłacić za najmocniejsze auto produkowane w gliwickiej fabryce. Astra OPC to nie tylko ponadprzeciętne osiągi, ale również bogate wyposażenie standardowe, w którego skład wchodzą m.in. adaptacyjne reflektory AFL+, nawigacja, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania z tyłu i 19-calowe felgi. Astra OPC zbudowana jest na bazie trzydrzwiowej wersji kompaktowego Opla. Pod maską drzemie turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, oferujący kierowcy moc 280 KM oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W skutecznym przeniesieniu potencjału na drogę czuwa mechaniczna szpera oraz adaptacyjne zawieszenie, z możliwością wyboru jednego z trzech trybów jazdy: Normal, Sport oraz OPC. Do setki auto rozpędza się w 6 sekund, a wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero przy (elektronicznie ograniczonej) wartości 250 km/h. Jak Astra OPC wygląda na tle konkurencji? W Polsce za Volkswagena Golfa R (napęd na cztery koła, skrzynia DSG, 270 KM) trzeba zapłacić 134 590 zł. Tańsza jest za to 260-konna Mazda 3 MPS - 123 900 zł. Najtańszy jest Seat Leon Cupra R, za którego trzeba zapłacić 104 074 zł.

Kompaktowe hot hatche od A do Z

Oficjalne ceny Astry OPC są znane już od kilku miesięcy, ale dotyczyły rynku niemieckiego. Teraz ujawnił je również polski oddział Opla. 127 950 zł - tyle trzeba zapłacić za najmocniejsze auto produkowane w gliwickiej fabryce. Astra OPC to nie tylko ponadprzeciętne osiągi, ale również bogate wyposażenie standardowe, w którego skład wchodzą m.in. adaptacyjne reflektory AFL+, nawigacja, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania z tyłu i 19-calowe felgi.

Astrę z 2002 roku możesz kupić za niecałe 10 tys. zł

Astra OPC zbudowana jest na bazie trzydrzwiowej wersji kompaktowego Opla. Pod maską drzemie turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, oferujący kierowcy moc 280 KM oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W skutecznym przeniesieniu potencjału na drogę czuwa mechaniczna szpera oraz adaptacyjne zawieszenie, z możliwością wyboru jednego z trzech trybów jazdy: Normal, Sport oraz OPC. Do setki auto rozpędza się w 6 sekund, a wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero przy (elektronicznie ograniczonej) wartości 250 km/h.

Jak Astra OPC wygląda na tle konkurencji? W Polsce za Volkswagena Golfa R (napęd na cztery koła, skrzynia DSG, 270 KM) trzeba zapłacić 134 590 zł. Tańsza jest za to 260-konna Mazda 3 MPS - 123 900 zł. Najtańszy jest Seat Leon Cupra R, za którego trzeba zapłacić 104 074 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Opel Astra GTC | Nowa galeria

Opel Astra sedan wyszpiegowana

Opel Astra - ogłoszenia