Cadillac XTS | Galeria

Największy Cadillac już niedługo wyjedzie na ulice amerykańskich miast. GM udostępniło już dużą galerię zdjęć, na których można zobaczyć auto z każdej możliwej strony
Fabryczni tunerzy | Cadillac V

Długie maski, ociekające chromem detale to już przeszłość. Dziś największy model Cadillaca, choć nadal imponuje rozmiarami, to nie wyróżnia się już jak jego poprzednicy sprzed 4, 5 dekad.

>>> Cadillac Deville - sprawdź ceny <<<

Pokazany po raz pierwszy pod koniec zeszłego roku w Los Angeles doczekał się wersji produkcyjnej. Jeśli spodziewacie się ogromnego V8 pod maską, to będziecie zawiedzeni. Do napędu posłuży - przynajmniej na początku - silnik V6 3.6 o mocy 300 KM współpracujący z sześciobiegowym automatem. W opcji można zamówić napęd 4WD realizowany za pomocą sprzęgła lepkościowego Haldex.

W USA ceny zaczynają się od 44 995 dolarów (ok. 157 500 zł wg śr. kursu) za wersję Luxury. W ofercie są jeszcze droższe Premium i Platinum.

Zapraszamy do galerii 34 zdjęć.


ZOBACZ TAKŻE:

Cadillac ATS oficjalnie

Chevrolet Malibu od 86 990 zł

Cadillac - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (27)
Cadillac XTS | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Wombat

    0

    Od słupka A w tył - bardzo fajny, ale przód nieproporcjonalnie krótki, jakby przeszczepiony z mniejszego modelu...

  • Gość: Fabian60

    Oceniono 1 raz 1

    Bardzo ładny, samochód ma charakter

  • samiec_alfa_romeo

    Oceniono 2 razy -2

    Napęd na przód? Aha, dziękuję.

  • Gość: siku

    Oceniono 10 razy 2

    madafaka, ale paskudne toto. jak można coś takiego wypuścić do sprzedaży, kto przy zdrowych zmysłach kupi tandetny kredens na resorach???

  • Gość: asd(R)

    Oceniono 11 razy 1

    Świetny a co najważneijsze inny niż wszystkie wozy konkurencji. Cadillacki mają swój charakter i niepowtarzalny styl.

  • biggus-dickus

    Oceniono 12 razy -6

    Dla kogo to to ma niby być: Dla Michnika czy Kaczyńskiego?

    W takiej drezynie na miasto?

    Dajcie se siana!

    GM będzie potrzebował znowu mocnego wsparcia.

  • Gość: Fuj

    Oceniono 8 razy -4

    Strach dotknąć kierownicę, wszędzie te przeklęte guziczki. Deska rozdzielcza pstrzy się od ozdób. Fragmenty drewna osadzone w różnych odmianach szlachetnego plastiku. Jakikolwiek by nie był wygodny/wspaniały, jakoś mnie odpycha.

  • astygmatyk

    Oceniono 1 raz 1

    Haldex? Czyli umarł SAAB.... niech żyje SAAB, pardon, Cadillac.....

  • karakalla

    Oceniono 6 razy 4

    Biorąc pod uwagę fakt, że samochód jest zbudowany na przedłużonej platformie Epsilon II z Insigni etc., brak prestiżowego V8 oraz to, że ceny mają startować od 44 995 dolarów (MSRP), a Mercedes S zaczyna się w Stanach od ponad 90 000 dolarów, trudno te samochody sensownie zestawiać, to są odmienne segmenty rynku. Najbliższymi konkurentami wydają się być Lexus ES, Volvo S80, Audi A6, ś.p. Saab 9-5. Z BMW 5, Mercedesem E i resztą konkuruje raczej CTS, z wizerunkowym modelem V, który można spokojnie zestawiać z M5 i AMG.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX