Dacia Dokker wyceniona

Generalny importer Dacii na rynek niemiecki zapowiedział, że ceny modelu Dokker będą startowały od 8 990 euro. Oznacza to, że Dokker będzie najtańszym samochodem w swojej klasie
Dacia Dokker wyceniona Importer Dacii na rynek niemiecki zapowiedział, że ceny modelu Dokker Importer Dacii na rynek niemiecki zapowiedział, że ceny modelu Dokker będą startowały od 8 990 euro. W Polsce po przeliczeniu wyniosłaby 37 758 zł Importer Dacii na rynek niemiecki zapowiedział, że ceny modelu Dokker będą startowały od 8 990 euro. Oznacza to, że Dokker będzie najtańszym samochodem w swojej klasie. Jeśli cena Dokkera w Polsce byłaby identyczna jak u naszych zachodnich sąsiadów, to po przeliczeniu wyniosłaby 37 758 zł. Można się jednak spodziewać, że nie przekroczy 35 tys. zł. Dlaczego? Spójrzmy na cennik Dustera. W Niemczech trzeba za niego zapłacić 10 990 euro (46 158 zł). U nas uterenowiona Dacia to koszt przynajmniej 39 990 zł, czyli o ponad 6 tys. zł mniej niż u sąsiadów. W porównaniu z bliźniaczym Renault Kangoo Dacia (pod względem ceny) wypada świetnie. Najtańszy dostawczak francuskiej marki kosztuje 54 736 zł. To może być sukces (przynajmniej) flotowy. Z technicznego punktu widzenia Dokker bazuje na przedstawionym wcześniej modelu Lodgy. Auto mierzy 436 cm długości, 175 cm szerokości oraz 181 cm wysokości i występować będzie w dwóch odmianach - jako pięcioosobowy minivan i dwumiejscowy dostawczak, oferujący przestrzeń ładunkową o pojemności 3300 litrów. Jeśli chodzi o wnętrze, łatwo dostrzec elementy charakterystyczne dla aut z logo Dacia. Można się też spodziewać, że jakość użytych materiałów nie będzie odbiegać od poziomu, do jakiego przyzwyczaiła nas rumuńska marka. Auto dostępne będzie z czterema silnikami do wyboru. Pod maskę może trafić jeden z dwóch wariantów diesla o pojemności 1,5 litra (75- lub 90-konny) albo jeden z dwóch benzyniaków - wolnossące 1.6 MPI o mocy 82 KM albo 115-konne, turbodoładowane 1.2 TCe.
Dacia Lodgy
Dacia z etykietą "Made in Africa"

Jeśli cena Dokkera w Polsce byłaby identyczna jak u naszych zachodnich sąsiadów, to po przeliczeniu wyniosłaby 37 758 zł. Można się jednak spodziewać, że nie przekroczy 35 tys. zł. Dlaczego? Spójrzmy na cennik Dustera. W Niemczech trzeba za niego zapłacić 10 990 euro (46 158 zł). U nas uterenowiona Dacia to koszt przynajmniej 39 990 zł, czyli o ponad 6 tys. zł mniej niż u sąsiadów. W porównaniu z bliźniaczym Renault Kangoo Dacia (pod względem ceny) wypada świetnie. Najtańszy dostawczak francuskiej marki kosztuje 54 736 zł. To może być sukces (przynajmniej) flotowy.

Z technicznego punktu widzenia, Dokker bazuje na przedstawionym wcześniej modelu Lodgy. Auto mierzy 436 cm długości, 175 cm szerokości oraz 181 cm wysokości i występować będzie w dwóch odmianach - jako pięcioosobowy minivan i dwumiejscowy dostawczak, oferujący przestrzeń ładunkową o pojemności 3300 litrów.

>>> Dacia Logan z 2005 roku za 7 700 zł <<<

Jeśli chodzi o wnętrze, łatwo dostrzec elementy charakterystyczne dla aut z logo Dacia. Można się też spodziewać, że jakość użytych materiałów nie będzie odbiegać od poziomu, do jakiego przyzwyczaiła nas rumuńska marka.

Auto dostępne będzie z czterema silnikami do wyboru. Pod maskę może trafić jeden z dwóch wariantów diesla o pojemności 1,5 litra (75- lub 90-konny) albo jeden z dwóch benzyniaków - wolnossące 1.6 MPI o mocy 82 KM albo 115-konne, turbodoładowane 1.2 TCe.

ZOBACZ TAKŻE:

Dacia Lodgy od 9 900 euro

Dacia Citadine - nowe auto za 20 tys. zł?

Dacia Duster - ogłoszenia