Dacia Dokker w całej okazałości | Galeria

Już niedługo w salonach Dacii zagości nowy model - Dokker. Firma udostępniła właśnie obszerną galerię budżetowego konkurenta Citroena Berlingo, Peugeota Partnera i Fiata Doblo
Dacia Lodgy
Dacia z etykietą "Made in Africa"

Z technicznego punktu widzenia, Dokker bazuje na przedstawionym wcześniej modelu Lodgy. Auto mierzy 436 cm długości, 175 cm szerokości oraz 181 cm wysokości i występować będzie w dwóch odmianach - jako pięcioosobowy minivan i dwumiejscowy dostawczak, oferujący przestrzeń ładunkową o pojemności 3300 litrów.

>>> Ceny Dacii Duster startują już od... <<<

Jeśli chodzi o wystrój wnętrza, łatwo dostrzec elementy charakterystyczne dla aut z logo Dacia. Można się też spodziewać, że jakość użytych materiałów nie będzie odbiegać od poziomu, do jakiego przyzwyczaiła nas rumuńska marka.

Auto dostępne będzie z czterema silnikami do wyboru. Pod maskę może trafić jeden z dwóch wariantów diesla o pojemności 1,5 litra (75- lub 90-konny) albo jeden z dwóch benzyniaków - wolnossące 1.6 MPI o mocy 82 KM albo 115-konne, turbodoładowane 1.2 TCe.

Ceny? Oficjalne nie zostały podane, ale skoro Dacia większe Lodgy wyceniła na około 45 tys. zł, można się spodziewać, że za Dokkera będzie trzeba zapłacić około 40 tys. zł. Póki co, są to wszystkie szczegóły jakimi dysponujemy. Mamy za to mnóstwo oficjalnych zdjęć, które możecie obejrzeć w nowej galerii Dacii Dokker.

ZOBACZ TAKŻE:

Dacia Lodgy od 9 900 euro

Dacia Citadine - nowe auto za 20 tys. zł?

Dacia Duster - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (63)
Dacia Dokker w całej okazałości | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • rojadirecta

    Oceniono 25 razy 19

    Jak powiedział kiedyś Geremi Clarkson o Dacii Logan: "Świetny, bo to jest po prostu samochód do jeżdżenia"

  • bogulo2

    Oceniono 20 razy 18

    Wystarczy wejść na portale ogłoszeniowe i zobaczyć ile Dacii jest wystawionych do sprzedaży. Niewiele, choć nawet te zakredytowane powinny już się w ogłoszeniach pojawiać. Dacii sprzedaje się sporo, a rynek wtórny jest skromny. Wniosek - właściciele polubili te samochody, sprawują się one dobrze i niechętnie są sprzedawane. Auta są do bólu proste, nienaszpikowane wynalazkami, przez co tanie w eksploatacji (serwisie). Większość modeli Dacii bazuje na generacji solidnych Renault (przed Laguna II i kanciatym Megane). Bazują na ostatnich dobrych i bezawaryjnych Renault (kto miał lub zna Lagunę I, ten wie o czym piszę).

    Osobiście nie mam zaufania do francuskiej myśli technicznej, ale potrafię docenić solidne i sprawdzone rozwiązania każdego producenta (np. Skoda Octavia I, wspomniana Laguna, czy Corolla E11). Dacia to rozsądny, ale w Polsce niedoceniony wybór.

  • Gość: seth

    Oceniono 18 razy 14

    Tak Tak-sami znawcy:)
    A Dacia co roku zwieksza sprzedaz o kilkanascie procent:)

  • Gość: H

    Oceniono 18 razy 14

    Szkoda, ze silniki słabiutkie. benzyna 1.2 do dostawczaka? To powinny być duże i niewysilone diesle a nie jakieś szlifierki... jak ktoś tam wpasuje paletę kafli to te wszystkie konie powyzdychają bardzo szybko...

  • Gość: asd(R)

    Oceniono 15 razy 9

    Wygląda przyzwoicie. Najwiekszy plus za wnętrze, które może nie będzie grzeszyć jakością wykonania i uzytych materiałow ale w końcu wygląda o niebo lepiej niz w obecnym Loganie.

  • ramirez

    Oceniono 14 razy 8

    dacia to szczyt techniki, i designu nie jest, choc sandero czy duster wygladaja z zewnątrz całkiem dobrze. Nie wiem czy by to kupił, ale nowy fiat, kia czy hyiundek to oferty 100 razy lepsze niż zdezelowany syf od handlarzy. Skąd w naszych kupujących tak wielkie morze naiwności, że oferowane auta maja 80 000 czy nawet 180 000 przebiegu? Mój brat mieszk aw Holandii. kilka aut juz wymienił. Zazwyczaj 5 6 latki mże nabyć - i te aut amaja między 200 000 a 300 000 km, ale wszystkie jakie kupił kosztują 20 do 30% więcej niż podobne przebiegi i roczniki w Polsce!!!! Skoro handlarzowi opłaca się kupić w Holandii i sprzedać w Polsce to musial kupic auto z przebiegiem 500 000 i więcej!! I takei kosztuja właśnie tyle, że po doliczeniu zysku handlara mamy polska cenę. A naiwniaki wierzą, ze nówka nie śmigana, bo auto wypicowane.

  • raster10

    Oceniono 20 razy 8

    99% durnych Polaków woli zużyty śmierdzący sptzęt z półmilionowym przbiegiem w którym pierdział w fotel Turas kąpiący sie raz na miesiąc. Tylko takie używki/igłybtrafiaja do nas, bo rzeczywiście mało używane auta zostają w Niemczech czy francji. Są drogie i żaden Polaczek ich nie kupi.

    Nowe to nowe a rzęchy dla naiwniaków.

  • niewiemcowybrac

    Oceniono 12 razy 8

    Ale dla mnie ,jako przedsiębiorcy będzie to ciekawa alternatywa - pracownicy nie dbają o samochód , zwłaszcza w budowlance - kurz, ciężary, bałagan itp.

    Ba ! Już logan w wersji kombi czy furgon ? Nie kojarzę, z 1,5 dci i klimą jest ciekawą alternatywą dla małych dostawczaków

  • Gość: hanys

    Oceniono 12 razy 8

    wydojony tyski fiat auto poland zwalnia produkcje i pracownikow a rumunska dacia jak skoda do przodu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX