Hybrydowe Peugeoty wycenione

Wiemy już, ile w polskich salonach zapłacimy za hybrydowe Peugeoty: 508 RXH i 3008 HYbrid4. Ceny pierwszego startują od 159 900 zł, drugiego kupimy za 20 tys. zł mniej

Peugeot 3008 HYbrid4 | Pierwsza jazda

Oba auta, choć z zewnątrz tak różne, łączy identyczny układ napędowy. Hybrydowy tandem składa się ze 163-konnego diesla o pojemności 2 litrów napędzającego koła przednie oraz silnika elektrycznego (37 KM) poruszającego koła tylnej osi, czerpiącego energię z zestawu niklowo-metalowo-wodorkowych akumulatorów umieszczonych pod podłogą bagażnika. Te napełniane są w procesie odzyskiwania energii z hamowania. Łączna moc układu to 200 KM i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Oba modele są zatem "pełnymi hybrydami". Oznacza to, że mogą poruszać się z wykorzystaniem wyłącznie silnika spalinowego, elektrycznego lub obu jednocześnie. Efekt? Potencjał pozwalający na dynamiczną jazdę, możliwość jazdy z napędem na cztery koła oraz ograniczone średnie zużycia paliwa (według producenta: 4,1 l/100 km dla 508 RXH i 3,8 l/100 km w przypadku 3008 HYbrid4). Minusy? Nieco wyższa cena. No właśnie, ile kosztuje przyjemność jazdy hybrydowymi Peugeotami?

>> Stylowe coupe Peugeota już od 79 900 tys. zł <<

Filmowi twardziele i ich samochody

Tańszy z modeli - 3008 HYbrid4, kosztuje 139 900 zł. Za tę kwotę dostaniemy auto wyposażone m.in. w ABS, ESP, ASR, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Hill Assist, poduszki czołowe dla kierowcy i pasażera, poduszki boczne i kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX, halogenowe reflektory, światła przecimwgłowe i LED-owe światła do jazdy dziennej, tylne czujniki parkowania, immobiliser, łopatki przy kierownicy (do obsługi sześciobiegowej, zautomatyzowanej skrzyni), tempomat, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, automatyczną klimatyzację dwustrefową z nawiewami dla drugiego rzędu siedzeń w tylnej części konsoli środkowej, komputer pokładowy, wyświetlacz przezierny HUD, nawigację, system audio z CD/DVD z MP3 i sześcioma głośnikami i dyskiem twardym o pojemności 10 GB oraz łączem Bluetooth. W cenie klienci otrzymają również 17-calowe, aluminiowe obręcze kół.

>> Nie potrzebujesz hybrydy? Sprawdź ceny zwykłego 3008 <<

Na kupno 508 RXH potrzebujemy 159 900 zł. Lista wyposażenia standardowego jest jeszcze bardziej atrakcyjna. Ponad to, co otrzymują klienci crossovera, kupujący uterenowione kombi dostają w cenie m.in. reflektory halogenowe z systemem NEO (+30% światła), tylne światła LED, czujniki parkowania z tyłu, asystenta parkowania, łącze Bluetooth z funkcją przesyłania muzyki, system audio JBL (9 głośników + subwoofer i wzmacniacz 500W), półskórzaną tapicerkę i 18-calowe, aluminiowe obręcze kół.

ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 208 od 39 900 zł

Peugeot 508 | Pierwsza jazda

Peugeoty GTI kiedyś i dziś

Więcej o:
Copyright © Agora SA