Mazda MX-5 po faceliftingu

Mazda udostępniła oficjalną galerię odświeżonej MX-5. Auto debiutuje właśnie na rodzimym rynku. Co się zmieniło?
MX-5 po faceliftingu Odświeżony model Mazdy MX-5 debiutuje w Japonii. Mazda udostępniła oficjalną galerię odświeżonego modelu MX-5. Auto debiutuje właśnie na rodzimym rynku. Nie wiadomo jeszcze, kiedy auto trafi do Europy. Mazda udostępniła oficjalną galerię odświeżonego modelu MX-5. Auto debiutuje właśnie na japońskim rynku. Co się zmieniło? Po pierwsze, kabriolet otrzymał delikatnie przeprojektowany przód. Większy grill, nowy kształt ramek świateł przeciwmgłowych oraz wyraźniej zaznaczony spojler mają podkreślać sportowego ducha MX-5. Z zewnątrz, model po faceliftingu będzie też można poznać dzięki nowemu kolorowi nadwozia (szary Dolphin Gray Mica) oraz obręczom kół o nowym wzorze. W środku też małe zmiany. Na desce rozdzielczej i kierownicy można zauważyć ozdobne elementy wykończone czarnym lakierem na wysoki połysk, a na fotelach nowy, brązowy kolor skórzanej tapicerki. Producent obiecuje jednak, że wcale nie trzeba będzie na auto patrzeć, aby poznać nową wersję. Wystarczy wsiąść za kółko. Specjaliści "pogrzebali" przy komputerze sterującym pracą silnika i teraz auto na znacznie lepiej reagować na każdy ruch pedału gazu. Dzięki zmianom w charakterystyce działa działania układu hamulcowego roadster także lepiej hamuje. Ostatnią nowinką jest "aktywna maska". Podczas kolizji z pieszym tylna jej część (bliżej szyby) lekko się unosi, zmniejszając u niego szansę odniesienia groźnych obrażeń głowy. Mazda MX-5 debiutuje właśnie na rodzimym rynku. Nie wiadomo jeszcze, kiedy auto trafi do europejskich salonów.

Będzie wspólny roadster Mazdy i Fiata

Po pierwsze, kabriolet otrzymał delikatnie przeprojektowany przód. Większy grill, nowy kształt ramek świateł przeciwmgłowych oraz wyraźniej zaznaczony spojler mają podkreślać sportowego ducha MX-5. Z zewnątrz, model po faceliftingu będzie też można poznać dzięki nowemu kolorowi nadwozia (szary Dolphin Gray Mica) oraz obręczom kół o nowym wzorze. W środku też małe zmiany. Na desce rozdzielczej i kierownicy można zauważyć ozdobne elementy wykończone czarnym lakierem na wysoki połysk, a na fotelach nowy, brązowy kolor skórzanej tapicerki.

Producent obiecuje jednak, że wcale nie trzeba będzie na auto patrzeć, aby poznać nową wersję. Wystarczy wsiąść za kółko. Specjaliści "pogrzebali" przy komputerze sterującym pracą silnika i teraz auto na znacznie lepiej reagować na każdy ruch pedału gazu. Dzięki zmianom w charakterystyce działania układu hamulcowego roadster także lepiej... no cóż, hamuje.

>>> Kultowy roadster Mazdy już za 10 tys. zł <<<

Ostatnią nowinką jest "aktywna maska". Podczas kolizji z pieszym tylna jej część (bliżej szyby) unosi się lekko do góry, zmniejszając u niego szansę odniesienia groźnych obrażeń głowy.

Mazda MX-5 debiutuje właśnie na rodzimym rynku. Nie wiadomo jeszcze, kiedy auto trafi do europejskich salonów.

ZOBACZ TAKŻE:

TOP 5 | Kabriolety

Nowy rekord Guinnessa Mazdy MX-5

Mazda MX-5 z dobrą mocą